Hai meisquote:
wat is het geworden?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb net de vakantie geboekt whaaaaaaaaaaaaawhieeeeeeeeeee *hyper*
Is dat in ZO bij dat voetbal?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef Symphonic het volgende:
Morgen fotograferen voor het goede doel.
Gaaf, ik heb er zin in
huh?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, ware het niet dat de schijf van de onderkant vol gevuld wordt
Tof!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb net de vakantie geboekt whaaaaaaaaaaaaawhieeeeeeeeeee *hyper*
Gaaf! Waarvoor als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef Symphonic het volgende:
Morgen fotograferen voor het goede doel.
Gaaf, ik heb er zin in
Een benefiet voetbal toernooi om er voor te zorgen dat de kansarme kinderen gratis kunnen sportenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof!![]()
![]()
Waarheen?
[..]
Gaaf! Waarvoor als ik vragen mag?
Hoi lieverdjequote:
Stuquote:
Liefjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Meisje!![]()
Moet jij morgen werken?
En ik heb eindelijk HET mailtje gestuurd
![]()
Hoi snoepjequote:
Leuk man! Veel plezier en succes morgenquote:
Je kent Dennis?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk man! Veel plezier en succes morgen
Wauwquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een benefiet voetbal toernooi om er voor te zorgen dat de kansarme kinderen gratis kunnen sporten
Ik belde vandaag nog met je werkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi lieverdje
[..]
Stu![]()
![]()
[..]
LiefjeJa, ik moet morgen werken
![]()
al gestuurd ook, jeutje, wat goed
[..]
Hoi snoepje
Laat maar, ik las iets verkeerdquote:
Wow, dat is wel heel erg tof zegquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Laat maar, ik las iets verkeerd
Overigens komt Edgar Davids wel als het goed is
Hier in de gemeente kunnen minima per jaar ca 150 euro krijgen voor abbonementen/lidmaatschappen e.d. Ook dus voor sporten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WauwEn wat veel ouders ook niet weten is dat er voor minima een jeugsportfonds is, waar ze tot een max bedrag per jaar een bijdrage voor de port van hun kind kunnen krijgen
Koenquote:
Fijnquote:
De TV;s hebben zelf gekeken?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:52 schreef TheFamousMan het volgende:
Boer zoekt vrouw is afgelopen zondag door 60% van alle tv's die aanstonden in Nederland bekeken
Goed bezigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:55 schreef Toekito het volgende:
zo nog even vegen en mijn werk voor vandaag is klaar!
Schiet het huis al op?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:55 schreef Toekito het volgende:
zo nog even vegen en mijn werk voor vandaag is klaar!
oooh, wauw, jij heldquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik belde vandaag nog met je werkMaar je was er niet
![]()
Jammer dat je morgen moet werken, kan je wel heel even gebruiken
JaIk PM je zo het mailtje wel
Ik wist toch dat je nog vrij wasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, wauw, jij held![]()
![]()
![]()
ja, vandaag was ik nog vrij, lunchen met Marieke enzo![]()
hmm..kan ik op afstand iets doen misschien?
Yeahquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:58 schreef Stuart het volgende:
Zo, weer een dag naar de klote. Halverwege de werkweek
eetkamer is kwestie van paar gaatjes dichten en dan verven en woonkamer alleen nog paar plintjes schilderen en lambrisering bijwerken en dan kan het laminaat er in.quote:
k heb vandaag heel veel werk gezet en tegen een paar heel gevoelige schenen aangeschopt. (feels good)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:58 schreef Stuart het volgende:
Zo, weer een dag naar de klote. Halverwege de werkweek
Top!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
eetkamer is kwestie van paar gaatjes dichten en dan verven en woonkamer alleen nog paar plintjes schilderen en lambrisering bijwerken en dan kan het laminaat er in.
Ghehe. Gaatjes dichtenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
eetkamer is kwestie van paar gaatjes dichten en dan verven en woonkamer alleen nog paar plintjes schilderen en lambrisering bijwerken en dan kan het laminaat er in.
sowieso is het wel goed om de dingen af en toe van je af te schrijven.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:59 schreef Bos81 het volgende:
Is het verstandig om even een verhaaltje te tikken, voor de psychiater morgen?
Over hoe het de laatste weken met me is gegaan....?
Klinkt goed Sympquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k heb vandaag heel veel werk gezet en tegen een paar heel gevoelige schenen aangeschopt. (feels good)
Ik heb besloten dat ik me niet meer laat leven door de klootzakken die er een puinzooi van hebben gemkaat.
En dat weten ze nu
MSN staat aan, ik hoor je vanzelf roepenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wist toch dat je nog vrij waswas het gezellig met Marieke?
Ja, misschien strakjes even msnen?![]()
Ik zou het niet weten Bosquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:59 schreef Bos81 het volgende:
Is het verstandig om even een verhaaltje te tikken, voor de psychiater morgen?
Over hoe het de laatste weken met me is gegaan....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |