ik vind claudia de breij echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:57 schreef Yuki het volgende:
Ook zo schitterend, een keer een show van Claudia de Breij in de Schouwburg, uitgezonden op TV.
"Hey, en hoe heet jij?" (aan een vrouw op de eerste rij)
- mompelt iets
"Echt waar joh, Kuhstàààànzaaaa? Kom jij uit Utreg ofzo?"
En dat dan 30 keer
Ik kan meestal wel om haar lachenquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind claudia de breij echt verschrikkelijk.
Truste WTquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:00 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga maar eens als een blok.
Tenminste daar hoop ik op.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:07 schreef Kluts het volgende:
Ik ben op dezelfde dag geboren als "Loesje" is ontstaan.
Ik kan me een poster van Loesje herinneren met:
Februari '83
Prikacties bij Durex.
Zeker, als zie ik het al jaren niet meerquote:
Alleen bij huisvrouwen die Leven is het meervoud van Lef lekker gek gebruiken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker, als zie ik het al jaren niet meer
Dat is al best oud toch? Werkt voor geen meter trouwens, heb ik al geprobeerd. Zeker voor teksten noteren, dat gaat veel sneller als je een beetje kan typenquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:22 schreef El_Matador het volgende:
http://lifehacker.com/391884/control-your-pc-with-your-voice
Zoiets moet ik eigenlijk nog hebben...
dat is het nadeel van die dingen... Maar kom op, dat is luxe. We hebben allemaal Kitt gezien vroegerquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is al best oud toch? Werkt voor geen meter trouwens, heb ik al geprobeerd. Zeker voor teksten noteren, dat gaat veel sneller als je een beetje kan typen
That's the spirit!quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:34 schreef Kluts het volgende:
Nu kan ik net zo goed opblijven voor die docu.
Voor een tablet oid is het wel ideaal. Misschien dat als ik wat tijd over heb, iker eens mee ga stoeien. Nu eerst slapenquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
dat is het nadeel van die dingen... Maar kom op, dat is luxe. We hebben allemaal Kitt gezien vroeger
Dat wilde jij ook! En ik!
Voor thuis zou het handig zijn, zeker in deze kamer. Maar het werkt niet goed genoeg helaas...
Over zo'n jochie wat in "s Heerenloo zit en aan een muur geketend zit omdat hij onhandelbaar is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
That's the spirit!
la noche es joven
Wat voor docu trouwens?
Afwassen is nuttigquote:Op woensdag 19 januari 2011 07:55 schreef stbabylon het volgende:
[random online persoon]
Zeg eens wat nuttigs!
Bijna weekend!quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:55 schreef stbabylon het volgende:
[random online persoon]
Zeg eens wat nuttigs!
Neeee, het is woensdag, dus al bijna donderdag, wat praktisch vrijdag is en dus weekend!quote:
En dus bijna weekend. Maar wat ben je chago, babs. Zo teleurgesteld dat je mij zaterdag niet gaat zien?quote:
Ik ben vrij op maandag en begin op dinsdag pas na de lunch. Ik moet nog 3 dagen, en heb pas een halve dag gehadquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:01 schreef Q. het volgende:
[..]
En dus bijna weekend. Maar wat ben je chago, babs. Zo teleurgesteld dat je mij zaterdag niet gaat zien?.
Dat probeer ik mezelf ook al een half uur voor te houden, maar ik ben m'n bed echt niet uit te slaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:16 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga echt zo ontzettend lekker werken zometeen
Mogguh! Ik ben net zelfs gaan afwassen omdat ik nog geen zin hadquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat probeer ik mezelf ook al een half uur voor te houden, maar ik ben m'n bed echt niet uit te slaan
Mogguh trouwens
Dan moet je meer werken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben vrij op maandag en begin op dinsdag pas na de lunch. Ik moet nog 3 dagen, en heb pas een halve dag gehad
Februari weer. Gewoon weer 40 uur in de week en 2:20 reistijd per dag. Hoewel... dan word ik mogelijk teamlead. Managment-achtig, dus dan hoef ik niet meer te werkenquote:
1 uur.quote:
Waar moet je naar toe?quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
1 uur.
3,5 uur in de auto zitten voor een gesprek waar ik weinig vertrouwen in heb. Ik heb echt een oppepper nodig, want ik straal vooralsnog 0,0 enthousiasme uit.
Bergambachtquote:
motiveren, niet demotiveren aubquote:
Bergambacht, leuk!quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
motiveren, niet demotiveren aub
Nou ja, maar eens zien wat een waterstraal op m'n hoofd met me doet vandaag.
Mobiele layout
Werk is werk Joe, alles beter dan thuiszitten!quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
1 uur.
3,5 uur in de auto zitten voor een gesprek waar ik weinig vertrouwen in heb. Ik heb echt een oppepper nodig, want ik straal vooralsnog 0,0 enthousiasme uit.
Ik had ook een geile droom! Begon met zn 2en eindigde met zn 6en!quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:44 schreef stbabylon het volgende:
Had ik me vannacht een retegeile droom, wil een meid vlak voor ik wakker word mij beklimmen (het orale voorspel hadden we al gehad), kom ik met de opmerking: wel veilig he. De rest van mijn droom bezig geweest met een condoom... HET IS EEN DROOM! FUCK HET CONDOOM!
Ik ben geindoctrineerd
Oh, ik had 3 vriendinnen hoor, maar de andere twee waren winkelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had ook een geile droom! Begon met zn 2en eindigde met zn 6en!![]()
![]()
Ik begon met hubbie en eindigde met 3 andere kerels, hubbie en nog een meidquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, ik had 3 vriendinnen hoor, maar de andere twee waren winkelen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik begon met hubbie en eindigde met 3 andere kerels, hubbie en nog een meid
Jammer dat de telefoon ging
En het was nog verkeerd verbonden ookquote:
Gelukkig hoor ik mijn telefoon 's nachts niet. Gaat niet mee naar bedquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:55 schreef Tally het volgende:
[..]
En het was nog verkeerd verbonden ook
Jay and Silent Bob Strike Back is een ultieme klassieker.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Deze kun je sowieso overslaan naar mijn mening, en er zitten een paar klassiekers tussen die je al gezien moet hebben. Als je die voor het eerst wil gaan kijken zijn ze te gedateerd.
Alles van kevin smith is top.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jay and Silent Bob Strike Back is een ultieme klassieker.
Maar ja, jij hebt zeker Clerks weer niet gezien. En dat zou wel leuk zijn, J&Sb beter te snappen.![]()
.
Dit wordt een fijne dag voor jou.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:16 schreef HeatWave het volgende:De euforie die hier heerst, de bonus is bij iedereen overgemaakt.
Kapitalisme
.
Dat zijn de meeste dagen Qquote:
De meeste? Niet eens allemaal?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste dagen Q.
Maar het is wel grappig om te zien/horen.
nee, die zondagen willen nog wel eens zwaar vertieft uitvallenquote:
Ik doe alsofquote:
Mogguh oh goddelijke manquote:
Bekend.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, die zondagen willen nog wel eens zwaar vertieft uitvallen.
Dat filmpje vat wel zo'n beetje samen waarom ik nog maar zelden films uit Hollywood koop.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Mogguh.
Zag net een leuke trailer, kan niet wachten op de film !
Nee, weer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
En het gaat gewoon nog steeds over films
Als je niet van films houdt, denk ik niet dat we nog langer een relatie kunnen hebben.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
Vond hem ook wel vermakelijk. Niet super goed maar wel te doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond hem leuk. Vooral Malkovich kwam er goed uit.
begin maar een boeiend gesprek danquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
De trailer zag er weer leuk uitquote:
Ice Age kan niet bagger zijn...quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:05 schreef STING het volgende:
[..]
De trailer zag er weer leuk uit
Maar jah, dat zegt niets. De scenes met die eekhoorn zijn altijd leuk, terwijl de rest van de film bagger kan zijn
De irritatiefactor van Sid zal weer hoog zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:05 schreef STING het volgende:
[..]
De trailer zag er weer leuk uit
Maar jah, dat zegt niets. De scenes met die eekhoorn zijn altijd leuk, terwijl de rest van de film bagger kan zijn
Deel 3 was anders enorme bagger.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ice Age kan niet bagger zijn...
Vond je? Ik heb ervan genoten...quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Deel 3 was anders enorme bagger.
Hij was beter dan deel 2.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Deel 3 was anders enorme bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |