Ken je dat nieuwe programma al? Uit de kast.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:28 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Persoonlijk; je kan het geilste wijf op aarde zijn, maar als je me glazig aankijkt als ik woorden als 'tafereel' of 'animo' gebruik of zelf steeds domme dingen roept, dan knap ik echt af hoor. Daar kan ik niks mee. Dan moet ik wegcijferen wie ik ben voor de gratie van seks, dan vind ik dat laatste toch echt van ondergeschikt belang.
Piemels zijn juist de baas in jouw leven als ik het zo beoordeel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:44 schreef bascross het volgende:
[..]
Ken je dat nieuwe programma al? Uit de kast.
Geef je op.
Jij bent degene die een lekkere chick niet zou neuken, omdat ze je niet begrijpt. Alsof dat van belang is voor seks.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:51 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Piemels zijn juist de baas in jouw leven als ik het zo beoordeel.
Ik val der ook nie op , spierbundels. Geef mij maar een kerel met een lekker zacht buikje met neukteugels uhum.. love handlesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:51 schreef MangoRedChilli het volgende:
Ik heb veel jongens gedate maar ben ook wel eens afgewezen. Bovendien: wat de een knap vindt, vindt de ander lelijk. Zo val ik totaal niet op extreem gespierde metromannen.
En jij bent degene die alles dat je buiten seks om gelukkig kan maken aan de kant zet om je eikel te bevredigen. Wiens leven speelt er dan meer om een piemel? Je argumenten houdt enkel stand als je van one-night stands uitgaat, in elk ander geval zou je je de hele dag op moeten vreten tot het punt dat je vrouwke je een keer seks gunt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:05 schreef bascross het volgende:
[..]
Jij bent degene die een lekkere chick niet zou neuken, omdat ze je niet begrijpt. Alsof dat van belang is voor seks.
Foto van vriend:quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:08 schreef Schenkstroop het volgende:
foto posten van vriend hier of per pm. ben wel benieuwd eigenlijk.
quote:
Ik heb ze ook hoor die lovehandles. die kun je lekker vastpakken. daten?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:09 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Ik val der ook nie op , spierbundels. Geef mij maar een kerel met een lekker zacht buikje met neukteugels uhum.. love handles![]()
Genoeg vloeistoffen bij de doe-het-zelf zaak..maarre het was een grapje he Schenk. Niet opeens uit frustratie knappe mannen zuur in hun gezicht gaan gooienquote:
Nou ze kunnen je ook als een triest duo zien..quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:51 schreef goofy_goober het volgende:
Zoek een lelijke dikke nerd als vriend en ga daar voortaan mee op stap. Dat zie je ook altijd met lekkere meiden: er is er één lekker en de ander is dik(kig), of lelijk, of allebei.
dan kunnen ze met hun tweetjes kijken hoe de vrouwtjes er met anderen vandoor gaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:51 schreef goofy_goober het volgende:
Zoek een lelijke dikke nerd als vriend en ga daar voortaan mee op stap. Dat zie je ook altijd met lekkere meiden: er is er één lekker en de ander is dik(kig), of lelijk, of allebei.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |