quote:
Op woensdag 19 januari 2011 08:33 schreef Gurb het volgende:[..]
Hier sluit ik me bij aan, en in wat voor "garage" ben je aan de gang, waar nog meer "project"auto's staan?
Ouwe Lasulec gebouw in groningen, is een anti-kraak pand.
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 12:52 schreef Herr.Flick het volgende:Controleer of het spruitstuk geen valse lucht trekt, was destijds een veel voorkomend probleem als ie backfire-de, in en uitlaatspruitstuk zit aan dezelfde kant, en maar met een paar bouten vast, deze hebben nogal de neiging om los te lopen.
Bij de nieuwe motor zeker spruitstukpakking vernieuwen, en als tip geef ik je mee om ook de kleprubbers te vernieuwen en de oliepompdeksel, deze slijten nl. wel eens uit waardoor de oliedruk bij warme motor teveel daalt, hierdoor krijg je dan een olielampje wat knippert tijdens stationair toerental, soms zelfs een continue brandend lampje!

Oja.. kleppen stellen met
lopende motor!!, ook de hydrolisch gestelde kleppen!
Kleppen stellen is niet nodig, heb het nieuwe blok horen draaien, klonk echt heel mooi nog. Pakkingen zijn al besteld, volgend weekend gaat het dan eindelijk gebeuren
Afgelopen donderdag nieuwe striping erop geplaatst.
![001.jpg]()
Eerst ouwe eraf föhnen.
![002.jpg]()
Vetvrij maken.
![003.jpg]()
![004.jpg]()
Nieuwe er weer netjes op plakken.
![005.jpg]()
![006.jpg]()
Als nieuw!

Komende week wat oppervlakkige (they better be :swear ) roestblaasjes aan de carrosserie aanpakken. En ja dat hadden we beter kunnen doen voordat we die striping erop plakten, maar deze 2 werkloze Harrie in de Warries doen graag dubbel werk

(waarom doen die fotos het niet?)
[ Bericht 2% gewijzigd door Anne op 30-01-2011 14:45:41 ]