abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91994436
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 16:23 schreef rival het volgende:

[..]

PM mij eens even wat details e.d. of de advertentie als die er al is...
De touring gaat hier de deur uit namelijk, dus ben op zoek.
Ik ga ff met mn broertje praten, hij vindt dat ding fantastisch en wil 'm misschien overnemen. Ik weet straks wel wat meer denk ik. Alvorens ik 'm adverteer zal ik jou wel een berichtje sturen. Ik verkoop m liever aan iemand die ik 'ken' en waar 'ie in goede handen is :Y
  vrijdag 28 januari 2011 @ 16:33:36 #252
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_91994624
Of die 'm oranje spuit :D
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_91994819
Dat kun je die auto niet aandoen. Sterlingsilber ist geil jo :P

You've got PM rival
pi_91995879
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 16:21 schreef Maharbal het volgende:
Nog even terugkomend op die E46:

Is het nou wel of niet aan te raden een pre-facelift model te nemen? M.a.w., moet ik die al bij voorbaat gewoon links laten liggen?
Hangt er vanaf. Bij de coupe kwam de facelift pas later (dwz andere voorkant etc.) maar werden de motoren wel al verbeterd begin 2002 of zelfs iets eerder. Je moet dus goed kijken of je de nieuwe motoren hebt (neem aan dat je een coupe wilt) want die zijn gewoon veel beter dan de oudere.
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 28 januari 2011 @ 17:10:09 #255
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_91996506
Ben het wel met je eens dat een later model wat meer zekerheid biedt, maar als iedereen het face-lift model wil betaal je daar ook voor. :P
Ik zou niet gaan voor een model van voor 2000, maar daarna wordt het snel beter. Overigens vind ik de voor-face-lift mooier bij sedan en touring, maar de "gefacelifte" vind ik wat mooier bij de coupé.
Kijk even wanneer er bij een specifiek model dingen veranderen. bv. 6 bak bij de 330i vanaf 03-2003; nutteloos volgens mij in NL.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 28 januari 2011 @ 17:13:22 #256
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_91996658
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 17:10 schreef Hyperdude het volgende:
Ben het wel met je eens dat een later model wat meer zekerheid biedt, maar als iedereen het face-lift model wil betaal je daar ook voor. :P
Ik zou niet gaan voor een model van voor 2000, maar daarna wordt het snel beter. Overigens vind ik de voor-face-lift mooier bij sedan en touring, maar de "gefacelifte" vind ik wat mooier bij de coupé.
Kijk even wanneer er bij een specifiek model dingen veranderen. bv. 6 bak bij de 330i vanaf 03-2003; nutteloos volgens mij in NL.
Mwoah, ik mis die zesde gang nogal eens. Op de snelweg doe ik bij 125 op de CC toch ongeveer 7l/100km. Met een zesde verzet zou het toerental lager liggen en het verbruik daarmee ook. Moet je nagaan als je in het buitenland eens wat meer doorjakkert, dan gaat je gemiddelde verbruik door het dak. Dus als je veel snelweg rijdt een zesbak wel lekker. Voor provinciaal heb je 'm niet nodig inderdaad.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_91997146
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 16:33 schreef Hyperdude het volgende:
Of die 'm oranje spuit :D
HEY :{w Ik zou nooit een E30 bewust verneuken ;(

Kijk wel een E36, dat is wat anders! :P
pi_91997223
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 16:37 schreef Maharbal het volgende:
Dat kun je die auto niet aandoen. Sterlingsilber ist geil jo :P

You've got PM rival
Zilver en zwart zijn imho de mooiste kleuren voor de E30 ja :)
pi_92000920
Mijn zoektocht naar een nieuwe machine uit Beieren is ook weer gestart. Het gaat gewoon weer een E46 worden. Mocht ik een pre-facelift model pakken, dan pak ik er wel eentje waar alles aan is vervangen (de typische E46 dingen).....ken de auto nu door en door, scheelt een hoop ergernissen. Maar uiteindelijke target gaat wel een coupe worden :) De facelift koplampen vind ik niet zo mooi, te vrouwelijk, maar daar kan ik nog wel mee leven ;)

Aangezien dit jaar de nieuwe 3 komt, heb ik nog wel een E90 overwogen, maar ik vind ze nog iets te duur (en eerlijk gezegd ook nog eens "lelijker" dan de tijdloze E46, maar dat is slechts een mening)
pi_92001255
Klopt, maar ik dacht dat jij voor de 5-serie zou gaan? >:)



PIMP BOWNY HAS ARRIVED

Facts don't care about your feelings
  vrijdag 28 januari 2011 @ 19:05:31 #261
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_92002000
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 18:44 schreef Bowny het volgende:
Mijn zoektocht naar een nieuwe machine uit Beieren is ook weer gestart. Het gaat gewoon weer een E46 worden. Mocht ik een pre-facelift model pakken, dan pak ik er wel eentje waar alles aan is vervangen (de typische E46 dingen).....ken de auto nu door en door, scheelt een hoop ergernissen. Maar uiteindelijke target gaat wel een coupe worden :) De facelift koplampen vind ik niet zo mooi, te vrouwelijk, maar daar kan ik nog wel mee leven ;)

Aangezien dit jaar de nieuwe 3 komt, heb ik nog wel een E90 overwogen, maar ik vind ze nog iets te duur (en eerlijk gezegd ook nog eens "lelijker" dan de tijdloze E46, maar dat is slechts een mening)
Dan zou ik voor een E93 gaan. Vind ze op zich wel mooi, maar de E46 is mooier inderdaad. Overigens ben ik het niet met je eens dat de prefacelift mooier is, ik vind de look van van de facelift wat strakker. Die lichtunits zijn vet. Alleen is de voorbumper van de PFL is wel mooier :).

Wat voor iets ga je zoeken, Bowny?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_92003456
GroteNeus, ja, 5 was initieel wel de bedoeling, maar toen ging ik uit van de middellange termijn. Maar het OV komt nu zo m'n strot uit, dat ik op korte termijn weer een auto wil hebben, dus is een E46 financieel wat makkelijker.

Mikkie, ik vind een E90 al teveel geld, laat staan een 92 of 93 :D Voor nu, op z'n minst een 6-in-lijn en het liefst een blauwe. :P

Oh en mijn motto is: Ik rijd liever helemaal geen auto dan een non-BMW kopen.....en dat meen ik echt heel serieus ;) Het zijn toch je eigen keiharde pegels.......lease is wat anders ;)
pi_92003931
Zo is het maar net. Ik ga zo nu en dan nog wel met het OV, heb er niet zoveel problemen mee tenzij het regent of heel koud is. Het probleem is altijd naar het station toe komen en vanaf het station weer naar de plaats van bestemming. Toen ik nog op kantoor werkte lachen ze me altijd uit dat ik bijna dagelijks met de trein ging, terwijl ik 2 BMW's had. Maar er is 1 ding waar ik nog een gruwelijkere hekel aan heb dan vertragingen en dat zijn files :P
Facts don't care about your feelings
pi_92004179
E46 mooier dan E90?
Nee vind ik niet ;-)
pi_92004328
Ik vind de E90 qua looks geen identiteit hebben en vooral de neus vind ik lelijk. Maar ik zou ook m'n eigen wagen verdedigen hoor ;) :z

Maar de E92.....das gewoon porno :P
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 22:44:42 #266
18653 crew  D.
pi_92015169
quote:
Het is een beetje onduidelijk, maar zoiets bedoel ik :Y

Zie ik het juist dat er maar 1 pakket is, en dat is het Highline-pakket?
  zaterdag 29 januari 2011 @ 02:42:39 #267
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_92027227
Mja, ik vind de E9X verre van lelijk hoor, maar de E46 heeft meer schwung, vind ik. Als ik geld genoeg zou hebben zou echter ik eerder voor een E93 kiezen dan voor een E46 cabrio, moet ik zeggen :). Dan maar minder identiteit :+.
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 19:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Zo is het maar net. Ik ga zo nu en dan nog wel met het OV, heb er niet zoveel problemen mee tenzij het regent of heel koud is. Het probleem is altijd naar het station toe komen en vanaf het station weer naar de plaats van bestemming. Toen ik nog op kantoor werkte lachen ze me altijd uit dat ik bijna dagelijks met de trein ging, terwijl ik 2 BMW's had. Maar er is 1 ding waar ik nog een gruwelijkere hekel aan heb dan vertragingen en dat zijn files :P
Oh, dat heb ik dan weer totaal niet. Ik sta liever een half uur in de file dan dat ik een kwartier in het OV zit. Ik heb wel zo'n schurfthekel aan dat veevervoer :r. Dat had ik jaren terug al...toen kon ik nota bene nog gratis met m'n OV reizen en toen ging ik al met de auto. Had ik nog geen Bimmer maar ook toen was het al zo erg. En die aversie is alleen maar groter geworden... bah. Doe het echt als het niet anders kan of als het nergens meer over gaat. Tijdje terug naar EHV airport geweest met OV om bijna 100 euro parkeren te besparen, maar wel iemand geregeld die me op kwam halen om OV op de terugweg te ontlopen :').
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_92030771
Ja ik ken meer mensen die absoluut niet met het OV willen. Beetje aanstellerij vind ik dat, maar goed. Misschien hangt het er ook vanaf waar je woont. In Amsterdam bijv. ben je bijna altijd sneller met het OV dan met de auto. Oh ja en het feit dat mijn vader bij de NS werkt, waardoor ik gratis mag reizen :P als je ziet wat die kaartjes tegenwoordig kosten dan is dat inderdaad belachelijk.
Facts don't care about your feelings
pi_92031599
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 09:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja ik ken meer mensen die absoluut niet met het OV willen. Beetje aanstellerij vind ik dat, maar goed. Misschien hangt het er ook vanaf waar je woont. In Amsterdam bijv. ben je bijna altijd sneller met het OV dan met de auto. Oh ja en het feit dat mijn vader bij de NS werkt, waardoor ik gratis mag reizen :P als je ziet wat die kaartjes tegenwoordig kosten dan is dat inderdaad belachelijk.
Haarlem - Amsterdam...met de auto ben je er in 10~15 minuten. Met de bus/trein in 1.5 uur. Ik heb het dan niet over centrum maar meer over zuidoost of oud-west.

Haarlem beverwijk ben je ook langer dan 1 uur onderweg tenzij je dichtbij het station woont.
Met de auto ook 15 mins.
Rara waarom pak ik de auto dan
pi_92031740
Jaaa ga maar eens in de spits met je auto door halfweg. En de A9 is ook geen pretje hoor. Trouwens, 1.5 uur slaat nergens op. Met de trein ben je in 10 minuten van Haarlem in Sloterdijk. Pak je daar bus 15 / 315 en je zit in 15 min. in oud-west.

Maar je hebt gelijk dat de auto in veel gevallen sneller is dat zal ik ook niet ontkennen :P maar vooral tijdens de spits valt de trein wel mee er vanuit gaande dan dat je gratis mag reizen kan het een alternatief zijn... of als je dicht bij het station moet zijn.

Wat ik een tijdje gedaan heb is de BMW in een woonwijk vlakbij het station en dan met de trein tot daar, ff lopen en dan rijden naar kantoor. Zo ontweek ik de coentunnel file in ieder geval elke ochtend :P
Facts don't care about your feelings
pi_92032806
http://www.autonique.nl/occasions

323ci e-dak/sportleder :9~ :9~

Ik geloof dat ik daar eens achteraan moet! Alle opties die ik wil, in de kleur die ik wil, met het vermogen dat altijd leuk is :D

Zitten ze alleen niet fout met het vermogen?

edit: wat dat vermogen betreft. Anders kan ik natuurlijk opzoek naar een 320i met de TU motor met 170pk, maakt dan geen hol uit :P

[ Bericht 10% gewijzigd door Maharbal op 29-01-2011 11:47:34 ]
pi_92033100
Yep, dat is het vermogen van de 325ci... 2500cc klopt wel. Ik had verwacht dat je na alle verhalen over de PFL je toch voor de nieuwere motoren zou gaan :P Dat ding heeft een F label he ;)
Facts don't care about your feelings
pi_92033136
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 11:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Yep, dat is het vermogen van de 325ci...
Zoiets dacht ik inderdaad ook. Beetje raar alleen, want dan kijk ik liever naar een 320ci of een 325ci natuurlijk.

quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 11:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Yep, dat is het vermogen van de 325ci... 2500cc klopt wel. Ik had verwacht dat je na alle verhalen over de PFL je toch voor de nieuwere motoren zou gaan :P Dat ding heeft een F label he ;)
Ja jong, maar ik weet niet precies wanneer de NFL kwamen. Voor de coupés kwamen de uiterlijke kenmerken pas na 2003 geloof ik, terwijl de motoren al vanaf 2000 aangepakt waren dacht ik.
pi_92033449
Dat is correct :P alleen de 320ci heeft eigenlijk 2 motoren gehad en ging van 2.0 naar 2.2. De rest was gewoon standaard BMW, dus eerst kwam de 323 / 328 en daarna vernieuwd naar 325 / 330. Dus zoiets:

320ci
1999-2000 = 150 pk
2001-xxxx = 170 pk

323ci
tm 2000 170 pk

328ci
tm 2000 193 pk

325ci
vanaf 2001 192 pk

330ci
vanaf 2000 231 pk

Natuurlijk zijn er randgevallen rond 2000/2001 dat weet ik ook niet precies.
Facts don't care about your feelings
pi_92033518
Ja, zoiets had ik al door inderdaad.

Dat maakt de keuze eigenlijk een beetje raar tussen een TU 320ci (met 170pk) dus of een 323ci die vaak duurder is maar precies hetzelfde vermogen heeft :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')