Ooohquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
VOOR 23,00 uur dus je kan het nu ook halen
Kan het bed denk je ons aan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het wordt druk bij mij thuis
Okee, ik wou graag wat thee op bed drinkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jawel, het bed is het gewend
oke dat moet lukken, alleen als ik met iemand binnenkom moet je wegwezenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Okee, ik wou graag wat thee op bed drinken
eigenlijk met jou het moderatorschap bespreken en dan mors ik wat perongeluk op jequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke dat moet lukken, alleen als ik met iemand binnenkom moet je wegwezen
hij wilt aan je zittenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waarom mors je op me dan?
wacht ga even liggen dan pak ik wel een doekjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waarom mors je op me dan?
ow okequote:
okiiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wacht ga even liggen dan pak ik wel een doekje
Als je het niet aan kan moet je het ook niet doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sorryik ben in de war, zoveel liefde
Kom maar op dan
Maar nu heb je al op me gemorstquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je het niet aan kan moet je het ook niet doen
ben je lui ofzo?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar nu heb je al op me gemorstwie maakt het dan schoon?
Ja hij moet in de was, trek hem maar uit dan ga ik naar de kuiken om een doekje te halen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar nu heb je al op me gemorstwie maakt het dan schoon?
Jaquote:
Oke dankjewelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja hij moet in de was, trek hem maar uit dan ga ik naar de kuiken om een doekje te halen.
Draai je maar even om dan, dan kleed ik me even aanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
oops ik kwam te vroeg binnen je hebt nog niks aan
ja maar het is al te laat, mag ik voelenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Draai je maar even om dan, dan kleed ik me even aan
je mag meedoenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:07 schreef Teal het volgende:
Als jullie met zijn 2e gaan friemelen kan ik toch niet leuk praten hier
helemaal niet ze at een augurk daarvoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:07 schreef tdrone het volgende:
iemand morste thee op mij en nu ben ik zwanger
weet waar je aan begint!
Doe maar tegen mij, ik heb er de hele dag al last vanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:09 schreef tdrone het volgende:
ik heb zin om een heel onaardige opmerking te maken maar weet niet waar en tegen wie...
nee doe maar tegen mij ik ben het mijn hele leven al gewend.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Doe maar tegen mij, ik heb er de hele dag al last van
nee tegen jou doe ik zoiets nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Doe maar tegen mij, ik heb er de hele dag al last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |