Zo klopt die jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies andersom lieverd...
Naaaaaachtegoalstroat.
ik vind claudia de breij echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:57 schreef Yuki het volgende:
Ook zo schitterend, een keer een show van Claudia de Breij in de Schouwburg, uitgezonden op TV.
"Hey, en hoe heet jij?" (aan een vrouw op de eerste rij)
- mompelt iets
"Echt waar joh, Kuhstàààànzaaaa? Kom jij uit Utreg ofzo?"
En dat dan 30 keer
Ik kan meestal wel om haar lachenquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind claudia de breij echt verschrikkelijk.
Truste WTquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:00 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga maar eens als een blok.
Tenminste daar hoop ik op.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:07 schreef Kluts het volgende:
Ik ben op dezelfde dag geboren als "Loesje" is ontstaan.
Ik kan me een poster van Loesje herinneren met:
Februari '83
Prikacties bij Durex.
Zeker, als zie ik het al jaren niet meerquote:
Alleen bij huisvrouwen die Leven is het meervoud van Lef lekker gek gebruiken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker, als zie ik het al jaren niet meer
Dat is al best oud toch? Werkt voor geen meter trouwens, heb ik al geprobeerd. Zeker voor teksten noteren, dat gaat veel sneller als je een beetje kan typenquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:22 schreef El_Matador het volgende:
http://lifehacker.com/391884/control-your-pc-with-your-voice
Zoiets moet ik eigenlijk nog hebben...
dat is het nadeel van die dingen... Maar kom op, dat is luxe. We hebben allemaal Kitt gezien vroegerquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is al best oud toch? Werkt voor geen meter trouwens, heb ik al geprobeerd. Zeker voor teksten noteren, dat gaat veel sneller als je een beetje kan typen
That's the spirit!quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:34 schreef Kluts het volgende:
Nu kan ik net zo goed opblijven voor die docu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |