Ja, dat denk ik dus ook... alleen was de temperatuur net alweer een graad gezakt. Even aankijken vandaag dus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in de avond komen opzetten.... klinkt als griep
Dank jequote:Op woensdag 19 januari 2011 08:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En gefeliciteerd met gister en beterschap![]()
Ik had het gister ook wel ergens geroepen, maar toen was jij er volgens mij helemaal nietquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel moeite kost het me niet om je warm te houden hoor.
koud heb ik het niet.. maar wat warme handen op m'n buikje is altijd fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Brugge in belgiëquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:30 schreef Barretje80 het volgende:
Wat is een leuke stad in europa (op rij-afstand) om een weekendje heen te gaan??
Amsterdam, antwerpen, brussel al een keer gedaan.. iets anders??
Londonquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:30 schreef Barretje80 het volgende:
Wat is een leuke stad in europa (op rij-afstand) om een weekendje heen te gaan??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eraan wat je wil doen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:30 schreef Barretje80 het volgende:
Gent en Brugge in Belgiëquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:30 schreef Barretje80 het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
London![]()
Of Praag lijkt me ook wel mooi![]()
Enfermerel is naar Berlijn
Of ParijsPraag is wat ver voor een weekendje... zeker zo'n 10 uur rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een mooie stad trouwens!Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wil doen...
Brugge is opzich wel aardig, mooie stadskern!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is idd ook een goeiezijn we ook geweest
is zeker leuk
en mooi
Nog vragen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:32 schreef OA het volgende:
[..]
Gent en Brugge in België
Maastricht.
Keulen
ja kut, ik las er even over heen (rij-afstand)quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:33 schreef OA het volgende:
[..]
Praag is wat ver voor een weekendje... zeker zo'n 10 uur rijden
Wel een mooie stad trouwens!
Ik had gisteren een lange vergadering op werk en 's avonds ben ik amper online geweest.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had het gister ook wel ergens geroepen, maar toen was jij er volgens mij helemaal niet
goeie morgenquote:
Daar ben ik ook al eens geweest.. lekker met een bootje door de grachtenquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
London![]()
Of Praag lijkt me ook wel mooi![]()
Enfermerel is naar Berlijn
Of ParijsLondon is niet makkelijk om naartoe te rijden ( en ik ga ZEKER die kanaaltunnel niet in! )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Praag lijkt me ook een beetje ver rijden voor een weekend..
Berlijn be ik nog nooit geweest.. is een optie.. al gok ik dan dat we met de trein gaan
En Parijs.. tsja.. iets met een EXMaastrischt is ook al zo'n Ex-en verhaalquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:32 schreef OA het volgende:
[..]
Gent en Brugge in België
Maastricht.
Keulen
Keulen is nog wel een optie
hmm.. Duitsland dus...
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
fubarquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
goeie morgen![]()
en de rest natuurlijk ook
moguhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |