trustenquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Alles op (drinken etc), dus ga nu echt..
![]()
dan heeft het idd geen nut om hem te kijkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
heb de film maar uit gezet vind dr geen hol aan ...
slaap lekkerquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Alles op (drinken etc), dus ga nu echt..
![]()
nee precies nu discovery aangezetquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heeft het idd geen nut om hem te kijken
ik zit op een duitse RTL te kijkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nee precies nu discovery aangezet
jawoelquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zit op een duitse RTL te kijken
dat is vaak heel interessantquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
jawoel
ik zit how its made te kijken
zekersquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is vaak heel interessant
jij ook kerelquote:Op woensdag 19 januari 2011 02:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zekers
laterz en anders slaap ze
*wrijft zich nog is in de ogen*quote:
dat is een tof programma en nog leerzaam ook.quote:
en het is geen uitzondering...quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:11 schreef Toekito het volgende:
WTF breda gaf 4 ton uit aan hun site..................en wij ons maar dood betalen aan de overheid, nu snap ik waarom.
wanneer ga jij Muck GemeenteWebsite BV starten?quote:
toekquote:Op woensdag 19 januari 2011 07:11 schreef Toekito het volgende:
WTF breda gaf 4 ton uit aan hun site..................en wij ons maar dood betalen aan de overheid, nu snap ik waarom.
quote:
Nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 07:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
wanneer ga jij Muck GemeenteWebsite BV starten?
dacht even dat we over 5 websites deze hele toko konden kopenquote:
nog 10 minutenquote:En nee, ik wacht op mijn gebroerte
quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:22 schreef Toekito het volgende:
Ik ga haren en tanden doen en paar semi-ambtenaren pesten.
Ben al op weg, dus kijk maar uit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, niet doen
ga weg
![]()
laat me met rust
waarschijnlijk moet je een gemeente semi-ambtenaar hebben en geen overheids semi-ambtenaarquote:Op woensdag 19 januari 2011 07:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ben al op weg, dus kijk maar uit.
Ah, verschillende rangen en standen onder de semi-ambtenaarsquote:Op woensdag 19 januari 2011 07:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarschijnlijk moet je een gemeente semi-ambtenaar hebben en geen overheids semi-ambtenaar
ja we sieelen elkaar af wua aanwezigheid geloof ikquote:
en ik heb 's avonds altijd weinig tijdquote:Op woensdag 19 januari 2011 07:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja we sieelen elkaar af wua aanwezigheid geloof ik
Ik heb het momenteel overdag zo extreem druk dat ik eigenlijk alleen maar 's avonds hier ben.
Vanmiddag ben ik ook weer weg, maar dan ga ik iets leuks doen
je wilt niet weten hoeveel management lagen er hier zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 07:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, verschillende rangen en standen onder de semi-ambtenaars
Ga je weer lekker?quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is er nog een officiële groet ook of niet?quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je wilt niet weten hoeveel management lagen er hier zijn![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is er nog een officiële groet ook of niet?
Sjezus wat zit er in mijn koffiequote:Op woensdag 19 januari 2011 07:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ehm.......quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sjezus wat zit er in mijn koffie
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
SC is de enige sterke drank die ik af en toe drink, of het moet een hele lekkere Bourbon zijn.
Whiskey ligt me niet zo
Of had je nog geen koffie op?quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sjezus wat zit er in mijn koffie
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:15 schreef Barretje80 het volgende:
Goede morgen!
* Barretje80 ligt nog lekker in bed.. even een dagje uitzieken!
* LovelyLady brengt koppie thee naar Barretjequote:Op woensdag 19 januari 2011 08:15 schreef Barretje80 het volgende:
Goede morgen!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:16 schreef DaMart het volgende:
Ik ben maar niet nar kantoor gegaan vanochtend... leek me niet zo handig met een temperatuur van 39,1.
.....quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:15 schreef Barretje80 het volgende:
Goede morgen!
OMG!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:16 schreef DaMart het volgende:
Ik ben maar niet nar kantoor gegaan vanochtend... leek me niet zo handig met een temperatuur van 39,1.
Geen idee... gisterenavond kreeg ik het ineens koud, en begon ik zo te rillen dat ik niet eens fatosenlijk meer kon typen. Vanochtend nog wel geprobeerd op te staan, maar uiteindelijk toch maar toegegeven aan het feit dat die temperatuur toch iets te hoog was om nog naar werk te reizen... overigens is het na Paracetamol en een paar koppen thee al wat beter, dus probeer thuis wel een beetje te werken vandaag.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
.....
wat hebben jullie gedaan
En jou moet het weer op vallenquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
.....
wat hebben jullie gedaan
in de avond komen opzetten.... klinkt als griepquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee... gisterenavond kreeg ik het ineens koud, en begon ik zo te rillen dat ik niet eens fatosenlijk meer kon typen. Vanochtend nog wel geprobeerd op te staan, maar uiteindelijk toch maar toegegeven aan het feit dat die temperatuur toch iets te hoog was om nog naar werk te reizen... overigens is het na Paracetamol en een paar koppen thee al wat beter, dus probeer thuis wel een beetje te werken vandaag.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
En jou moet het weer op vallen
Duckiequote:Op woensdag 19 januari 2011 08:21 schreef MaleDuck het volgende:
Dames
zo, vandaag weer lastig op gang te komen
Nu het toch bekend isquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in de avond komen opzetten.... klinkt als griep
[..]
ik heb daar een oog voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Schone damequote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Nu het toch bekend is
*Kruipt bij DM in bed*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus toch een date...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Ik had het zomaar heel drukquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had het zomaar heel druk
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Nu het toch bekend is
*Kruipt bij DM in bed*Veel moeite kost het me niet om je warm te houden hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gefeliciteerd met gister en beterschapquote:
Ja, dat denk ik dus ook... alleen was de temperatuur net alweer een graad gezakt. Even aankijken vandaag dus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in de avond komen opzetten.... klinkt als griep
Dank jequote:Op woensdag 19 januari 2011 08:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En gefeliciteerd met gister en beterschap![]()
Ik had het gister ook wel ergens geroepen, maar toen was jij er volgens mij helemaal nietquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel moeite kost het me niet om je warm te houden hoor.
koud heb ik het niet.. maar wat warme handen op m'n buikje is altijd fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Brugge in belgiëquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:30 schreef Barretje80 het volgende:
Wat is een leuke stad in europa (op rij-afstand) om een weekendje heen te gaan??
Amsterdam, antwerpen, brussel al een keer gedaan.. iets anders??
Londonquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:30 schreef Barretje80 het volgende:
Wat is een leuke stad in europa (op rij-afstand) om een weekendje heen te gaan??
Ligt eraan wat je wil doen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:30 schreef Barretje80 het volgende:
Gent en Brugge in Belgiëquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:30 schreef Barretje80 het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
London![]()
Of Praag lijkt me ook wel mooi![]()
Enfermerel is naar Berlijn
Of ParijsPraag is wat ver voor een weekendje... zeker zo'n 10 uur rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een mooie stad trouwens!Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wil doen...
Brugge is opzich wel aardig, mooie stadskern!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is idd ook een goeiezijn we ook geweest
is zeker leuk
en mooi
Nog vragen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:32 schreef OA het volgende:
[..]
Gent en Brugge in België
Maastricht.
Keulen
ja kut, ik las er even over heen (rij-afstand)quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:33 schreef OA het volgende:
[..]
Praag is wat ver voor een weekendje... zeker zo'n 10 uur rijden
Wel een mooie stad trouwens!
Ik had gisteren een lange vergadering op werk en 's avonds ben ik amper online geweest.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had het gister ook wel ergens geroepen, maar toen was jij er volgens mij helemaal niet
goeie morgenquote:
Daar ben ik ook al eens geweest.. lekker met een bootje door de grachtenquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
London![]()
Of Praag lijkt me ook wel mooi![]()
Enfermerel is naar Berlijn
Of ParijsLondon is niet makkelijk om naartoe te rijden ( en ik ga ZEKER die kanaaltunnel niet in! )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Praag lijkt me ook een beetje ver rijden voor een weekend..
Berlijn be ik nog nooit geweest.. is een optie.. al gok ik dan dat we met de trein gaan
En Parijs.. tsja.. iets met een EXMaastrischt is ook al zo'n Ex-en verhaalquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:32 schreef OA het volgende:
[..]
Gent en Brugge in België
Maastricht.
Keulen
Keulen is nog wel een optie
hmm.. Duitsland dus...
fubarquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
goeie morgen![]()
en de rest natuurlijk ook
moguhquote:
ik al even niet meer...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |