Daarom hadden ze ook Van Der Gijp i.p.v. Gaus moeten uitnodigen...Gijpie heeft ongetwijfeld ook wel een mening over Gullit z'n move naar Terek Grozny...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:26 schreef DrDentz het volgende:
Bodar, Gullit, Gudde, Derksen krijgt het druk vanavond
Die trekt zich daar heus niets van hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Wel een volle tafel zo...weinig spreektijd dus voor Derksen
Verkleed als hond.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:03 schreef Veerboot het volgende:
Lag het aan mij trouwens, of zag Bodar er anders uit dan normaal?
Ik dacht dat het een broer van hem was ofzo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:03 schreef Veerboot het volgende:
Werkte volgens mij vroeger voor het NOS-journaal.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Die journalist is een prettige spreker...luistert lekker weg
Beter luisteren. Tsjetsjeniëquote:
Niet? Het is een voorbeeldig democratisch land?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan klopt het nog steeds niet he
Het is geen landquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet? Het is een voorbeeldig democratisch land?
Dat vinden zij zelf daar wel.quote:
Ja, dat weet ik allemaal wel, maar er is niet voor niets jarenlang een soort onafhankelijkheidsstrijd gevoerd door de Tsjetsjenen. Met als hoogtepunt nog wat grote aanslagen in Moskou.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
De club die Gullit gaat trainen, doet mee aan de Russische competitie...
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:03 schreef Veerboot het volgende:
Dat weet ik ook wel, maar technisch gezien is Tsjetsjenië geen republiek..dus kun je het ook geen bananenrepubliek noemen...maargoed, nu zijn we aan het mierenneukenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik allemaal wel, maar er is niet voor niets jarenlang een soort onafhankelijkheidsstrijd gevoerd door de Tsjetsjenen. Met als hoogtepunt nog wat grote aanslagen in Moskou.
Erg voorspelbaar, maar wat had je verder verwacht? Dat ie de directie van F'noord zou steunen? Hij voert al jarenlang strijd tegen Gudde c.s.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond het wel een beetje simpel gelul van Derksen eigenlijk
Ik vind hem eerder de loopjongen van Ratzinger...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:35 schreef StephanL het volgende:
Toch vind ik Bodar wel een goede vent. Al heb ik niks met geloven in een God. Net als die andere Tv pastoor
Lulkoek.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik mis een botte oneliner van Derksen ...
Volgens mij heeft hij een facelift gehad, z'n wallen zijn ineens verdwenenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Die ogen van Bodar
Lijkt wel of ie net geopereerd is door de plastisch chirurg
Daar zal god niet blij mee zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een facelift gehad, z'n wallen zijn ineens verdwenen
Kappen ze wel snel af..quote:
zkrquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:54 schreef Peter het volgende:
Hij komt betrouwbaarder over dan ceasar milan (a 100 miljoen $)
Schijnt dat ie nogal vreemde seksuele wensen heeft ook.quote:
Die bladen lees ik nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Schijnt dat ie nogal vreemde seksuele wensen heeft ook.
Ik dacht dat het een Golden Retriever was?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eindelijk aandacht voor de Engelse Setter! Hoera!![]()
Ik kan verzekeren dat die het leukste zijn.
Ja hehe, dat weet iedereen, maar aan het eind ging Martin toch suggesties voor honden aan de gasten aan tafel geven? Als Engelse Setter eigneaar ben ik blij met elke seconde natuurlijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een Golden Retriever was?
Dat is ze ook een Golden Retriever Daphne heet de hondquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:10 schreef golfer het volgende:
Ik dacht dat het een Golden Retriever was?
Inderdaad zegquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:42 schreef golfer het volgende:
Ik vind het sowieso zwaar overdreven. Al die aandacht voor dit geval. Ik sla over.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:40 schreef pberends het volgende:
Witteman beroemd in Frankrijk door toiletscène.
Witteman begint seniel te worden, hij had geen gesprek met een politicus, maar met die wereldreiziger.quote:De VARA-presentator kan zich de gebeurtenis nog goed herinneren: "Met bedrukt gezicht liep de jongen uit het publiek naar de interviewtafel en vroeg: 'Weet u waar ik het toilet kan vinden?' Ik wees hem een deur en vervolgde het gesprek met een politicus. Ook werd, naar later bleek, de terloopse wijze waarop we het probleem oplosten, als ongewoon ervaren. Men had meer ergernis bij het duo Pauw & Witteman verwacht."
Gelukkig heb jij veel verstand van honden. Lees iets over skinner en snap je misschien ook wat de bedoeling van een clicker is!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:37 schreef Maron het volgende:
Gisteren ook Pauw en Witteman gekeken. Wat een ergenis die Martin Gaus zeg... Alsof hij de enige is die weet hoe het moet, ik vond hem buiten zijn ego om erg jaloers... Cesar Milan werkt volgens de methode van de roedel... en zeg nou eens eerlijk: heb je ooit een wolf met een clicker gezien?
Nee hoor, zegt Gaus: Ik weet het beter, we zetten de hond op tafel..
Dat dus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:42 schreef golfer het volgende:
Ik vind het sowieso zwaar overdreven. Al die aandacht voor dit geval. Ik sla over.
Een clicker kan prima werken als een hond of ander dier dit van jongs af aan kent, maar bij een hond die gerehabiliteerd moet worden, omdat zijn baas hem verpest heeft bij de opvoeding, is dit een ander verhaal..ongewenst gedrag afleren is niet zo makkelijk..quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:34 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij veel verstand van honden. Lees iets over skinner en snap je misschien ook wat de bedoeling van een clicker is!
Sabine Uitslag daarintegen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:08 schreef Paul-89 het volgende:
Die moeder ziet er letterlijk uit als een emotioneel wrak.
Precies, vooral behandelen als een gevaarlijk beest dan gaan ze zich ook zo gedragen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:41 schreef venomsnake het volgende:
Dat vastbinden, te triest voor woorden..
Niet normaal gewoon!
Die jongen schijnt onhandelbaar te zijn, dat is het probleem juist.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, vooral behandelen als een gevaarlijk beest dan gaan ze zich ook zo gedragen.
Makkelijk stempel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die jongen schijnt onhandelbaar te zijn, dat is het probleem juist.
Ook dat.. Maar sowieso, we leven toch niet in de fucking middeleeuwen? Wat een bizarre maatregel zeg. Wist niet dat dit soort praktijken nog plaatsvinden in dit land..quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, vooral behandelen als een gevaarlijk beest dan gaan ze zich ook zo gedragen.
In het geval van Brandon zal er wel iets veranderen mag ik toch wel hopen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:10 schreef sander89 het volgende:
Kortom ons systeem faalt gewoon en ik ben bang dat dit altijd zo zou blijven.
Als je aan een onderwerp meer aandacht besteed verbeterd bijna altijd de situatie.
Maar ondertussen krijgt een onderwerp minder aandacht en verslechterd die situatie.
Zo zie ik het ieder geval.
Volgens mij hielden die twee elkaar een beetje de hand boven het hoofdquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:20 schreef dolfg het volgende:
Ik denk dat we die regiomanager eens een maandje aan de muur moeten zetten.
Eerst zeggen dat Brandon tegen het publiceren van die beelden is (= lees, moeder is slecht en wij weten wat goed is) om aan het eind een bezoek van de staatssecretaris af te laten hangen van de goedkeuring van Brandon.
Wat een ontzettend foute zak hooi is dat zeg.
En die dame ernaast maakte ook niet een hele heldere indruk, 2 jaar, oh nee, 3 jaar, nee nooit geweest, ja toch geweest, wist niet dat ie vastgebonden zat, oh nee toch wel.... MY LORD, wat een gedraaikont!
Nou, die Cesar Milan is wel ook van het vastketenen eigenlijk hè... Heb ooit wel eens een aflevering gezien van de hondenfluisteraar, maar werd daar, zonder dat ik toen besefte dat hij geweld gebruikt, ook al niet erg enthousiast van.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:37 schreef Maron het volgende:
Gisteren ook Pauw en Witteman gekeken. Wat een ergenis die Martin Gaus zeg... Alsof hij de enige is die weet hoe het moet, ik vond hem buiten zijn ego om erg jaloers... Cesar Milan werkt volgens de methode van de roedel... en zeg nou eens eerlijk: heb je ooit een wolf met een clicker gezien?
Nee hoor, zegt Gaus: Ik weet het beter, we zetten de hond op tafel..
Een clicker kan je elke hond binnen 10 minuten aanleren. Het is 1 van de vele " instrumenten" om nieuw gedrag aan te leren en probleemgedrag uit te laten doven. Overigens wil ik geen lans breken voor Gaus. En ook ben ik geen Milan-hater. Beide hebben tv-shows en jammer genoeg zie je op TV alleen de dingen die wel lukken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:00 schreef Maron het volgende:
[..]
Een clicker kan prima werken als een hond of ander dier dit van jongs af aan kent, maar bij een hond die gerehabiliteerd moet worden, omdat zijn baas hem verpest heeft bij de opvoeding, is dit een ander verhaal..ongewenst gedrag afleren is niet zo makkelijk..
(Die 'geweldige' Martin Gaus rukte ter correctie met de slipketting zó hard aan een hond dat hij achterstevoren stond..en nou heeft hij commentaar op Millan..)
En speciaal voor dit stukje SPAM heb je een account op Fok! aangemaakt?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:51 schreef AprilR het volgende:
Naar aanleiding van de uitzending met Martin Gaus heb ik een extra blog geschreven, je kan hem lezen op: http://siriusproductions.wordpress.com/
We vullen aan met Anna Drijverquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:36 schreef golfer het volgende:
Eerste 2 gasten voor vanavond zijn bekend:
#
Halbe Zijlstra
Morgen massaal studentenprotest verwacht in Den Haag.
#
John de Mol
De mediamagnaat over 'The voice of Holland" en zijn grote succes.
Uithoren over WIDM.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:33 schreef borisz het volgende:
We vullen aan met Anna Drijver![]()
Actrice Anna Drijver speelt als dirigent de hoofdrol in de nieuwe dramaserie Levenslied.
Ja, een bewindspersoon die zwaar onder druk staat en een media-magnaat die niets bereikt heeft. Inderdaad volkomen oninteressant.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:37 schreef StringsOfLife het volgende:
Wat een oninteressante gasten zeg vandaag.
Mwah, Zijlstra komt een verhaaltje houden over die ach zo "luie" studenten waarvan iedereen wel vind dat ze moeten worden "aangepakt" en dat ie zich niets van kritiek aantrekt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, een bewindspersoon die zwaar onder druk staat en een media-magnaat die niets bereikt heeft. Inderdaad volkomen oninteressant.
En morgen in Den Haag ook.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, Zijlstra komt een verhaaltje houden over die ach zo "luie" studenten waarvan iedereen wel vind dat ze moeten worden "aangepakt" en dat ie zich niets van kritiek aantrekt.
Erg voorspelbaar.
Misschien niet, want ze heeft zich voor de uitzending al geregistreerd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:30 schreef golfer het volgende:
En speciaal voor dit stukje SPAM heb je een account op Fok! aangemaakt?
Dat je op voorhand precies weet welke clichés ze uitbraken boeit jou blijkbaar niet en ik wens je dan ook veel kijkplezier, maar ik beschouw het idd als erg oninteressant.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, een bewindspersoon die zwaar onder druk staat en een media-magnaat die niets bereikt heeft. Inderdaad volkomen oninteressant.
We zullen je als kijker heel erg missen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:06 schreef StringsOfLife het volgende:
Dat je op voorhand precies weet welke clichés ze uitbraken boeit jou blijkbaar niet en ik wens je dan ook veel kijkplezier, maar ik beschouw het idd als erg oninteressant.
Leer maar gewoon met afwijkende meningen omgaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:25 schreef golfer het volgende:
[..]
We zullen je als kijker heel erg missen.
Lukt me vast nog wel een keer. Later als ik groot ben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:26 schreef StringsOfLife het volgende:
Leer maar gewoon met afwijkende meningen omgaan.
Kijk eens golfer, goed nieuws. Je vriendin mag blijven.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Lukt me vast nog wel een keer. Later als ik groot ben.
http://www.bnr.nl/artikel/21248544/afghaans-meisje-mag-blijvenquote:Afghaans meisje mag blijven
Hoofdpersoon in de uitzettingsprocedure is Sahar Hbrahim. Vanmiddag besloot de rechtbank in Den Bosch in kort geding dat ze voorlopig mag blijven. Volgens advocaat Paul Stieger is dat een belangrijk signaal voordat minister Leers een definitieve beslissing neemt.
Neuh...blijven negeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |