Bergambachtquote:
motiveren, niet demotiveren aubquote:
Bergambacht, leuk!quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
motiveren, niet demotiveren aub
Nou ja, maar eens zien wat een waterstraal op m'n hoofd met me doet vandaag.
Mobiele layout
Werk is werk Joe, alles beter dan thuiszitten!quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
1 uur.
3,5 uur in de auto zitten voor een gesprek waar ik weinig vertrouwen in heb. Ik heb echt een oppepper nodig, want ik straal vooralsnog 0,0 enthousiasme uit.
Ik had ook een geile droom! Begon met zn 2en eindigde met zn 6en!quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:44 schreef stbabylon het volgende:
Had ik me vannacht een retegeile droom, wil een meid vlak voor ik wakker word mij beklimmen (het orale voorspel hadden we al gehad), kom ik met de opmerking: wel veilig he. De rest van mijn droom bezig geweest met een condoom... HET IS EEN DROOM! FUCK HET CONDOOM!
Ik ben geindoctrineerd
Oh, ik had 3 vriendinnen hoor, maar de andere twee waren winkelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had ook een geile droom! Begon met zn 2en eindigde met zn 6en!![]()
![]()
Ik begon met hubbie en eindigde met 3 andere kerels, hubbie en nog een meidquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, ik had 3 vriendinnen hoor, maar de andere twee waren winkelen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik begon met hubbie en eindigde met 3 andere kerels, hubbie en nog een meid
Jammer dat de telefoon ging
En het was nog verkeerd verbonden ookquote:
Gelukkig hoor ik mijn telefoon 's nachts niet. Gaat niet mee naar bedquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:55 schreef Tally het volgende:
[..]
En het was nog verkeerd verbonden ook
Jay and Silent Bob Strike Back is een ultieme klassieker.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Deze kun je sowieso overslaan naar mijn mening, en er zitten een paar klassiekers tussen die je al gezien moet hebben. Als je die voor het eerst wil gaan kijken zijn ze te gedateerd.
Alles van kevin smith is top.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jay and Silent Bob Strike Back is een ultieme klassieker.
Maar ja, jij hebt zeker Clerks weer niet gezien. En dat zou wel leuk zijn, J&Sb beter te snappen.![]()
.
Dit wordt een fijne dag voor jou.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:16 schreef HeatWave het volgende:De euforie die hier heerst, de bonus is bij iedereen overgemaakt.
Kapitalisme
.
Dat zijn de meeste dagen Qquote:
De meeste? Niet eens allemaal?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste dagen Q.
Maar het is wel grappig om te zien/horen.
nee, die zondagen willen nog wel eens zwaar vertieft uitvallenquote:
Ik doe alsofquote:
Mogguh oh goddelijke manquote:
Bekend.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, die zondagen willen nog wel eens zwaar vertieft uitvallen.
Dat filmpje vat wel zo'n beetje samen waarom ik nog maar zelden films uit Hollywood koop.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Mogguh.
Zag net een leuke trailer, kan niet wachten op de film !
Nee, weer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
En het gaat gewoon nog steeds over films
Als je niet van films houdt, denk ik niet dat we nog langer een relatie kunnen hebben.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
Vond hem ook wel vermakelijk. Niet super goed maar wel te doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond hem leuk. Vooral Malkovich kwam er goed uit.
begin maar een boeiend gesprek danquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
De trailer zag er weer leuk uitquote:
Ice Age kan niet bagger zijn...quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:05 schreef STING het volgende:
[..]
De trailer zag er weer leuk uit
Maar jah, dat zegt niets. De scenes met die eekhoorn zijn altijd leuk, terwijl de rest van de film bagger kan zijn
De irritatiefactor van Sid zal weer hoog zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:05 schreef STING het volgende:
[..]
De trailer zag er weer leuk uit
Maar jah, dat zegt niets. De scenes met die eekhoorn zijn altijd leuk, terwijl de rest van de film bagger kan zijn
Deel 3 was anders enorme bagger.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ice Age kan niet bagger zijn...
Vond je? Ik heb ervan genoten...quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Deel 3 was anders enorme bagger.
Hij was beter dan deel 2.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Deel 3 was anders enorme bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |