Eerder iemand die al die blagen een schop onder de kont geeft.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:18 schreef Morendo het volgende:
Feyenoord moet iemand vinden die het optimale rendement uit de spelersgroep weet te halen.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:18 schreef Morendo het volgende:
Feyenoord moet iemand vinden die het optimale rendement uit de spelersgroep weet te halen.
Wie zegt dat ook altijd?quote:
Cruijff? Als dat gebeurt, lag ik een week in de deuk van het lachenquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:13 schreef DrDentz het volgende:
Cruijff
Boos op Ajax, maakt Feyenoord kampioen
Is dat wel eens voorgekomen bij een grote club?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een jaartje zonder trainer, scheelt ook weer leuk bedrag.
Goede analyse.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jonge groep die denk ik discipline, structuur en duidelijkheid nodig heeft. Verder loopt het team niet over met wereldtalenten maar wel een aantal heel aardige spelers dus dan lijkt me een duidelijk plan middels strikt positiespel, duidelijke taken en vaste posities ook goed. Kom ik al snel bij trainers als Verbeek, ten Cate en vdBrom.
Die hebben ze al gehadquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:23 schreef DrDentz het volgende:
Hij staat wel op #16 in de lijst van grootste Feyenoorders ooit. Mario slechts op 51. Het legioen wil een echte Feyenoorder aan het roer.
Belgie redt het zonder regering, dus dan moet Feyenoord het ook redden zonder trainerquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een jaartje zonder trainer, scheelt ook weer leuk bedrag.
Misschien wel ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Koeman
Heeft ie zowel gespeeld als getraind bij Ajax, PSV en Feyenoord. Unicum zeker?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |