Dan heeft hij ook bijna de hele Eredivisie gehad.quote:
Koemanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan heeft hij ook bijna de hele Eredivisie gehad.
Been moet gewoon blijven natuurlijk, goede trainer.
Ik heb 2x gekeken en mijn ogen eens goed uitgevreven, maar staat daar nou echt E. Koeman?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:06 schreef Chewbalhaar het volgende:
Been is (nog) niet weg.
Eventueel kun je daarna kiezen uit Pastoor, Vlemmings en E. Koeman, eventueel met een ander uit datzelfde rijtje als assistent. Als extra man kun je Willem er wat meer bij betrekken.
Tis geen topper, maar ach, wie is dat wel. We kunnen hem tenminste gratis halen, en het is qua karakter en voetbal toch een beetje een vergelijkbaar figuur. Niet dat ik nou zo'n fanboy van 'm ben, maar ik zie ook niet heel veel beters lopen. Een Hiddink gaat niet komen en een autoritair figuur gaat het ook niet worden met deze jongens.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:25 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik heb 2x gekeken en mijn ogen eens goed uitgevreven, maar staat daar nou echt E. Koeman?
Bas van Toor.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:59 schreef DrDentz het volgende:
Al die sippe koppies. Er moet weer gelachen worden bij Feyenoord.
Zijn momentum is helaas al enige tijd verdwenen, zijn opvatting van het spel eveneens.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Van Hanegem. Rustig, kan goed opschieten met jongelui en Marokkanen.
Daar geloof ik niet in. Feyenoord heeft een veel betere selectie dan ze zich nu voordoen. ok ze zullen er geen kampioen mee worden, maar het linker rijtje is prima mogelijk met het aanwezige materiaal.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:07 schreef ZoutVaat het volgende:
Er moet helemaal geen nieuwe trainer komen. Mensen kijken teveel naar Feyenoord als 'Die club die toen' Maar nu hebben we gewoon geen goeie selectie, dus de resultaten zijn matig. Ga er nu lekker achterstaan i.p.v die gefrustreerde reacties.
Misschien dat VdBrom het nog wel doet, maar de anderen kan Feyenoord niet betalen of zouden het niet eens willen. Hoewel het wel een uitdaging zou zijn voor een trainer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Moeilijk, aan de ene kant zou je zeggen dat deze jonge groep gebaat is bij een trainer die een harde aanpak hanteert, veel discipline erin stampen en vooral hameren op positiespel. Immers is positiespel een van de manieren om het maximale rendement uit een team te halen en ook concrete resultaten neer te zetten (zie de relatief mindere selecties zoals Heracles vorig jaar en Ado dit jaar toch hoog eindigen).
Aan de andere kant kan dit alleen als deze trainer ook daadwerkelijk wordt geloofd als vakman door de groep, dus een schreeuwerd voor de groep zetten waar niet van aangenomen wordt dat hij ook daadwerkelijk de kennis in pacht heeft is onwenselijk.
Gekeken naar deze competenties zullen we wel uitkomen bij types als Adriaanse, Ten Cate, Van Gaal, VdBrom en Verbeek.
Tuurlijk, plezier is belangrijk maar onderschat discipline niet. Als je jongens als Wijnaldum en Castaignos met duidelijke taken het veld instuurt zullen ze zelf ook veel beter in kunnen schatten wanneer ze een goede pot hebben gespeeld en wanneer ze gefaald hebben. Juist doordat ze in een team gaan spelen met duidelijke taken kun je ook de rotte appels en falers ertussen uit selecteren en zodra je gaat winnen zal het plezier terug komen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Misschien dat VdBrom het nog wel doet, maar de anderen kan Feyenoord niet betalen of zouden het niet eens willen. Hoewel het wel een uitdaging zou zijn voor een trainer.
Ik denk eerder dat je die jongens weer wat plezier moet proberen te geven. Zorgen dat ze weer met plezier gaan voetballen. Ze zitten in zo'n negatieve spiraal dat het goed is om weer een beetje plezier te maken.
joh ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:18 schreef Morendo het volgende:
Feyenoord moet iemand vinden die het optimale rendement uit de spelersgroep weet te halen.
Eerder iemand die al die blagen een schop onder de kont geeft.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:18 schreef Morendo het volgende:
Feyenoord moet iemand vinden die het optimale rendement uit de spelersgroep weet te halen.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:18 schreef Morendo het volgende:
Wie zegt dat ook altijd?quote:
Cruijff? Als dat gebeurt, lag ik een week in de deuk van het lachenquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:13 schreef DrDentz het volgende:
Cruijff
Boos op Ajax, maakt Feyenoord kampioen
Is dat wel eens voorgekomen bij een grote club?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een jaartje zonder trainer, scheelt ook weer leuk bedrag.
Goede analyse.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jonge groep die denk ik discipline, structuur en duidelijkheid nodig heeft. Verder loopt het team niet over met wereldtalenten maar wel een aantal heel aardige spelers dus dan lijkt me een duidelijk plan middels strikt positiespel, duidelijke taken en vaste posities ook goed. Kom ik al snel bij trainers als Verbeek, ten Cate en vdBrom.
Die hebben ze al gehadquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:23 schreef DrDentz het volgende:
Hij staat wel op #16 in de lijst van grootste Feyenoorders ooit. Mario slechts op 51. Het legioen wil een echte Feyenoorder aan het roer.
Belgie redt het zonder regering, dus dan moet Feyenoord het ook redden zonder trainerquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een jaartje zonder trainer, scheelt ook weer leuk bedrag.
Misschien wel ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Koeman
Heeft ie zowel gespeeld als getraind bij Ajax, PSV en Feyenoord. Unicum zeker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |