Ben ik met je eens. Zeg ook niet dat we het specifiek nodig hebben, alleen dat het wel verdomde handig is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:26 schreef Bouke-p het volgende:
Je hebt de amo mogen doen met een C8, dan heb je mss een keer een putje/sleuf gegraven met dat ding op je rugEn optreden in gebouwen... hoe vaak doe je dat? Die enkele keer voor een oefening rechtvaardigd nou niet bepaald dat je de nieuwe colt en alle peppie shit nodig hebt.
Niks ten nadele van de Natres, maar er is een reden voor dat de natres onderaan de ladder zit mbt materieel en geld. Het geld dat er is kan beter gebruikt worden voor de operationele eenheden.
Eens.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:12 schreef Pumatje het volgende:
ik zou natres de Uzi geven...
hebben we er nog genoeg van.. klein, compact en meer geschikt voor de taak
Ja? Je zou denken dat we die dingen al lang geleden verkocht hebben aan een of ander land.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:12 schreef Pumatje het volgende:
ik zou natres de Uzi geven...
hebben we er nog genoeg van.. klein, compact en meer geschikt voor de taak
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:18 schreef Sloggi het volgende:
Ik dacht dat uzi's alleen door gangsters en Israëli's werden gebruikt?
Hoho op 1 vandaag ging het erover dat defensie veel meer moest inleveren. Maar zo gek is dat niet want volgens mij vangen die omroepen ook geld uit dat potje. Al ben ik het sommige mensen eens dat het geld niet erg eerlijk verdeeld is over de provincies en dat voor iets dat voor alle NLers zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:
In en in triest weer, op het NOS journaal.
Toen militairen demonstreerden tegen de bezuinigingen werd er vrijwel niks geen media aandacht aan besteed.
Nu op NOS journaal, bezuinigingen op cultuur, laten ze wel zien. Hun demonstraties wel uitgezonden. Geen enkel woord over de gigantische ingreep bij defensie, niks nakkes nada!!
Zegt dus ook weer hoe gekleurd de pubieke omroep is mbt Defensie.
Dat heb ik dan weer niet gezien. Maar goed, alsnog, als men een vergelijk maakt komt defensie er alsnog erg zuur vanaf mbt protesten vanuit de burgermaatschappij ivm. de andere departementen waarop bezuinigd moet worden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hoho op 1 vandaag ging het erover dat defensie veel meer moest inleveren. Maar zo gek is dat niet want volgens mij vangen die omroepen ook geld uit dat potje. Al ben ik het sommige mensen eens dat het geld niet erg eerlijk verdeeld is over de provincies en dat voor iets dat voor alle NLers zou moeten zijn.
Dat dusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:48 schreef hcwp het volgende:
Een of andere dansgroep in Amsterdam, die gaat waarschijnlijk over te kop door die bezuinigingen. Wat willen ze dan, daarmee het land verdedigen of belangen behartigen?"NATO, we the Dutch shall provide dance for Libyans"
Ik begrijp dat wel. TV-presentatoren zijn toch vrijwel allen afkomstig uit het cultuur wereldje.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Clubje van 10 man van een of andere "cultuurgroepje" geeft men in het hoofd-journaal meer aandacht dan bv 2 tankbataljons militairen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:47 schreef Bouke-p het volgende:
het enige dat echt makkelijk is is de inschuifbare kolf. Dan heb je minder last van je wapen als je aan het werk bent en het ding op je rug bungelt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:00 schreef Druid het volgende:
Die kolf was het enige waar ik op had gehoopt, om exact dezelfde redenen; de overige features zijn leuk maar voor NR werk totaal niet noodzakelijk.
De kolf is volledig ingeschoven welgeteld 3 centimeter korter dan de normale, maar dan van baggerkwaliteit en zonder toegevoegde waarde.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:20 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik heb een paar maanden met de C8 mogen werken, het werkt gewoon makkelijker als je wapen compacter is als hij op je rug bungelt, en een inschuifbare kolf kan een stuk handiger zijn bij optreden in gebouwen. Lamp eveneens handig daarvoor. Frontgrip is gewoon puur omdat het me lekkerder lijkt werken dan je hand horizontaal op de handgreep.
Die onzekerheden en de totale indruk van je stukje tekst doen mij denken dat je totaal geen ervaring met het wapen of een ander wapen hebtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:20 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik heb een paar maanden met de C8 mogen werken, het werkt gewoon makkelijker als je wapen compacter is als hij op je rug bungelt, en een inschuifbare kolf kan een stuk handiger zijn bij optreden in gebouwen. Lamp eveneens handig daarvoor. Frontgrip is gewoon puur omdat het me lekkerder lijkt werken dan je hand horizontaal op de handgreep.
Vooral de rokers weten de oude kolf te waarderenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De kolf is volledig ingeschoven welgeteld 3 centimeter korter dan de normale, maar dan van baggerkwaliteit en zonder toegevoegde waarde.
Schoenmakers..
Ideaal om je meuk droog te houdenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Vooral de rokers weten de oude kolf te waarderen
hmm ok, dat wist ik dus niet. ik dacht dat ie net zoals een C8 zou worden, in Afghanistan had ik naast mn glock een C8 en die was toch echt praktischer/makkelijker dan een C7.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
[..]
[..]
De kolf is volledig ingeschoven welgeteld 3 centimeter korter dan de normale, maar dan van baggerkwaliteit en zonder toegevoegde waarde.
Schoenmakers..
Hoevaak heb je je C8 daadwerkelijk gebruikt dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:34 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
hmm ok, dat wist ik dus niet. ik dacht dat ie net zoals een C8 zou worden, in Afghanistan had ik naast mn glock een C8 en die was toch echt praktischer/makkelijker dan een C7.
In dat geval mogen ze die upgrade houden en blijf ik wel rondwandelen met mn C7.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |