jij krijgt morgen pas een taart!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beterschap.
Logisch ook dat je niet uit een taart bent gesprongen vandaag als je ziek bent.
Maar morgen ben ik niet jarigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jij krijgt morgen pas een taart!
oh echt ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus vanaf vandaag.
Ik weet wel waar het bij mij niet voor dient
hoiquote:
Omdat ik heel leuk, grappig en tof benquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh. Ok. Ik ken je niet.
Waarom zou ik op date moeten met jou?
quote:
En je bent jarig, hoor lees ik?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik heel leuk, grappig en tof ben.
Althans, dat zeggen de dames hier steeds.
duhquote:
GEFELICITEERD!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, want gisteren was ik ook niet jarig.
Ik zeg het wel gewoonquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh echt ?moeten we er een topic aanwijden of schreeuw je het zelf even van de daken
eigenlijk past Yuki dan wel erg goed bij jequote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
En ik lees graag boeken en ik wil ze ook schrijven.
Ik wil dat het 15 maart is en snelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!
*uit een taart springt*
Dank jequote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!
*uit een taart springt*
Jamaar, jamaar...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eigenlijk past Yuki dan wel erg goed bij je
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je.
* DaMart veegt met zijn hand wat slagroom en taart van zijn trui.
ookeeeeeeeee ik hou mijn mond we weerquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ookeeeeeeeee ik hou me mond we weer
Wat, waarom?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:02 schreef Yuki het volgende:
[..]![]()
DaMart, je lijkt me heel leuk en ik mis vast heel veel... Maar ik bedank toch voor de date
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:02 schreef Yuki het volgende:
[..]![]()
DaMart, je lijkt me heel leuk en ik mis vast heel veel... Maar ik bedank toch voor de date
ze zal wel bezet zijnquote:
Mja, toch maar eens in de leer bij Trev gaan dan, want blijkbaar moet mijn aanpak nog wat bijgeschaafd worden.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou...quote:
Bijna goedquote:
ohhjee!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, want gisteren was ik ook niet jarig.
ohnoeeeeeeees zijn hartquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:02 schreef Yuki het volgende:
[..]![]()
Ach ja, nooit geschoten is altijd misquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, toch maar eens in de leer bij Trev gaan dan, want blijkbaar moet mijn aanpak nog wat bijgeschaafd worden.
Singles... daar heb ik ook wel eens meegepost, maar dat is niet bij te houden zo snel gaat datquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:04 schreef Yuki het volgende:
Bijna goedIk ben vaste poster in Singles he
Maar ik heb wel een oogje op iemand![]()
It's a way of lifequote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Singles... daar heb ik ook wel eens meegepost, maar dat is niet bij te houden zo snel gaat dat.
Wat leuk voor je.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Bijna goedIk ben vaste poster in Singles he
Maar ik heb wel een oogje op iemand![]()
Ik denk omdat:quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb de 5e ook een datequote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga Mart wel daten hoor..de 5e
wtf ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb de 5e ook een date
Ja ja, het gaat door!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ben je toch liefquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat leuk voor je.
Hopelijk vindt hij je ook leuk genoeg.
HIj zou gek zijn als dit niet zo is..
Blijf je ook slapen? Ik heb nog wel een speciaal plekje over hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mooi voor jequote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die vrouwen banjeren maar overal overheen alsof iedereen maar voor ze aan de kant moet of zo. Waar dat idee toch vandaan komtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was mijn bloeddruk net weer een beetje in het gareel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |