Ooohquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
VOOR 23,00 uur dus je kan het nu ook halen
Kan het bed denk je ons aan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het wordt druk bij mij thuis
Okee, ik wou graag wat thee op bed drinkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jawel, het bed is het gewend
oke dat moet lukken, alleen als ik met iemand binnenkom moet je wegwezenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Okee, ik wou graag wat thee op bed drinken
eigenlijk met jou het moderatorschap bespreken en dan mors ik wat perongeluk op jequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke dat moet lukken, alleen als ik met iemand binnenkom moet je wegwezen
hij wilt aan je zittenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waarom mors je op me dan?
wacht ga even liggen dan pak ik wel een doekjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waarom mors je op me dan?
ow okequote:
okiiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wacht ga even liggen dan pak ik wel een doekje
Als je het niet aan kan moet je het ook niet doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sorryik ben in de war, zoveel liefde
Kom maar op dan
Maar nu heb je al op me gemorstquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je het niet aan kan moet je het ook niet doen
ben je lui ofzo?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar nu heb je al op me gemorstwie maakt het dan schoon?
Ja hij moet in de was, trek hem maar uit dan ga ik naar de kuiken om een doekje te halen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar nu heb je al op me gemorstwie maakt het dan schoon?
Jaquote:
Oke dankjewelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja hij moet in de was, trek hem maar uit dan ga ik naar de kuiken om een doekje te halen.
Draai je maar even om dan, dan kleed ik me even aanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
oops ik kwam te vroeg binnen je hebt nog niks aan
ja maar het is al te laat, mag ik voelenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Draai je maar even om dan, dan kleed ik me even aan
je mag meedoenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:07 schreef Teal het volgende:
Als jullie met zijn 2e gaan friemelen kan ik toch niet leuk praten hier
helemaal niet ze at een augurk daarvoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:07 schreef tdrone het volgende:
iemand morste thee op mij en nu ben ik zwanger
weet waar je aan begint!
Doe maar tegen mij, ik heb er de hele dag al last vanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:09 schreef tdrone het volgende:
ik heb zin om een heel onaardige opmerking te maken maar weet niet waar en tegen wie...
nee doe maar tegen mij ik ben het mijn hele leven al gewend.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Doe maar tegen mij, ik heb er de hele dag al last van
nee tegen jou doe ik zoiets nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Doe maar tegen mij, ik heb er de hele dag al last van
hmm jammer, ik had er serieus zin in dat iemand onaardig tegen mij deedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee tegen jou doe ik zoiets niet
en laatste keer dat ik dat deed kreeg ik meteen een note(en toen was het nog wel per ongeluk)
ik word (irl) eigenlijk nooit kwaad...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm jammer, ik had er serieus zin in dat iemand onaardig tegen mij deed
Doe nou maar onaardig tegen mij, ik kan het hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik word (irl) eigenlijk nooit kwaad...
Ik wel, mits gegrond.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik word (irl) eigenlijk nooit kwaad...
jah dan word ik wel "kwaad" maar meer door met diegene te discussieren ook bijvoorbeeld toen ik op de laatste dag van mijn contract te horen kreeg dat het niet verlengd zou worden werd ik niet echt kwaad..quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:15 schreef honkeytonk het volgende:
Hoi, ik kom voor mijn dagelijkse portie liefde.
Mwa, als iemand constant zit te kutten (gemeend dus) en me echt irriteert kan ik wel uit m'n slof schieten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:15 schreef tdrone het volgende:
[..]
jah dan word ik wel "kwaad" maar meer door met diegene te discussieren ook bijvoorbeeld toen ik op de laatste dag van mijn contract te horen kreeg dat het niet verlengd zou worden werd ik niet echt kwaad..
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:17 schreef Zeroku het volgende:
Het is twee keer bijna uit de hand gelopen op de middelbare.
Een keer duwde iemand mij opeens tegen een lichtbak aan. Toen stonden drie man mij vast te houden
. En de tweede keer zat iemand steeds "voor de grap" mensen hard te slaan. Tot hij mij sloeg
.
Nu ben je een schatjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:18 schreef Zeroku het volgende:
Maar dat was wel in de tweede en derde. Toen ik nog een kutjong was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zeg maar bijna 2 meter lang. En, door het 9 keer sporten in de week wat ik heb gedaan, ook bijna net zo breedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb niet de fysiek om mensen hard te slaan
maar omdat ik nooit kwaad word maakt het voor mensen meestal veel indruk als ik dat wel word
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:19 schreef Lutte het volgende:
Honkey, als je je vuist nog iets dieper duwt komt ie er weer door het strotje van SwJ uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik ben 1.73quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben zeg maar bijna 2 meter lang. En, door het 9 keer sporten in de week wat ik heb gedaan, ook bijna net zo breed. Naja, toen was ik nog niet zo, maar wel zo groot. Als ik het ergens niet mee eens ben hoef ik het ook bijna nooit te zeggen
. Mensen zien dat schijnbaar nogal snel aan mij.
Meneeeerrrrr meneeeerrrrr deze post vind ik toch echt iets te ver gaan.quote:
Dat scheelt nogalquote:
Zo grappig is dat nietquote:
Ik ben even gevoelig over kanker, en dan vooral bloedkanker omdat mijn vriend daaraan is overleden, mag het?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Meneeeerrrrr meneeeerrrrr deze post vind ik toch echt iets te ver gaan.
Zal ik ook nog even uw schoenen poetsen en de plantjes wateren?
Een schop onder je hol kun je krijgen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:15 schreef honkeytonk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een schop onder je hol kun je krijgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R&R terug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een schop onder je hol kun je krijgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, want dat is ook de enige post die over kanker gaat op FOK!. Mensen gebruiken het gewoon als krachtterm. Mijn buurvrouw waar ik een hele goede band mee had, is er ook aan overleden. Mijn oma waarschijnlijk ook. Ik ga toch ook niet steeds moeilijk lopen doen als iemand dat postquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben even gevoelig over kanker, en dan vooral bloedkanker omdat mijn vriend daaraan is overleden, mag het?
Lees die eerste spoiler en de reactie op je PM even.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben even gevoelig over kanker, en dan vooral bloedkanker omdat mijn vriend daaraan is overleden, mag het?
Het gaat ook niet alleen over dat kanker gedoe. Het is gewoon een doodsverwensing. En wat maakt jou het eigenlijk uit?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want dat is ook de enige post die over kanker gaat op FOK!. Mensen gebruiken het gewoon als krachtterm. Mijn buurvrouw waar ik een hele goede band mee had, is er ook aan overleden. Mijn oma waarschijnlijk ook. Ik ga toch ook niet steeds moeilijk lopen doen als iemand dat post? Het is hier geen Noord-Korea waar iedere post goedgekeurd moet worden door jou.
Hmhm, net was je gevoelig voor kanker en nu is het opeens iets anders. Ik vind het wel weer goed zoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het gaat ook niet alleen over dat kanker gedoe. Het is gewoon een doodsverwensing. En wat maakt jou het eigenlijk uit?
ander onderwerp !quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmhm, net was je gevoelig voor kanker en nu is het opeens iets anders. Ik vind het wel weer goed zo.
quote:
quote:
Ja dom is datquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
zo dom dat ze 2 afleveringen van NCIS achter elkaar uitzenden eerst een nieuwe en daarna nog een herhaling
je kent het hele programma nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor
Ik word daar zo blij van!!quote:
Ik ben in een rare buiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet jij echt op elke post reageren of hoe zit dat?
verkeerd topic eigenlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
is dat nu het nieuwe acc van Paul?
ik zag dat ook al staanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:31 schreef honkeytonk het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)epen-juryplicht.html
Amerikanen zijn achterlijk
okquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben in een rare buivergeef me alsjeblieft
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben in een rare buivergeef me alsjeblieft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heul niet
je moet eens ophouden met die kutposts van je, De hele slowchat gaat naar de knoppen daardoor. En dan heb ik hiet nog niet over al die posts in CRE...Wat doe ik hier?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:33 schreef tdrone het volgende:
[..]Oke, ik hou al opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heul niet
je moet eens ophouden met die kutposts van je, De hele slowchat gaat naar de knoppen daardoor. En dan heb ik hiet nog niet over al die posts in CRE...
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
luchtte het op dat ik onaardig deed?
okquote:
Waarom reageer jij op zoveel posts die je schijnbaar niet interesseren gewoon "ok"? Post dan gewoon nietsquote:
okquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom reageer jij op zoveel posts die je schijnbaar niet interesseren gewoon "ok"? Post dan gewoon niets
Ik blijf nog wel een uurtjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat ik goedkoop ben
ik blijf ook niet meer al te lang moet nog douchen en was gisteren wat laat in bedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ga zo slapen... Want ik ben moe
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ga zo slapen... Want ik ben moe
Ik dacht al wat stinkt er zoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik blijf ook niet meer al te lang moet nog douchen en was gisteren wat laat in bed
Ik dacht serieus in je 1e zin dat er een film op mij kwamquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:41 schreef Teal het volgende:
[..]Er komt zo een leuke film op CC die je moet zien
EN niet Chocolate-chick maar comedy central
De tong van Tealquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik dacht al wat stinkt er zo
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik dacht serieus in je 1e zin dat er een film op mij kwam
quote:
als het zo erg is als hij ons vertelt gaat die geur niet weg met wat tandenpoetsen... dan heb je toch wel een hogedrukspuit nodigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij poetst zijn tanden toch wel
Had ik meteen erna gedaan, ze stond me echt beledigd aan te kijkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij poetst zijn tanden toch wel
Gelukkig heb jij niks te zeggen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:44 schreef honkeytonk het volgende:
Ik wil niks, geen punt, en ook geen komma
Is ook goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:44 schreef honkeytonk het volgende:
Ik wil niks, geen punt, en ook geen komma
ik hoop dat ik haar serieus nooit tegenkomquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:44 schreef Teal het volgende:
[..]
Had ik meteen erna gedaan, ze stond me echt beledigd aan te kijken
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wel een beetje, als ik de lapo haal![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik hoop dat ik haar serieus nooit tegenkom
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:44 schreef Teal het volgende:
[..]
Had ik meteen erna gedaan, ze stond me echt beledigd aan te kijken
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:48 schreef Teal het volgende:
23 uur is al geweest wou ik zeggen
Maar het is vroeger dan ik dacht
Ik las het verkeerdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo eentje.
Niet alles is seks/zoenen/whatever.
Ze dacht ook al aan een lange pik toen ik dit zei:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo eentje.
Niet alles is seks/zoenen/whatever.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze dacht ook al aan een lange pik toen ik dit zei:
"Ik ben dyslectisch, dus ik het moeite met het maken van lange"
![]()
![]()
Ik moest weer lachenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou, LACHEN!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Uitlokkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
stop aub met die uitlokreacties zero
Ik erger mij er ook aanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
stop aub met die uitlokreacties zero
gouw.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:51 schreef Teal het volgende:
Bijna lapo tijd
* Teal rent als een gek gouw nog even naar het toilet
Ik heb hem gekocht voor ¤0.50quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:52 schreef honkeytonk het volgende:
Ik las dat ik een geile Benny kon ophalen, dus, mag ik hem meenemen?
sorry er is al een meisje geweest die hem mee heeft genomenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:52 schreef honkeytonk het volgende:
Ik las dat ik een geile Benny kon ophalen, dus, mag ik hem meenemen?
Ooh?!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
sorry er is al een meisje geweest die hem mee heeft genomen
Heul nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
sorry er is al een meisje geweest die hem mee heeft genomen
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:50 schreef Oceanview het volgende:
* Oceanview gooit Benny op de grond en gaat er keihard op stampen
toen ik mijn eigen kwoot zag dacht ik waarom heb ik die mee eigenlijk niet doorgestreeptquote:
quote:
Ik heb je toch gekocht whehehequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat lievvvvv van je OV, dit waardeer ik zo van je
Neuhj... Lutte en ik zijn er allang en breed vandoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en Lutte dan? ben je haar nu alweer vergeten?
Zal ik ook op je gaan stampen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat lievvvvv van je OV, dit waardeer ik zo van je
n ietusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:55 schreef Teal het volgende:
Wedden, gaan modjes weer door slotje heen knallen
Ik wilt Benny best (mee)nemen hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:54 schreef tdrone het volgende:
[..]
toen ik mijn eigen kwoot zag dacht ik waarom heb ik die mee eigenlijk niet doorgestreept
en nee het was niet merel het was de chick van teal
Ik heb hem eerlijk gekocht van Lutte nu moet ze alleen nog zeggen "Mijn benny, wat doe je! "quote:
Keihard.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj... Lutte en ik zijn er allang en breed vandoor
quote:
JWZ!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj... Lutte en ik zijn er allang en breed vandoor
Omdat je dan op het zwarte balkje kliktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:56 schreef Teal het volgende:
Waarom springt die chat/melding ding naar de andere kant als je dat kleine kruisje mist
Mijn Benny, wat doe je?!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb hem eerlijk gekocht van Lutte nu moet ze alleen nog zeggen "Mijn benny, wat doe je! "
Omdat je mistquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:56 schreef Teal het volgende:
Waarom springt die chat/melding ding naar de andere kant als je dat kleine kruisje mist
ik kom nooit op pagina 2quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
we zijn nog niet eens op pagina 12
Mag ik de kamer als jullie er niks mee doen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ergens voor betalen als het gratis is______!
<<insert rimshot>>quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Zeroku het volgende:
De goede grappen vliegen me hier om de oren.
www.instantrimshot.comquote:
zegt iemand die nooit illegaal download..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als we er niks mee doen?!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mag ik de kamer als jullie er niks mee doen?
investeringen jonguhquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://instantrimshot.com/index.php?sound=rimshot&play=truequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
zegt iemand die nooit illegaal download..
Maar wat moet ik dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als we er niks mee doen?!Wuut, wat?
![]()
![]()
We komen er zeker een jaar niet vanaf
Kutquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
zegt iemand die nooit illegaal download..
Ik laat je elk hoekje van de kamer zien ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als we er niks mee doen?!Wuut, wat?
![]()
![]()
We komen er zeker een jaar niet vanaf
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Omdat papa en mama en morgen vroeg school
Ik laat je elk hoekje van de kamer van de buren zienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik laat je elk hoekje van de kamer zien ja.
Oke truste Knorkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoe oud ben jequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Awesomequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:00 schreef Lutte het volgende:
Als ik de LaPo heb mag Teal het nieuwe topic openen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Stop eens met al die reacties waarin je alleen eenpost.
Oké, meneer de Mod.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Stop eens met al die reacties waarin je alleen eenpost.
Arme buren! Toch Haasje en Rammelaarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik laat je elk hoekje van de kamer van de buren zien
..dat er muren tussen zitten boeien me eigenlijk niet zoveel dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |