De E21 gaat kaarsrecht als een trein op de railsquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:20 schreef rival het volgende:
en wie neemt er nou een foto als ie 100 gaat, levensgevaarlijk
Zal inderdaad m'n hand wel zijn geweestquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef Turquaz52 het volgende:
Volgens mij mag je na het uitlijnen je banden gelijk balanceren, of iig je hand
Je zit in het verkeerde topic.quote:
OWNDquote:
Wa is da voor gedrochtquote:
Ik daag maar wat uit,, met die lanciaquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
OWND
[..]
Wa is da voor gedrocht![]()
Dan vind ik de Compact ineens een Beauty queen tegenover dat gesmolte kaas
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:46 schreef Jimmie het volgende:
Audi werd compleet vernederd door Lancia in de rallysport.
Heb altijd een Xsara gehad, helaas total loss gereden..quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik vind weinig Citroen's mooi, maar die achterlichten van die oude Xantia zijn wel cool. Lijkt een beetje op de E36, rode en witte streep vierkant. Deze bedoel ik dan:
[ afbeelding ]
Kijk zo horen franse auto's eruit te zienquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:08 schreef kevin87g het volgende:
[..]
Heb altijd een Xsara gehad, helaas total loss gereden.. [ afbeelding ]
als ik meer te besteden heb na de vakantie maar eens kijken naar een audi (L)
hehe sorryquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:16 schreef YoshiBignose het volgende:
Fijn, nu is het topic wel genoeg vervuild.
Ik heb al twee keer een steekproef gehad, kennelijk trek ik het aanquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:40 schreef YoshiBignose het volgende:
Zo, APK doorgekomen 15 euro. Lang leve kwikfitDe beste man vertelde me wel dat mijn banden ogenblikkelijk vervangen moesten worden (2,5mm) en dat ze scheef waren gesleten ofzo. Ach ja, ik rij toch al voorzichtiger met regen (en met sneeuw helemaal niet) en in de zomer rijd ik liever op slicks
Ik zag ook nog dat er een steekproef gedaan was. Hoe vaak gebeurt dat eigenlijk want dat heb ik nog nooit gezien.
Mwoah, valt vaak mee. M'n laatste was bij 0 km/h (stond stil voor het verkeerslicht), maar heb ook al bij 160 en hoger foto's geschotenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:20 schreef rival het volgende:
en wie neemt er nou een foto als ie 100 gaat, levensgevaarlijk
Sodeju. Het is dat ik weet dat ik net nuchter uit m'n werk kom, maar ik zou toch aan m'n promillage gaan twijfelen nuquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Heb paar maanden terug al laten uitlijnen toen zeiden ze al dat ze echt behoorlijk waardes hadden veranderd ofzo weet ik veel. Maar was toen eigenlijk al stuk scheef gesleten. Is dus nog erger geworden, maar ja nu toch al zinloos. Ff nog een zomertje mee rijden dan nieuwe banden maar.
Rival:
[ afbeelding ]
Hmm toen ik de foto maakte leek het beter gelukt op m'n schermmaar misschien als je zelf een beetje scheel kijkt dan zie je m'n temperatuur metertje. Zo staat ie dus vaak
Wat heb je gedaan om die Xsara zo plat te rijden?quote:
Een mondeo als taxi?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:15 schreef kevin87g het volgende:
voor mn werk rij ik Mondeo.. Platinum
Hahahahaquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:46 schreef Jimmie het volgende:
Audi werd compleet vernederd door Lancia in de rallysport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |