Daarom hadden ze ook Van Der Gijp i.p.v. Gaus moeten uitnodigen...Gijpie heeft ongetwijfeld ook wel een mening over Gullit z'n move naar Terek Grozny...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:26 schreef DrDentz het volgende:
Bodar, Gullit, Gudde, Derksen krijgt het druk vanavond
Die trekt zich daar heus niets van hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Wel een volle tafel zo...weinig spreektijd dus voor Derksen
Verkleed als hond.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:03 schreef Veerboot het volgende:
Lag het aan mij trouwens, of zag Bodar er anders uit dan normaal?
Ik dacht dat het een broer van hem was ofzo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:03 schreef Veerboot het volgende:
Werkte volgens mij vroeger voor het NOS-journaal.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Die journalist is een prettige spreker...luistert lekker weg
Beter luisteren. Tsjetsjeniëquote:
Niet? Het is een voorbeeldig democratisch land?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan klopt het nog steeds niet he
Het is geen landquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet? Het is een voorbeeldig democratisch land?
Dat vinden zij zelf daar wel.quote:
Ja, dat weet ik allemaal wel, maar er is niet voor niets jarenlang een soort onafhankelijkheidsstrijd gevoerd door de Tsjetsjenen. Met als hoogtepunt nog wat grote aanslagen in Moskou.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
De club die Gullit gaat trainen, doet mee aan de Russische competitie...
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:03 schreef Veerboot het volgende:
Dat weet ik ook wel, maar technisch gezien is Tsjetsjenië geen republiek..dus kun je het ook geen bananenrepubliek noemen...maargoed, nu zijn we aan het mierenneukenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik allemaal wel, maar er is niet voor niets jarenlang een soort onafhankelijkheidsstrijd gevoerd door de Tsjetsjenen. Met als hoogtepunt nog wat grote aanslagen in Moskou.
Erg voorspelbaar, maar wat had je verder verwacht? Dat ie de directie van F'noord zou steunen? Hij voert al jarenlang strijd tegen Gudde c.s.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond het wel een beetje simpel gelul van Derksen eigenlijk
Ik vind hem eerder de loopjongen van Ratzinger...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:35 schreef StephanL het volgende:
Toch vind ik Bodar wel een goede vent. Al heb ik niks met geloven in een God. Net als die andere Tv pastoor
Lulkoek.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik mis een botte oneliner van Derksen ...
Volgens mij heeft hij een facelift gehad, z'n wallen zijn ineens verdwenenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Die ogen van Bodar
Lijkt wel of ie net geopereerd is door de plastisch chirurg
Daar zal god niet blij mee zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een facelift gehad, z'n wallen zijn ineens verdwenen
Kappen ze wel snel af..quote:
zkrquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:54 schreef Peter het volgende:
Hij komt betrouwbaarder over dan ceasar milan (a 100 miljoen $)
Schijnt dat ie nogal vreemde seksuele wensen heeft ook.quote:
Die bladen lees ik nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Schijnt dat ie nogal vreemde seksuele wensen heeft ook.
Ik dacht dat het een Golden Retriever was?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eindelijk aandacht voor de Engelse Setter! Hoera!![]()
Ik kan verzekeren dat die het leukste zijn.
Ja hehe, dat weet iedereen, maar aan het eind ging Martin toch suggesties voor honden aan de gasten aan tafel geven? Als Engelse Setter eigneaar ben ik blij met elke seconde natuurlijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een Golden Retriever was?
Dat is ze ook een Golden Retriever Daphne heet de hondquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:10 schreef golfer het volgende:
Ik dacht dat het een Golden Retriever was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |