Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik slaap altijd in Utrechtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Blijf je ook slapen? Ik heb nog wel een speciaal plekje over hoor.
Het is nog even de vraag wie er gaat betalenquote:
Je bent vrouw, dus hij betaalt maarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik slaap altijd in UtrechtWant daar is die date toch?
[..]
Het is nog even de vraag wie er gaat betalenMaar het gaat door!
quote:
Ik had eerst post 301, tot ik op F5 druktequote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik probeerde zelfs nog te posten terwijl ik hem dicht gooide
Het gaat niet om de datequote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent vrouw, dus hij betaalt maar.
O, ander soort date dusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het gaat niet om de dateMaar dat is allemaal wat te veel inside info.
LL, kom eens op MSN dan
Lekker handigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik probeerde zelfs nog te posten terwijl ik hem dicht gooide
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Ik begin nu wel nieuwsgierig te worden, is het iemand van FOK!?
dan is het dus een fokkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vertel even helemaal niets op fok tot ik weet of het iets wordt enzo... Sorry
Je hebt mijn MSNquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vertel even helemaal niets op fok tot ik weet of het iets wordt enzo... Sorry
ik 300 dus ik dacht dat ik nog een keer kon postenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had eerst post 301, tot ik op F5 drukte.
Nu past die post prima bij de TT.
Op dit tempo haal je me voor het eind van de week in.
GMTAquote:
Gelukkig zijn er daar duizenden vanquote:
Blijkbaar werkt die auto-update niet heel goed dus, want als je aan het typen bent, mist hij wel eens een postquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik 300 dus ik dacht dat ik nog een keer kon posten![]()
dat zal wel meevallen![]()
Ik heb geen exen die op FOK! zaten of zitten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er daar duizenden van
Ik heb 2 exen waarvan ik eerst niet eens wist dat het Fokkers waren
Ik heb helemaal geen exquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen exen die op FOK! zaten of zitten.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen exen die op FOK! zaten of zitten.
Zo druk?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:16 schreef Ferb het volgende:
Helemaal vergeten![]()
Dan komt er iets tussen even vergeet ik Fok
Hey PGRquote:
Even kijken of je ook in Boe's lijst staatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Damn, wat sneu eigenlijk
2 exen op Fok, 1 op Tweakers.
daar zal ik wel langer dan een week over doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Blijkbaar werkt die auto-update niet heel goed dus, want als je aan het typen bent, mist hij wel eens een post.
Zo opende ik laatst een KSC, terwijl Stu eigenlijk de lapo had.
Nou ja, je hebt nog maar 4 topics te gaan.
Vast nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even kijken of je ook in Boe's lijst staat.
miniquote:
Vertel!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:17 schreef Yuki het volgende:
Hoewel, er is 1 nogal hardnekkig gerucht.._!
Vandaag heb je dat aantal ook al gehaald volgens mij hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar zal ik wel langer dan een week over doen
Ach het boeit toch niet of je een relatie heb gehad met een fokker of niet..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Damn, wat sneu eigenlijk
2 exen op Fok, 1 op Tweakers.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:16 schreef Ferb het volgende:
Helemaal vergeten![]()
Dan komt er iets tussen even vergeet ik Fok
Kloptquote:
Als die smiley een hint is, gok ik op PeZuquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:17 schreef Yuki het volgende:
Hoewel, er is 1 nogal hardnekkig gerucht.._!
PeZu nog niet gemeet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Als die smiley een hint is, gok ik op PeZu.
Ga je vandaag koken, of hou je het simpel?quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaag heb je dat aantal ook al gehaald volgens mij hoor.
Nee LL, het is goffer inderdaad geen competitie.
Ik ga iets bereiden. Oftewel, in een pan gooien en wachten tot het warm isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga je vandaag koken, of hou je het simpel?
Beter dan magnetische trommelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga iets bereiden. Oftewel, in een pan gooien en wachten tot het warm is
Wat?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope, iets anders aardappeligs vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Okee, dat kan ook. Ik had gisteren ook zo;n diepvries zak van de IGLO, die zijn wel voedzaam genoeg volgens mij...?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga iets bereiden. Oftewel, in een pan gooien en wachten tot het warm is
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die zak van Aviko die ik vandeweek dus niet opgegeten heb
Ja, die zijn prima!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat kan ook. Ik had gisteren ook zo;n diepvries zak van de IGLO, die zijn wel voedzaam genoeg volgens mij...?
Ik warm regelmatig op in de magnetron, maar dan heb ik het een dag eerder zelf gemaakt.quote:
Ik had gisteren magnetron boerenkoolquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik warm regelmatig op in de magnetron, maar dan heb ik het een dag eerder zelf gemaakt.
Heel af en toe een lasagne of een Pizza voor in de oven., maar zo;n kant en klaar maaltijd voor in de magnetron zelden.
Ach maakt niet uit. Er zijn mensen die eten iedere dag bij de snackbar, dat is pas foutquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, die zijn prima!
Beter nog dan die van mij
Ik eet ook uit een zak vanavond
Ik maak/eet bijna nooit stamppot. Ja ik weet hoe je het moet bereiden, maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had gisteren magnetron boerenkool
Gewoon, omdat een pan stamppot maken voor mij alleen niet echt een optie is. Al is het maar omdat ik niet zo'n grote pan heb
Ik vind het heerlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik maak/eet bijna nooit stamppot. Ja ik weet hoe je het moet bereiden, maar daar is ook alles mee gezegd.
Okee, ik ben dan weer dol op Pasta. Moet het eigenlijk nog een keer maken deze week. Misschien het weekend.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk
Zaterdag weeren misschien morgen ook nog
Ben ik ook dol opquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik ben dan weer dol op Pasta. Moet het eigenlijk nog een keer maken deze week. Misschien het weekend.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had gisteren magnetron boerenkool
Gewoon, omdat een pan stamppot maken voor mij alleen niet echt een optie is. Al is het maar omdat ik niet zo'n grote pan heb
huh?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk
Zaterdag weeren misschien morgen ook nog
toch nog wat gevonden?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
oh hai
ik moet even een vakantie boekenwhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
laters trevquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:29 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ben er vandoor, vanavond bowlen i.p.v. morgen, helaas voor mij alleen een plekje om te kijken
Bis Later![]()
Morgen magnetronquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
huh?
hoe wil je die dan maken?
Eentje met Barcamquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:23 schreef Barretje80 het volgende:
Hmm.. ventilator is het aan het begeven...
iemand goede ideeen voor een nieuwe laptop??
Het zelfs zo erg, dat ik gewoon een keer in plaaats van aardappels pasta heb gekookt. Dus gewoon vlees, groente, en pennequote:
je bent er eindelijk uitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
oh hai
Waarheen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
oh hai
2 wekenquote:
Bar Camquote:
Tof dat je toch wat gevonden hebtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 wekenFrankrijk Champagne streek/Ardennen
![]()
Klinkt goed!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 wekenFrankrijk Champagne streek/Ardennen
![]()
hehehquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, een camera waarmee we jou kunnen zien.
mijn camera doet het ..quote:
Fles welquote:
quote:
quote:
Nee in een stacaravanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:00 schreef Ferb het volgende:
[..]
__
Frankrijk Champagne streek/Ardennen
Daar was ik 2 jaar geleden![]()
Gaat u verblijven in een hotel?
Rustige camping?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee in een stacaravan
oh en zeg maar jij hoor
Ik zag u gister op TVquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik heb even wat proefafdrukken op canvas en eentje op aluminium besteld van 30 x 30 cm. Gewoon om te kijken wat het mooiste is. En wat me het beste bevalt daar bestel ik er eentje van 100 x 100 cm
Wij wachten op die gehaktballen van je jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
allejeeeeeeeeesus wat is het rustig zeg
Oh kut wou je ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij wachten op die gehaktballen van je ja![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
Mijn computer is boos op me
Ik ben 80 GB aan MP3 tjes van de ene naar de andere schijf aan het kopieren...
Wow, dat is ook nogal een hoeveelheidquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
Kan toch gewoon?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
Fles!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan toch gewoon?Duurt misschien ff maar okee
Vond je t leuk ja?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fles!Ik heb het gezien, van mbh, en jij!
Ja, ware het niet dat de schijf van de onderkant vol gevuld wordtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan toch gewoon?Duurt misschien ff maar okee
Ja!quote:
Hai lieve meneerquote:
Meisje!quote:
Hai meisquote:
wat is het geworden?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb net de vakantie geboekt whaaaaaaaaaaaaawhieeeeeeeeeee *hyper*
Is dat in ZO bij dat voetbal?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef Symphonic het volgende:
Morgen fotograferen voor het goede doel.
Gaaf, ik heb er zin in
huh?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, ware het niet dat de schijf van de onderkant vol gevuld wordt
Tof!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb net de vakantie geboekt whaaaaaaaaaaaaawhieeeeeeeeeee *hyper*
Gaaf! Waarvoor als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef Symphonic het volgende:
Morgen fotograferen voor het goede doel.
Gaaf, ik heb er zin in
Een benefiet voetbal toernooi om er voor te zorgen dat de kansarme kinderen gratis kunnen sportenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof!![]()
![]()
Waarheen?
[..]
Gaaf! Waarvoor als ik vragen mag?
Hoi lieverdjequote:
Stuquote:
Liefjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Meisje!![]()
Moet jij morgen werken?
En ik heb eindelijk HET mailtje gestuurd
![]()
Hoi snoepjequote:
Leuk man! Veel plezier en succes morgenquote:
Je kent Dennis?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk man! Veel plezier en succes morgen
Wauwquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een benefiet voetbal toernooi om er voor te zorgen dat de kansarme kinderen gratis kunnen sporten
Ik belde vandaag nog met je werkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi lieverdje
[..]
Stu![]()
![]()
[..]
LiefjeJa, ik moet morgen werken
![]()
al gestuurd ook, jeutje, wat goed
[..]
Hoi snoepje
Laat maar, ik las iets verkeerdquote:
Wow, dat is wel heel erg tof zegquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Laat maar, ik las iets verkeerd
Overigens komt Edgar Davids wel als het goed is
Hier in de gemeente kunnen minima per jaar ca 150 euro krijgen voor abbonementen/lidmaatschappen e.d. Ook dus voor sporten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WauwEn wat veel ouders ook niet weten is dat er voor minima een jeugsportfonds is, waar ze tot een max bedrag per jaar een bijdrage voor de port van hun kind kunnen krijgen
Koenquote:
Fijnquote:
De TV;s hebben zelf gekeken?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:52 schreef TheFamousMan het volgende:
Boer zoekt vrouw is afgelopen zondag door 60% van alle tv's die aanstonden in Nederland bekeken
Goed bezigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:55 schreef Toekito het volgende:
zo nog even vegen en mijn werk voor vandaag is klaar!
Schiet het huis al op?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:55 schreef Toekito het volgende:
zo nog even vegen en mijn werk voor vandaag is klaar!
oooh, wauw, jij heldquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik belde vandaag nog met je werkMaar je was er niet
![]()
Jammer dat je morgen moet werken, kan je wel heel even gebruiken
JaIk PM je zo het mailtje wel
Ik wist toch dat je nog vrij wasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, wauw, jij held![]()
![]()
![]()
ja, vandaag was ik nog vrij, lunchen met Marieke enzo![]()
hmm..kan ik op afstand iets doen misschien?
Yeahquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:58 schreef Stuart het volgende:
Zo, weer een dag naar de klote. Halverwege de werkweek
eetkamer is kwestie van paar gaatjes dichten en dan verven en woonkamer alleen nog paar plintjes schilderen en lambrisering bijwerken en dan kan het laminaat er in.quote:
k heb vandaag heel veel werk gezet en tegen een paar heel gevoelige schenen aangeschopt. (feels good)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:58 schreef Stuart het volgende:
Zo, weer een dag naar de klote. Halverwege de werkweek
Top!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
eetkamer is kwestie van paar gaatjes dichten en dan verven en woonkamer alleen nog paar plintjes schilderen en lambrisering bijwerken en dan kan het laminaat er in.
Ghehe. Gaatjes dichtenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
eetkamer is kwestie van paar gaatjes dichten en dan verven en woonkamer alleen nog paar plintjes schilderen en lambrisering bijwerken en dan kan het laminaat er in.
sowieso is het wel goed om de dingen af en toe van je af te schrijven.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:59 schreef Bos81 het volgende:
Is het verstandig om even een verhaaltje te tikken, voor de psychiater morgen?
Over hoe het de laatste weken met me is gegaan....?
Klinkt goed Sympquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k heb vandaag heel veel werk gezet en tegen een paar heel gevoelige schenen aangeschopt. (feels good)
Ik heb besloten dat ik me niet meer laat leven door de klootzakken die er een puinzooi van hebben gemkaat.
En dat weten ze nu
MSN staat aan, ik hoor je vanzelf roepenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wist toch dat je nog vrij waswas het gezellig met Marieke?
Ja, misschien strakjes even msnen?![]()
Ik zou het niet weten Bosquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:59 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k heb vandaag heel veel werk gezet en tegen een paar heel gevoelige schenen aangeschopt. (feels good)
Ik heb besloten dat ik me niet meer laat leven door de klootzakken die er een puinzooi van hebben gemaakt.
En dat weten ze nu
Ik denk dat het geen kwaad kan. En wat Sym zegt, van je afschrijven (positief/negatief) kan prettig werkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:59 schreef Bos81 het volgende:
Schrijven is altijd goed. Het dwingt je om van alles onder woorden te brengen en op een rijtje te zetten namelijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk dat het geen kwaad kan. En wat Sym zegt, van je afschrijven (positief/negatief) kan prettig werken
al schrijf je alleen maar korte zinnen en steekwoorden op.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:06 schreef Bos81 het volgende:
Maar toch vind ik zoiets vreselijk moeilijk
Heb je je medicijnen nu nog niet ingenomen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Forever and ever debt in your priceless adviceeeeeeeeeeeehhhhhh
Dat is vast zoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:06 schreef Bos81 het volgende:
Maar toch vind ik zoiets vreselijk moeilijk
Concertaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heb je je medicijnen nu nog niet ingenomen?
Waar komt dit vandaan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Forever and ever debt in your priceless adviceeeeeeeeeeeehhhhhh
Okeequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
al schrijf je alleen maar korte zinnen en steekwoorden op.
Het hoeft heus geen vloeiend verhaal te zijn
quote:
nee, serieus, ik heb concertaquote:
Ik ken het, een van mijn pleegdochters heeft het ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nee, serieus, ik heb concerta
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ken het, een van mijn pleegdochters heeft het ook
En het werkt wel goed gelukkig
Ja het is wel kut voor de eetlustquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
behalve dat ik normaal al heel rustig ben, en er nog rustiger van word, en dat ik normaal al weinig eet, en nu bijna niet meer eet
maar het werkt wel enorm
Ja, ik ook, netquote:
Ik ga gauw nieuwe zetten danquote:
ligt ook aan de dosering,quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja het is wel kut voor de eetlust
Jij bent ook een stuk ouder en misschien dat het dan net toch ff wat anders werkt.
Die gehaktballen ook alquote:
Goed zoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:16 schreef Bos81 het volgende:
Even wat klachten op een rijtje gezet, hopelijk weet ze er raad mee..
Dat is echt he-le-maal nietsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ligt ook aan de dosering,
maar bijwerkingen kunnen zijn:
Hoofdpijn
Slapeloosheid
Zenuwachtigheid
Buikpijn
Misselijkheid
Sufheid
Droge mond
Hartkloppingen
Minder eetlust (en daardoor gewichtsverlies)
dus het valt nog mee
Goed gedaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:16 schreef Bos81 het volgende:
Even wat klachten op een rijtje gezet, hopelijk weet ze er raad mee..
Echt welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker he?
[..]
nou ik heb nog welmaar morgen weer... mijn keel vind het niet zo fijn
bijwerkingenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ligt ook aan de dosering,
maar bijwerkingen kunnen zijn:
Hoofdpijn
Slapeloosheid
Zenuwachtigheid
Buikpijn
Misselijkheid
Sufheid
Droge mond
Hartkloppingen
Minder eetlust (en daardoor gewichtsverlies)
dus het valt nog mee
MOGELIJKE bijwerkingenquote:
Nog wel een langere ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
MOGELIJKE bijwerkingen
Nagenoeg alle medicijnen hebben zo'n lange lijst
Zo lang is die lijst nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
MOGELIJKE bijwerkingen
Neequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die gehaktballen ook al![]()
Zou ze zwanger zijn of zo.
quote:
maar ik heb er 3 van, en dat vind ik wel genoegquote:
Dat snap ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar ik heb er 3 van, en dat vind ik wel genoeg
Ja de mijne ook (heb AD en anti psychotica en nog een pilletje voor noodgevallen, maar daar ben ik al een maand niet meer aangeweest. Daar krijg ik echt last van bijwerkingen. Van de andere niet zo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
MOGELIJKE bijwerkingen
stuartquote:
symquote:
ik lees dat kopje in de bijsluiter nooitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
och ja die bijsluiters. Dat is gewoon puur om zich in te dekken dat ze ergens mischien wel niet voor gewaarschuwd zouden hebben. Over bijwerkingen als "Droge mond" zou ik me sowieso niet al te druk maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat heb ik dusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat snap ikBijwerkingen zijn niet tof... Al wil ik die gewichtsafname bijwerking wel
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:23 schreef Ferb het volgende:
knockin' on heavens doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Precies. Ben wel eens met pijnstillers gekapt omdat de bijwerkingen erger waren dan de pijn die ze moesten bestrijdenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat snap ikBijwerkingen zijn niet tof... Al wil ik die gewichtsafname bijwerking wel
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
knockin' on heavens doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik lees dat kopje in de bijsluiter nooit
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:24 schreef Ferb het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HoiHoi!
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
42 en 25 mg zegt niet zoveel hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wel
Moet wel want ik heb volgens mij niet de lichtste medicatie.. (slik 42 mg per dag en soms zit daar dus 25 mg per pilletje bij )
Nee, klopt ligt ook aan de medicatiesoort.. Maar daar doe ik liever even geen uitspraken over. Heb het wel eens op het forum genoemd, maar hier even niet..quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:23 schreef Ferb het volgende:
Hij leeft nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
is je goed recht hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt ligt ook aan de medicatiesoort.. Maar daar doe ik liever even geen uitspraken over. Heb het wel eens op het forum genoemd, maar hier even niet..
Nee idd ik pak makkelijk 2000 op een dag. Paracetamolquote:
ja, elke bijwerking waar je last van hebt is er eentje te veelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar ik heb er 3 van, en dat vind ik wel genoeg
Addictquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee idd ik pak makkelijk 2000 op een dag. Paracetamol
Dat hoeft ook nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt ligt ook aan de medicatiesoort.. Maar daar doe ik liever even geen uitspraken over. Heb het wel eens op het forum genoemd, maar hier even niet..
ik heb pijnstillers gehad die je maximaal 14 dagen mocht gebruiken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. Ben wel eens met pijnstillers gekapt omdat de bijwerkingen erger waren dan de pijn die ze moesten bestrijden...
Okee, duidelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet
Maar 42 mg is echt heel weinig als je het bijvoorbeeld hebt over paracetamol, terwijl het best heel veel is als je het hebt over Concerta.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb pijnstillers gehad die je maximaal 14 dagen mocht gebruiken.
daar kwam ik dus na 4 maanden achter![]()
gevolg woede uitbarstingen en sterke gevoels stemingen
uhquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet
Maar 42 mg is echt heel weinig als je het bijvoorbeeld hebt over paracetamol, terwijl het best heel veel is als je het hebt over Concerta.
dus datquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
uh![]()
even een vraagje
wie ben jij eigenlijk want ik zie jou nou voor het eerst hier pas meeposten
Ik zit te twijfelen over een mirena spiraal nu.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik had anticonceptie wat het zelfde effect had
Ze schijnt lief te zijn, maar wil niet met DaMart datenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
uh![]()
even een vraagje
Janiesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen over een mirena spiraal nu.
Heb last van pms en dat zou minder kunnen worden daarmee...
Hoewel t sowieso al een stuk minder is dan het was.
O jeequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze schijnt lief te zijn, maar wil niet met DaMart daten.
dat wil toch niemandquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze schijnt lief te zijn, maar wil niet met DaMart daten.
Ik ben Yukiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
uh![]()
even een vraagje
JBquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das wel heel sip hoor...quote:
oke ik hoorde een hoop goede ervaringen erover en ga vooral op je gevoel af maar bij mij ging dat dus flink misquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoi Yukiquote:
wil jij met DM daten?quote:
dat weet ik eigenlijk niet we hebben een heel topic ervoor gemaakt maar hij kreeg geen reactie'squote:
Ik heb t niet zo op hormonen (vandaar mn koperspiraal) en hoorde dat dat bij de mirena heeel erg meeviel met die hormonen en dat het best kan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke ik hoorde een hoop goede ervaringen erover en ga vooral op je gevoel af maar bij mij ging dat dus flink mis
dat is geen datenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whahahahij is al op zijn verjaardag geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |