Als je daar niet tegen kan.. Hoe vaak Nalbandian al niet opgehouden is voor een belangrijke service door geluid uit het publiek, of door Hewitt die het geluid uit het publiek niet aan kon.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:02 schreef Tim86 het volgende:
Dubbele fout dankzij een mongool in het publiek
Is ook zo, maar het blijft gewoon jammerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je daar niet tegen kan.. Hoe vaak Nalbandian al niet opgehouden is voor een belangrijke service door geluid uit het publiek, of door Hewitt die het geluid uit het publiek niet aan kon.
Denk het ook ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:04 schreef FedExpress het volgende:
dit lijkt gespeeld. hewitt beweegt niet goed meer. lijkt het opgegeven te hebben
Inderdaad, ik snap dat soort mensen ook nooit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is ook zo, maar het blijft gewoon jammer
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nalbandian vernedert Hewitt: 3-6 6-4 3-6 7-6 9-7.
hahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:12 schreef Norrage het volgende:
moest even weg tijdens de belangrijkste fase
MPs gemist door Hewitt
![]()
![]()
![]()
![]()
Kut Nalby
Vervelende gebaartjes, veel pushen en vooral omdat Nalby een koning is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:13 schreef Pino112 het volgende:
Waarom is iedereen hier anti-Hewitt?.
Hewitt
Persoonlijkheden op de tour heb je nodig! Nalby is een koning ja maar keizer Hewitt maakte deze wedstrijdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:16 schreef luckass het volgende:
[..]
Vervelende gebaartjes, veel pushen en vooral omdat Nalby een koning is.
Derde ronde exit tegen Ferrer denk ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Persoonlijkheden op de tour heb je nodig! Nalby is een koning ja maar keizer Hewitt maakte deze wedstrijd![]()
En ik ben nu aan het huilen
Dat Nalby nu maar godverdomme de kwartfinale tegen Rafa haalt...Maar die zal wel weer hard falen
Dat wordt nu dus overduidelijk een 2-1.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:19 schreef luckass het volgende:
[..]
Derde ronde exit tegen Ferrer denk ik.
Simon heeft gewoon een 2-0 H2H tegen Federer.
Ben ook wel blij met Hewitt op de Tour hoor, dat maakt zo'n wedstrijd toch speciaal, dat zeker.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Persoonlijkheden op de tour heb je nodig! Nalby is een koning ja maar keizer Hewitt maakte deze wedstrijd![]()
En ik ben nu aan het huilen
Dat Nalby nu maar godverdomme de kwartfinale tegen Rafa haalt...Maar die zal wel weer hard falen
Hmm mss moet ik Simon dan maar nemen voor de XL.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:19 schreef luckass het volgende:
[..]
Daarom hoopte ik ook dat Murray een waardige opvolger ging worden van Hewitt...maar vergeleken met koning Hewitt is Murray maar een sissie met nogal debiele gebaartjes die bovendien nogal lelijk is. Bij Hewitt ziet het er ook echt imponerend en goed uitgevoerd uitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ben ook wel blij met Hewitt op de Tour hoor, dat maakt zo'n wedstrijd toch speciaal, dat zeker.
Siemerink heeft toch ook een positieve h2h?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:19 schreef luckass het volgende:
[..]
Derde ronde exit tegen Ferrer denk ik.
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Siemerink heeft toch ook een positieve h2h?
toen was federer 17!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:36 schreef franklop het volgende:
http://www.atpworldtour.c(...)px?pId=S381&oId=F324
Naar mannetje als iets hem tegenzit, arrogant, gedraagt zich als een klein kind en heeft racistische neigingen, vooral vroeger. En vooral die rotkop van hem.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:13 schreef Pino112 het volgende:
Waarom is iedereen hier anti-Hewitt?.
Hewitt
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:47 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Naar mannetje als iets hem tegenzit, arrogant, gedraagt zich als een klein kind en heeft racistische neigingen, vooral vroeger. En vooral die rotkop van hem.
Lolwuttermelon?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:47 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Naar mannetje als iets hem tegenzit, arrogant, gedraagt zich als een klein kind en heeft racistische neigingen, vooral vroeger. En vooral die rotkop van hem.
Gozer...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:47 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ga eerst even onderzoek doen naar die wedstrijd voordat je lomp met een filmpje gaat smijtenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:33 schreef kevin_ het volgende:
Jullie kunnen wel allemaal janken, maar dit filmpje zegt al genoeg. Fijn mannetje ja die Hewitt.
Heb ik gedaan en jij? Maar ik heb verder geen zin in een discussie hierover, het is maar een mening.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ga eerst even onderzoek doen naar die wedstrijd voordat je lomp met een filmpje gaat smijten![]()
![]()
Bovendien is dat 10 jaar geleden.
Ja vierhonderdduizend keer. Bijvoorbeeld het feit dat Blake (en de lijnrechter) het zich niet eens hadden aangetrokken en dat de media dit ervan gemaakt heeft...en het feit dat Hewitt er natuurlijk volstrekt iets anders mee bedoelde. maar goed, ik heb ook geen zin om er een discussie over te houden want dat heb ik ook al vierhonderdduizend keer gedaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:39 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en jij? Maar ik heb verder geen zin in een discussie hierover, het is maar een mening.
Ik zeg nergens dat ik hem haat of dat het een racist is. En vandaag gedroeg hij zich weer als een klein kind tegen de scheidsrechter met zijn sneue stemverheffing toen de scheids even iets niet verstond. En 'towel' schreeuwen naar een klein kind die het even niet hoorde is behoorlijk sneu. Maar kennelijk vind jij dit normaal.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja vierhonderdduizend keer. Bijvoorbeeld het feit dat Blake (en de lijnrechter) het zich niet eens hadden aangetrokken en dat de media dit ervan gemaakt heeft...en het feit dat Hewitt er natuurlijk volstrekt iets anders mee bedoelde. maar goed, ik heb ook geen zin om er een discussie over te houden want dat heb ik ook al vierhonderdduizend keer gedaan.
Wat ik wil zeggen is dat ik het keer op keer achterlijk vindt dat mensen Hewitt haten om volstrekt onterechte redenen. Dat je hem lelijk vindt, of hem kut vindt tennissen, of je zijn gebaartjes niet kan waarderen vind ik allemaal geldige redenen...maar om dan dat lompe racisten-verhaal er bij te halen vind ik eenwaard. Hetzelfde geldt voor hem als onsportief bestempelen. Ik denk dat vrijwel de gehele tour (behalve de amerikanen) hem zo ongeveer de sportiefste speler vindt. ja, hij is fanatiek. Mooi toch.
Hehehehehe! Ach ja, kan Hewitt zich weer op charitatieve doelen richtenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:12 schreef Norrage het volgende:
moest even weg tijdens de belangrijkste fase
MPs gemist door Hewitt
![]()
![]()
![]()
![]()
Kut Nalby
lol, wat kon hij er dan verder mee bedoelen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja vierhonderdduizend keer. Bijvoorbeeld het feit dat Blake (en de lijnrechter) het zich niet eens hadden aangetrokken en dat de media dit ervan gemaakt heeft...en het feit dat Hewitt er natuurlijk volstrekt iets anders mee bedoelde. maar goed, ik heb ook geen zin om er een discussie over te houden want dat heb ik ook al vierhonderdduizend keer gedaan.
Wat ik wil zeggen is dat ik het keer op keer achterlijk vindt dat mensen Hewitt haten om volstrekt onterechte redenen. Dat je hem lelijk vindt, of hem kut vindt tennissen, of je zijn gebaartjes niet kan waarderen vind ik allemaal geldige redenen...maar om dan dat lompe racisten-verhaal er bij te halen vind ik eenwaard. Hetzelfde geldt voor hem als onsportief bestempelen. Ik denk dat vrijwel de gehele tour (behalve de amerikanen) hem zo ongeveer de sportiefste speler vindt. ja, hij is fanatiek. Mooi toch.
Hewittquote:
Dat ervaar ik als een complimentquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:25 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Jij hebt zelf wel wat Hewitt-trekjes, vandaar dat je zo'n grote fanboy bent.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:18 schreef wimderon het volgende:
Gewoon even wat pics van Hewitt z'n lekkere zus posten en alles is weer pais en vree.
Si senoooooooooooor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:23 schreef jojomen4 het volgende:
Zag enkele keren Vamos voorbij komen!Siiiiii!
Je schrijft:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:51 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik hem haat of dat het een racist is. [...]
Dat komt toch wel een beetje op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:47 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Da's wel een beetje jammer dan, want hier ziet ze er leuk uit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:35 schreef Tim86 het volgende:
En daarvoor zag ze er nog zo uit (L)
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Si senoooooooooooor.![]()
Leuk dat Nalbandian heeft gewonnen. Hoop dat Federer morgenochtend wint.
Ik weet wat ik schrijf.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je schrijft:
[..]
Dat komt toch wel een beetje op hetzelfde neer.
Nou ja, wel erg weinig vlees.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's wel een beetje jammer dan, want hier ziet ze er leuk uit.
Anderen, waaronder ik, dus niet preciesquote:
Is dat de vriendin van Nalby of wat?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:19 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Nalbandian, matchpoint tegen, en dan zo'n volley dropshot der uit krijgen![]()
Wat een wedstrijd..
Ik begon ook weer helemaal verliefd te worden op
[ afbeelding ]
De vrouw van Hewitt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:41 schreef Salamando het volgende:
[..]
Is dat de vriendin van Nalby of wat?
morgennachtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:39 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Ohjah,
Vannacht gehakt maken van Marcos Baghdatis
Ja, mooi. Na Xisca mijn favoriete spelersvriendin/vrouw.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:19 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Nalbandian, matchpoint tegen, en dan zo'n volley dropshot der uit krijgen![]()
Wat een wedstrijd..
Ik begon ook weer helemaal verliefd te worden op
[ afbeelding ]
Dan weet je ook dat je jezelf een beetje tegenspreekt? "Hij heeft racistische neigingen" heeft voor mij wel ongeveer dezelfde strekking als dat iemand een racist is en je ontkent dat je dat vindt. Dat vind ik dus tegenstrijdig.quote:
Ik snap dat je dat tegenstrijdig vind, maar wat wil je nou? Ik vind het zelf niet tegenstrijdig anders had ik het wel anders gezegd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat je jezelf een beetje tegenspreekt? "Hij heeft racistische neigingen" heeft voor mij wel ongeveer dezelfde strekking als dat iemand een racist is en je ontkent dat je dat vindt. Dat vind ik dus tegenstrijdig.
Wat ik wilde is dat je zei "Ja, je hebt eigenlijk wel gelijk" maar dat zit er op FOK! meestal niet in.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:08 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat tegenstrijdig vind, maar wat wil je nou? Ik vind het zelf niet tegenstrijdig anders had ik het wel anders gezegd.
Nee, je hebt niet gelijk. En hou er nou maar over op, want het gaat helemaal nergens over.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat ik wilde is dat je zei "Ja, je hebt eigenlijk wel gelijk" maar dat zit er op FOK! meestal niet in.
Zijn we het daar in elk geval over eens.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:18 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Nee, je hebt niet gelijk. En hou er nou maar over op, want het gaat helemaal nergens over.
ik hoop dat Federer dit toernooi wint.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zijn we het daar in elk geval over eens.
En weer ontopic graag. Ik hoop dat Federer Simon morgenochtend heel erg van de baan veegt.
Ik zou het geweldig vinden. Ten eerste omdat hij het record voor Nadal moeilijker te breken maakt. Ten tweede omdat hij dan meteen al en geslaagd jaar heeft en in het verlengde daarvan heel relaxed kan spelen en misschien eer tot grote hoogten stijgt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:22 schreef truedestiny het volgende:
[..]
ik hoop dat Federer dit toernooi wint.ik denk dat het hem wel lukt en makkelijker dan gedacht.
Ik zou zeggen 50/50, het moet gewoon net even allemaal goed vallen en Monaco moet zeker niet z'n beste niveau halen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:29 schreef Reya het volgende:
Iemand een idee van de kansen van Haase tegen Monaco? Ik zou zeggen dat er mogelijkheden zijn, maar Monaco kwam bijv. in Shanghai wel sterk uit de hoek.
Vertel ons nou eens, wat is er zo leuk aan trollen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:37 schreef jojomen4 het volgende:
Het zou toch een knappe prestatie van Rafa zijn om de beste Fed ooit te verslaan.
Daarnaast speelt hij in de kwartfinale misschien tegen Ferrer (kenners zeggen dat Rafa het daar weleens moeilijk tegen zou kunnen hebben) en in de halve tegen Murray (daar zeggen de kenners ook van dat Rafa het moeilijk kan hebben).
Wat een prestatie zou dat zijn zeg! Helemaal als je weet dat Rafa eigenlijk niet zo goed is en doorgaans grote toernooien wint omdat hij makkelijke draws heeft of z'n tegenstanders zijn juist op die dagen dat ze tegen Rafa aan moeten treden zwakker dan anders.
WOW.
Morgen eerste kijken hoe Fed die Simon van de baan slaat! Whoohooo, heb er zin in!
Allang, maar is grappig ja.quote:
In Shanghai nadat hij eigenlijk van Thiemo had moeten verliezen ja....Ik zie zeker grote kansen voor Haase. Want Monaco heeft sinds Shanghai ook niet zo goed meer gespeeld...En als Thiemo kan winnen dan kan Robin dat ook!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:29 schreef Reya het volgende:
Iemand een idee van de kansen van Haase tegen Monaco? Ik zou zeggen dat er mogelijkheden zijn, maar Monaco kwam bijv. in Shanghai wel sterk uit de hoek.
Ik hoop dat het een niet serieuze opmerking is, maar in het geval van niet: Nalbandian is altijd dik geweest. Daar staat ie om bekendquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:24 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Misschien is het al voorbij gekomen, maar is Nalbandian nou gewoon dik geworden ofzo?
Dat buikje is bij mij nog nooit opgevallen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:25 schreef Norrage het volgende:
Ik hoop dat het een niet serieuze opmerking is, maar in het geval van niet: Nalbandian is altijd dik geweest. Daar staat ie om bekendmaar nu is het misschien wel erger, net na Kerstmis en zo..
Check ook de score op dat momentquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:06 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Welke wedstrijd is er op Eurosport 2? Wozniacki?
http://www.livescorehunte(...)out=popup&Itemid=207quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
is er nog erens een stream voor Rus?
Thanx!quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
http://www.livescorehunte(...)out=popup&Itemid=207
Deze gebruik ik nu. Er zal nog wel een betere komen.
Dankequote:Op woensdag 19 januari 2011 01:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
http://www.livescorehunte(...)out=popup&Itemid=207
Deze gebruik ik nu. Er zal nog wel een betere komen.
Het begin is daar. *1-0 Wozniacki.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Danke
Hoop dat Wozniacki even doortikt dan kan is verdasco - Tipsarevic nog mee krijgen.
Is er ook maar iemand die iets om haar kansen geeft?quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:21 schreef TheArt het volgende:
Aran in de 1e game gebroken door o.a. 2 dubbele fouten en een netbal van Sveta. Als dat maar niet de tendens van de wedstrijd wordt.
Nee, maar dat hoop ik dus ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Is er ook maar iemand die iets om haar kansen geeft?
Ik hoop dat ze het een beetje beperkt kan houden.
Zekers. Ik mag Aran en Sveta zeggenquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:49 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
TheArt kent beide dames persoonlijk?
Dat zou wel fataal zijn dan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 02:23 schreef Szura het volgende:
4-3* Kuznetsova
Ik vrees voor een break nu
Mayer stond toch 3-1 voor in de 2e?quote:Op woensdag 19 januari 2011 02:18 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Mayer-Nishikori zal wel een vijfsetter worden
Jup, alleen onze Jap wordt in de openingsgame van de 3e set gelijk gebrokenquote:Op woensdag 19 januari 2011 02:39 schreef Rumille het volgende:
Dus als 't een beetje mee zit, moet Haase over een uur?
*1-0 Tipsyquote:Op woensdag 19 januari 2011 02:39 schreef Yurithemaster het volgende:
verdasco - Tipsarevic ook begonnen
Volgde hem op het scorebord.quote:
Die is gelukkig al geweest.quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:14 schreef F.M.D. het volgende:
haase trouwens een mijlpaal in z'n carriere bereikt. voor het eerst 3de ronde grandslam, hiermee gaat hij ook zijn beste ranking verbeteren!
en nu roddick op center court? kan niet wachten.
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:26 schreef kevin_ het volgende:
Ok. Laat hem die saaie Roddick maar wegslaan.
Tweede set ook een break achter (4-2) en een breakpunt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:53 schreef TheArt het volgende:
Wickmayer verliest de eerste set met 6-4 van Sevastova (dit laatste is)
Wordt er niet echt warm of koud van eigenlijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:40 schreef luckass het volgende:
Wat een wedstrijden vannacht:
Del Potro - Baghdatis
Isner - Stepanek
Nalbandian - Berankis
Ik ook niet. Op, wat je zegt, Delpo - Bagghy na.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wordt er niet echt warm of koud van eigenlijk
Del Potro - Baggy kan op zich wel leuk worden, dat geef ik je wel!
Ik vind Novotna toch een terechtere naamquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:32 schreef Drassss het volgende:
Petkovic, die het choken heeft uitgevonden.
Die dropshots zijn ook o van te genietenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:41 schreef Norrage het volgende:
Fuck Federer, wat speelt ie goed de laatste tijd
Voornaamste verbetering is dat ie ineens risicos neemt op 2e services! bij de masters ook al...niet die laffe chip returns terug en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |