Ja die is wel tofquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heerlijk. Zo nog ff filmpje van gisteren afkijken; El Orfanato, ken je?
Alleen de geur vult mijn maag alquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:18 schreef rival het volgende:
Hier ook, ik heb nog nooit zovaak dingen meegebracht vanuit de kantine
Nope. Maar iemand had de oude OP veranderd in -ongetwijFeld- een Fantastisch YouTubeFilmpje...quote:
Nee, an. Want "F" spreek je uit met eerst een klinker.quote:
FluFFelmeisje!quote:
Fuck die OP.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nope. Maar iemand had de oude OP veranderd in -ongetwijFeld- een Fantastisch YouTubeFilmpje...
Alles Fijn, Kluts?
Kluts gaat door voor de Fridge.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, an. Want "F" spreek je uit met eerst een klinker.
Je weet wat een fluffer is?quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ik heb maar tot half 3 MAVO engels gehad. De laagst opgeleide van iedereen, muwha!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kluts gaat door voor de Fridge.
Volgens mij heb jij je eigen aanpassinkjes ook weer gemaaktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nope. Maar iemand had de oude OP veranderd in -ongetwijFeld- een Fantastisch YouTubeFilmpje...
Alles Fijn, Kluts?
Hoe staan de sollicitaties? Je was hard bezig toch?quote:
Uiteraard... het bloed kruipt...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij je eigen aanpassinkjes ook weer gemaakt
Goed, heb er vanmiddag weer een en eigenlijk de rest van de week ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe staan de sollicitaties? Je was hard bezig toch?
Hier alles goed. Weer terug in het warme NL (na een weekendje Freezen en Fun in Stockholm).
Klopt ook jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die pun is geheel ter eigen interpretatie...quote:
Hmm, hopen dat het wat wordt.. heb je voorkeuren of gewoon alles wat binnen te halen is?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed, heb er vanmiddag weer een en eigenlijk de rest van de week ook.
Warm? Ik wil dat het zomer wordt!
Dat zegt dus niksquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ik heb maar tot half 3 MAVO engels gehad. De laagst opgeleide van iedereen, muwha!
Nee, maar dat ga ik nu wel doen... Nog iets meer dan een uurquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard... het bloed kruipt...
Hard aan het studeren meissie?
Sterkte!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar dat ga ik nu wel doen... Nog iets meer dan een uur
Ik vond er geen zak aanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zegt dus niks
Ik ken zat hele domme hoogopgeleiden...
Gisteren trouwens The Social Netwok gezien, wat een goeie Film!
Er staat toch Fluffel? Of is dat ook de goede spelling?quote:
Nee, dat weet ik zelf ook wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zegt dus niks
Ik ken zat hele domme hoogopgeleiden...
Gisteren trouwens The Social Netwok gezien, wat een goeie Film!
Ja, maar de ik zou als ik hem was mijn vriendin niet in een fluf-context willen plaatsen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staat toch Fluffel? Of is dat ook de goede spelling?
Dat heeft er niks mee te maken. Het was te veel gewauwel en rechtszaken, geen spanningsboog of wat dan ook. En Justin Timberlake.quote:
Toch zou ik hem doen, die Mr. Timberfake.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken. Het was te veel gewauwel en rechtszaken, geen spanningsboog of wat dan ook. En Justin Timberlake.
Phew, dat lucht op. Ik zat zelfs in spanning te lezen hoe het afliepquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef Spirit82 het volgende:
Krijg net telefoontje van mijn moeder die vandaag bij het AVL moest zijn voor longfotos... 21 jaar terug longkanker gehad, grote long verwijderd, nu dus al 21 jaar schoon, maar al maanden aan het hoesten wat niet over gaat en veel angst dat "het" misschien terug is. Maar ze konden niets vinden op fotos en dergelijke dus ze heeft gewoon een geïrriteerde luchtpijp.
*opluchting*
Moest ik even kwijt
Fair enoughquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar de ik zou als ik hem was mijn vriendin niet in een fluf-context willen plaatsen.
Wel joh. Geen mooier beeld van de wereld van nu (inclusief de soap die Singles heet)... Iedereen kan erin meegaan. We hebben allemaal internet en meestal FaceBook dan wel Hyves, FOK!, Napster (of welke afgeleide ervan dan ook) kennen we...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Het was idd geen fillum over moduh, en lekkere keruls neequote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken. Het was te veel gewauwel en rechtszaken, geen spanningsboog of wat dan ook. En Justin Timberlake.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel joh. Geen mooier beeld van de wereld van nu (inclusief de soap die Singles heet)... Iedereen kan erin meegaan. We hebben allemaal internet en meestal FaceBook dan wel Hyves, FOK!, Napster (of welke afgeleide ervan dan ook) kennen we...
Ik heb de film dan ook netjes "aangeschaft"...Ik heb hem in de bios gezien. Maar ik vond het te veel om de rechtszaken draaien, ik had meer over de oprichter zelf gezien, omdat dat zo'n... apart figuur isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En meer over de impact van Facebook.
Tap tap tap
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef Spirit82 het volgende:
Krijg net telefoontje van mijn moeder die vandaag bij het AVL moest zijn voor longfotos... 21 jaar terug longkanker gehad, grote long verwijderd, nu dus al 21 jaar schoon, maar al maanden aan het hoesten wat niet over gaat en veel angst dat "het" misschien terug is. Maar ze konden niets vinden op fotos en dergelijke dus ze heeft gewoon een geïrriteerde luchtpijp.
*opluchting*
Moest ik even kwijt
Succesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:40 schreef Kluts het volgende:
Goed. Nette kleren aan en de deur uit. Snolliciteren.
Ik heb mijn moeder in al die jaren nooit bang meegemaakt... maar vorige week zondag was ik even op de koffie en was met haar alleen en ze pakte toen mn hand vast en vertelde alles en ze was gewoon echt bang weet je. Jezus, dat was echt aangrijpend...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Opluchting is altijd goed. Letterlijk en figuurlijk.
Oh hell yesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toch zou ik hem doen, die Mr. Timberfake.
[..]
Wel joh. Geen mooier beeld van de wereld van nu (inclusief de soap die Singles heet)... Iedereen kan erin meegaan. We hebben allemaal internet en meestal FaceBook dan wel Hyves, FOK!, Napster (of welke afgeleide ervan dan ook) kennen we...
Ik heb de film dan ook netjes "aangeschaft"...Als je deze film niet *down*koopt is er iets misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was idd geen fillum over moduh, en lekkere keruls nee. Er zat een verhaal in, een heel boeiend verhaal over een van de invloedrijkste website van dit moment..
[..]
Ik heb de film dan ook netjes "aangeschaft"...Ik vind dat een film met de oprichter van Napster erin zelfs niet verkocht mag worden maar alleen maar gratis gedownload.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken het. Mijn vader had in december kanker (en daarvoor ook). Rottijden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder in al die jaren nooit bang meegemaakt... maar vorige week zondag was ik even op de koffie en was met haar alleen en ze pakte toen mn hand vast en vertelde alles en ze was gewoon echt bang weet je. Jezus, dat was echt aangrijpend...
Dan kan je beter de NatGeo/Discovery reportages kijken, maar het leukste zijn eigenlijk de artikelen over deze bedrijven in bijvoorbeeld The Economistquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem in de bios gezien. Maar ik vond het te veel om de rechtszaken draaien, ik had meer over de oprichter zelf gezien, omdat dat zo'n... apart figuur isEn meer over de impact van Facebook.
Alle ziektes zijn gewoon zwaar kut, maar kanker vreet je letterlijk en figuurlijk op... Is alles nu ok?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ken het. Mijn vader had in december kanker (en daarvoor ook). Rottijden.
Dat mag, maar je argumenten vind ik totaal onwaar. Natuurlijk hoef je het niet leuk te vinden, maar de film was nergens "gewauwel". En een "spanningsboog"? Really, in een film over een socialmediasite.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]!
Alsof ik naar wijvenfilms kijk. Ik vond het gewoon niet boeiend, klaar.
Bijna alles. Nog wat bijwerkingen van de operatie, maar verder 'genezen'. Maar goed, het lucht inderdaad behoorlijk op als het dan weer goed zit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:42 schreef Spirit82 het volgende:
Alle ziektes zijn gewoon zwaar kut, maar kanker vreet je letterlijk en figuurlijk op... Is alles nu ok?
Ja maar dat kan dus niet he, als je m niet goed vindt, dan ben je OF blond, OF hou je alleen van films over mode e.d.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]!
Alsof ik naar wijvenfilms kijk. Ik vond het gewoon niet boeiend, klaar.
Uiteraard, maar die Repo op DiscoChannel hierover is gaafquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind dat een film met de oprichter van Napster erin zelfs niet verkocht mag worden maar alleen maar gratis gedownload.
Kloteziekte, teveel mensen aan verloren en van te dichtbij meegemaaktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ken het. Mijn vader had in december kanker (en daarvoor ook). Rottijden.
Ik had iets minder technisch geneuzel en juridisch gewauwel gehoord. Het was een geacteerde documentaire.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag, maar je argumenten vind ik totaal onwaar. Natuurlijk hoef je het niet leuk te vinden, maar de film was nergens "gewauwel". En een "spanningsboog"? Really, in een film over een social media site.
Je had er nog een paar autoachtervolgingen in willen zien, paar Aliens?.
Vandaar die paradoxen! Mooi toch? Ik las dat Justin Timberlake de enige acteur was die zijn echte persoon in real life ontmoet heeft voor de film gemaakt werkt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind dat een film met de oprichter van Napster erin zelfs niet verkocht mag worden maar alleen maar gratis gedownload.
Fijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bijna alles. Nog wat bijwerkingen van de operatie, maar verder 'genezen'. Maar goed, het lucht inderdaad behoorlijk op als het dan weer goed zit.
Ja precies. Want iedereen hier weet keiveel over films en ze zijn allemaal heuse filmkenners. Jeetje als je een andere mening hebt, o my gosh, dan zal ik wel blond zijn en alleen popcornfilms kijken!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar dat kan dus niet he, als je m niet goed vindt, dan ben je OF blond, OF hou je alleen van films over mode e.d.
Dan was het jouw film niet, daar is niets mis mee. Maar dat doet niets af aan de kwaliteit van de film in deze, dan klopte je verwachtingspatroon nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had iets minder technisch geneuzel en juridisch gewauwel gehoord. Het was een geacteerde documentaire.
Heb ik nog niet gezien, maar eens even checken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, maar die Repo op DiscoChannel hierover is gaaf
nee, maar ik ga Avatar toch ook niet afkraken omdat er te weinig seks inzat, en die ruimteschepen en aliens, daar moet ik ook niets van hebben! Ik had een film over smurfen verwacht!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies. Want iedereen hier weet keiveel over films en ze zijn allemaal heuse filmkenners. Jeetje als je een andere mening hebt, o my gosh, dan zal ik wel blond zijn en alleen popcornfilms kijken!
Er werd goed in geacteerd, vooral de hoofdrolspeler vond ik erg goed. Maar ik vond het verhaal gewoon niet boeiend. Dus ik vond hem niet goed. Dat mag toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan was het jouw film niet, daar is niets mis mee. Maar dat doet niets af aan de kwaliteit van de film in deze, dan klopte je verwachtingspatroon niet.
Films zonder seks erin kun je toch sowieso geen goede film noemen? Er moet wel gevoosd worden natuurlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar ik ga Avatar toch ook niet afkraken omdat er te weinig seks inzat, en die ruimteschepen en aliens, daar moet ik ook niets van hebben! Ik had een film over smurfen verwacht!
Ja, dat mag, dat heb ik nu al zeker 4 keer gezegd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er werd goed in geacteerd, vooral de hoofdrolspeler vond ik erg goed. Maar ik vond het verhaal gewoon niet boeiend. Dus ik vond hem niet goed. Dat mag toch?
Ik heb toch niks gezegd over aliens en achtervolgingen. Het is een film, het moet een verhaal zijn met een begin, een midden en een eind, een verhaal dat ergens naartoe gaat. En dat mist bij The Social Network, vond ik dan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar ik ga Avatar toch ook niet afkraken omdat er te weinig seks inzat, en die ruimteschepen en aliens, daar moet ik ook niets van hebben! Ik had een film over smurfen verwacht!
Dat mag, om diezelfde reden vond ik Avatar echt een van de slechtste films van 2010quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er werd goed in geacteerd, vooral de hoofdrolspeler vond ik erg goed. Maar ik vond het verhaal gewoon niet boeiend. Dus ik vond hem niet goed. Dat mag toch?
Ik voos zelf wel tijdens de film danquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Films zonder seks erin kun je toch sowieso geen goede film noemen? Er moet wel gevoosd worden natuurlijk
Frigide kut. Je moet echt eens goed geneukt worden. Met handboeien om. En een gagball, want anders ga je misschien praten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:44 schreef Spirit82 het volgende:
Gaan we dan nu weer naar tegen elkaar doen?
"het moet"quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toch niks gezegd over aliens en achtervolgingen. Het is een film, het moet een verhaal zijn met een begin, een midden en een eind, een verhaal dat ergens naartoe gaat. En dat mist bij The Social Network, vond ik dan.
Met jezelf vozen telt nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik voos zelf wel tijdens de film dan.
Wat is het probleem dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat mag, dat heb ik nu al zeker 4 keer gezegd.
Hoe lang stond jij ook alweer droog?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Frigide kut. Je moet echt eens goed geneukt worden. Met handboeien om. En een gagball, want anders ga je misschien praten..
Ja precies Napster heeft de entertainment industrie wel wakker geschud.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vandaar die paradoxen! Mooi toch? Ik las dat Justin Timberlake de enige acteur was die zijn echte persoon in real life ontmoet heeft voor de film gemaakt werkt.
Een miljonair die platen "verkoopt" die de grootste verspreider van illegale muziek ontmoet... Mooi.
Maar het is ook echt een verandering. Nu moeten musici en acteurs in mindere mate andere platformen vinden om publiek te trekken. Echt een mooie verbetering in creatief ondernemen. De 3D technology is daarvan een mooi voorbeeld
Er is geen probleem, ik verkondig mijn mening tegenover de jouwequote:
Oké, volgende filmquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is geen probleem, ik verkondig mijn mening tegenover de jouwe.
En zij tegenover de jouwe! Vicueuze cirkel!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is geen probleem, ik verkondig mijn mening tegenover de jouwe.
hey, jij maakt van mensen die op het scherm vozen opeens een solo-actquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja zeg, jij begint over zelf het vozen doen, ik niet
Nee, ik ga er alleen van uit dat jij niemand mee naar de film krijgtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hey, jij maakt van mensen die op het scherm vozen opeens een solo-act.
Modern hippieness...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja precies Napster heeft de entertainment industrie wel wakker geschud.
Alleen doen ze er nog veel te weinig mee.
Het oude model werkt gewoon niet meer.
Kan zo'n actie van Trijntje Oosterhuis bijvoorbeeld wel waarderen.
Geweldig ook de huilreactie van die van Breukhoven.
Klopt deels, men krijgt mij niet mee naar de film. ik heb HD-tv thuisquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, ik ga er alleen van uit dat jij niemand mee naar de film krijgt
Ik vind HD eigenlijk stiekem echt heel lelijk...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt deels, men krijgt mij niet mee naar de film. ik heb HD-tv thuis.
Ik wel! Ooit!! In een ver verleden dat "huwelijk" heetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik sta nooit droog eigenlijk. Toch bedankt.
Ok zeg niks meerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Modern hippieness...![]()
nee, niet weer een discussie daarover
ik ookquote:
Dan download ik voor jou wel een dvd-ripquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind HD eigenlijk stiekem echt heel lelijk...
Dat. Het is de charme van de bios die het naar de film gaan leuk maakt vind ik. Het geeft gewoon een extra dimensie aan de beleving van de filmquote:
Ik wil Black Swan, Let Me In en 127 Hours nog graag zien. En Saw3D stiekem ook welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ookal schijnt het ondertussen alweer oldskool te zijn
Is dit nu een uitnodiging om bij jou thuis een film te komen kijken?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan download ik voor jou wel een dvd-rip.
Black Swan was heel mooi, die andere 3 moet ik nog zien.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil Black Swan, Let Me In en 127 Hours nog graag zien. En Saw3D stiekem ook wel
Deels eens, deels wordt het verpest door bontkraagjes die zitten te bellen, schreeuwen etc etc.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat. Het is de charme van de bios die het naar de film gaan leuk maakt vind ik. Het geeft gewoon een extra dimensie aan de beleving van de film
#zweefteef
Dat weet je bij ons maar nooitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Is dit nu een uitnodiging om bij jou thuis een film te komen kijken?
ja idd, echt de tijd nemen voor n filmquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat. Het is de charme van de bios die het naar de film gaan leuk maakt vind ik. Het geeft gewoon een extra dimensie aan de beleving van de film
#zweefteef
Daar hebben wij in reseveduitsland niet zo veel last van gelukkigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deels eens, deels wordt het verpest door bontkraagjes die zitten te bellen, schreeuwen etc etc.
Ik ga echt alleen maar bij films met heel veel special effect.
Black Swan wacht ik ook op... eerste keer moet in de bios zijn. Vanaf 3 febquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil Black Swan, Let Me In en 127 Hours nog graag zien. En Saw3D stiekem ook wel
Of in kleine filmzaaltjes. The Social Network heb ik gezien in een zaaltje met amper 50 zitplaatsen ofzo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deels eens, deels wordt het verpest door bontkraagjes die zitten te bellen, schreeuwen etc etc.
Ik ga echt alleen maar bij films met heel veel special effect.
Ja, cinecenter wil ik soms nog wel eens heengaan met een vriendin van me.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of in kleine filmzaaltjes. The Social Network heb ik gezien in een zaaltje met amper 50 zitplaatsen ofzo.
Om te vozen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, cinecenter wil ik soms nog wel eens heengaan met een vriendin van me.
Snap ik, maar dan nog. prijzen van een drankje en een hapje zijn ook debiel, en echt lekker valt ook tegen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daar hebben wij in reseveduitsland niet zo veel last van gelukkig
Geen film, maar een hele goede seriequote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:55 schreef El_Matador het volgende:
Royco1, heb jij nog goeie filmtips?
Dan zul je toch echt thuis een fatsoenlijke thuisbioscoop moeten maken als je dat allemaal wilt. Of je woont ergens waar er een bioscoop is die aan al jouw voorwaarden voldoet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, echt de tijd nemen voor n filmlekkere stoelen, mooi beeld en geluid, niet afgeleid worden
Ik woon tegenover een biosquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan zul je toch echt thuis een fatsoenlijke thuisbioscoop moeten maken als je dat allemaal wilt. Of je woont ergens waar er een bioscoop is die aan al jouw voorwaarden voldoet.
Ik ben van het weekend onder een steen vandaan gekomen en zag de serie... Lie to me!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen film, maar een hele goede serie
Helemaal eens!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
En ook al heeft de bios wel wat, niks beat een thuisbios
So Truequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Helemaal eens!
Met alle films die je maar wil tot je beschikking, goed geluid, goed beeld, luxe, pauzeknoppen, terugspoelmogelijkheden, booze, babes and blunts...
Oh ja, ik heb Let Me In klaarstaan, ben benieuwdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het origineel schijnt iig beter te zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb Let Me In klaarstaan, ben benieuwd
Hehe...quote:
Laatst gezien, vond hem wel aardigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb Let Me In klaarstaan, ben benieuwd
Wow, da's wel heel weinig. Wel goeie films gezien?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Thuisbios > bios idd.
De afgelopen 5 jaar misschien 4 keer naar de bioscoop geweest.
Pff uit mijn hoofd : The Simpsons Movie, Transformers 1 en 2, en Watchmen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wow, da's wel heel weinig. Wel goeie films gezien?
The simpsons en Watchmen zijn wel goed.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pff uit mijn hoofd : The Simpsons Movie, Transformers 1 en 2, en Watchmen.
Ja die ken ik al idd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het origineel schijnt iig beter te zijn.
moet je the ticking clock eens gaan kijken, die anderhalf uur krijg je ook nooit meer terugquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wow, da's wel heel weinig. Wel goeie films gezien?
Ik ben ook maar een keer of 15 geweest in 5 jaar. Van juweeltjes (Inglourious Basterds -2x-, Shrek Forever After tot middelmatige, Inception, tot ware drama's, The Last Airbender)
TRON: Legacy en Black Swan gaan zeker wel komen
Verder nog goeie tips/must-sees?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pff uit mijn hoofd : The Simpsons Movie, Transformers 1 en 2, en Watchmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
+1quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:11 schreef Royco1 het volgende:
Vind ze niet slecht, maar er had zo veel meer in gezeten.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verder nog goeie tips/must-sees?The 40 year old virgin that knocked up sarah marshal and felt superbad about itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo flauw dat hij toch wel leuk is
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verder nog goeie tips/must-sees?How High, Half baked en de Fridays blijven imo de betere kaasfilmsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe, nee man! Tarantino beats Nolan voor mij...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
moet je the ticking clock eens gaan kijken, die anderhalf uur krijg je ook nooit meer terug
inception > basterds!
Eerste 2 waren prima!. Half Baked gezien op kaas EN truffels...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
How High, Half baked en de Fridays blijven imo de betere kaasfilms
Bij The Simpsons Movie irriteerde ik me mateloos aan mede-bezoekers die om de seconde in de lach schoten om helemaal niks.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
The simpsons en Watchmen zijn wel goed.
Transformers weet ik eigenlijk nog steeds niet zo goed wat ik er nu van vind.
Vind ze niet slecht, maar er had zo veel meer in gezeten.
Superbad en/of Pineapple Express, als kaasfilm.quote:
Ik ook vaak hoor, daarom ga ik dus zelden nog.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik erger me sowieso in de bioscoop
Als mijn oma niet uit polen was gevlucht zat ik hier waarschijnlijk ook nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:13 schreef El_Matador het volgende:
Mijn opa zat ondergedoken in WOII en was de enige overlevende van de familie (daarom verveel ik jullie met mijn aanwezigheid).
Jaaa, beide erg goed!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij The Simpsons Movie irriteerde ik me mateloos aan mede-bezoekers die om de seconde in de lach schoten om helemaal niks.
Transformers 1 bezoek was top, toen echt vermaakt.
Transformers 2 viel tegen, die was echt TE kinderachtig.
Bij Watchmen zijn we in de pauze vertrokken, heel erg matig.
[..]
Superbad en/of Pineapple Express, als kaasfilm.
Oh ja moet machete nog steeds kijkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jaaa, beide erg goed!
Heb jij gezien:
- Machete!![]()
![]()
- Borderland
- Crank
- Black Dynamite (Kaas)![]()
- Banlieue 13
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Als mijn oma niet uit polen was gevlucht zat ik hier waarschijnlijk ook niet
Ja, nee, ja, ja, en ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:17 schreef El_Matador het volgende:
Heb jij gezien:
- Machete!![]()
![]()
- Borderland
- Crank
- Black Dynamite (Kaas)![]()
- Banlieue 13
Man, puur genieten! Groot beeld, goed geluid, hard, en kaas en tequila... Werkelijk... En Jessica Alba....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja moet machete nog steeds kijken
Ja hij lijkt mij ook wel goed.quote:
Ik heb Inception in de bios gezien, ik gok dat iedereen hem zo lastig vond dat ze daardoor hun bek dicht hieldenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik erger me sowieso in de bioscoop
Ah dank je. Ben (nog) niet zo van de series, dus das een goeie optie. Royco, thanks nog voor Corleone!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, nee, ja, ja, en ja.
Allen wel ok idd.
Ben WEER opnieuw begonnen met de serie The Wire, Klutsie had het nog nooit gezien, dat is ook een echte aanrader !
Heb ik na een kwartier al afgezet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:19 schreef CherryLips het volgende:
The Last Exorcism vond ik stiekem best goed
Fixed.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man, puur genieten! Groot beeld, goed geluid, hard, en kaas en tequila... Werkelijk... En Jessica AlbaMichelle Rodriguez....![]()
![]()
Echt ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:19 schreef CherryLips het volgende:
The Last Exorcism vond ik stiekem best goed
Dat is volgens mij ook mijn laatste filmquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb Inception in de bios gezien, ik gok dat iedereen hem zo lastig vond dat ze daardoor hun bek dicht hielden
Vooral eerste seizoen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben WEER opnieuw begonnen met de serie The Wire, Klutsie had het nog nooit gezien, dat is ook een echte aanrader !
Daarna gingen ze op pad. Ik dacht eerst dat ik de verkeerde film hadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik na een kwartier al afgezet.
Werd ie daarna pas goed dan?
Ik heb toch een hele rare smaak blijkbaarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt ?
Dat is naar mijn mening 1 van de allerslechtste films ooit.
Jij bent gewoon raar!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toch een hele rare smaak blijkbaar
vond ik ook niet lastig, maar ik bleef uitleggen op de terugweg... dus niet iedereen is het eensquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook mijn laatste filmMaar die was toch niet lastig joh? Rare
Nee, daar wil kleine man zo graag heenquote:
anders ik welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toch een hele rare smaak blijkbaar
Oh nee wacht, volgens mij werd ik ook nog meegesleurd naar die uberslechte 3D dansfilm daarnaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
vond ik ook niet lastig, maar ik bleef uitleggen op de terugweg... dus niet iedereen is het eens
5? oh, ik moet maar eens kijken dan volgens mij heb ik er maar 3 gezien....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
3 > 2 > 4 > 1 > 5
In mijn ogen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja moet machete nog steeds kijken
Beide! Maar Alba is toch wel een plaatje hoor... Wow. MiSHElle is ook heerlijk...quote:
2 bios films achter elkaar? dan zou ik slapenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh nee wacht, volgens mij werd ik ook nog meegesleurd naar die uberslechte 3D dansfilm daarna
Uhm dat help niet echt om de vooroordelen van mijn vrienden te weerleggen dat het een "neppe" kinderfilm is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, daar wil kleine man zo graag heen
Nee druif, ik bedoel meer dat ik zei dat Inception de laatste film was, maar helaas is het de uberslechte dansfilmquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
2 bios films achter elkaar? dan zou ik slapen
heel goed, niets verbloemen, gewoon zeggen waar het op staat, zouden meer mensen hier moeten doenquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm dat help niet echt om de vooroordelen van mijn vrienden te weerleggen dat het een "neppe" kinderfilm is.
Niemand wil er mee naartoe
dan heb jij the ticking clock en Cop Out nog niet gezienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt ?
Dat is naar mijn mening 1 van de allerslechtste films ooit.
True that.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heel goed, niets verbloemen, gewoon zeggen waar het op staat, zouden meer mensen hier moeten doen.
quote:
Meestal word ik gebashed als ik dat doequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heel goed, niets verbloemen, gewoon zeggen waar het op staat, zouden meer mensen hier moeten doen.
zeg dat dan gewoonquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee druif, ik bedoel meer dat ik zei dat Inception de laatste film was, maar helaas is het de uberslechte dansfilm
The Day The Earth Stood Still (2008)... WAT een bagger. En een Londense bios kon daar niks aan veranderen...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
dan heb jij the ticking clock en Cop Out nog niet gezien
Dan doe je het niet overtuigend genoegquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Meestal word ik gebashed als ik dat doe
Dat is afgunst, moet je niet naar luisterenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Meestal word ik gebashed als ik dat doe
Er zijn 5 seizoenen inderdaad, al is 5 een beetje een buitenbeentje. (nadruk ligt in seizoen 5 op de media)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
5? oh, ik moet maar eens kijken dan volgens mij heb ik er maar 3 gezien....
Of CL is gewoon een stoer wijf die zulks kan hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan doe je het niet overtuigend genoeg.
Green Hornet is toch juist nostalgiequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm dat help niet echt om de vooroordelen van mijn vrienden te weerleggen dat het een "neppe" kinderfilm is.
Niemand wil er mee naartoe
Ach ja, mijn vrienden kunnen zich niet echt inleven in films.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry babe.
He maar mijn kleine man is heul stoer, die kijkt enge films enzo
Schijnt vrij beroerd te zijn eigenlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Green Hornet is toch juist nostalgie
En daarna ging hij eraan likken?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:24 schreef Samzz het volgende:
Hihihi, er komt een homo naast me zitten. Echt zo'n homo homo, hij maakt een piepgeluidje, tikt me op m'n schouder en vraagt of 't echt Louboutins zijn
Damn, ik noem een man niet snel poppetje, maar hij was het!
Ik merk het niet eens meer.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Of CL is gewoon een stoer wijf die zulks kan hebben
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde het T-shirt ervan maar durfde er toch niet zo goed mee rond te lopen
Ja heb dat heel vaak, download ik een hele hoop films en dan kom ik er niet aan toe ze te kijkenquote:
toen jij zei 5, was ik al verkocht... Heb het smsje al verstuurd! (dat is voor mij makkelijker dan downloaden, ik heb downloadguru's in mijn vriendengroep)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn 5 seizoenen inderdaad, al is 5 een beetje een buitenbeentje. (nadruk ligt in seizoen 5 op de media)
Seizoen 4 is nog briljant iig, als je die nog niet hebt gezien, gelijk doen !
Hier de opening-scene, je bent gelijk verkocht !
Als ik tegen mijn vrienden de Green Hornet noem kennen ze het niet hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Green Hornet is toch juist nostalgie
Ik kan het niet maken, m'n nichtje gaat met zo'n busquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde het T-shirt ervan maar durfde er toch niet zo goed mee rond te lopen
M'n buurmeisje ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het niet maken, m'n nichtje gaat met zo'n bus
Bedankt weer HWquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schijnt vrij beroerd te zijn eigenlijk.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hier een topje van:
[ afbeelding ]
En toch wil ik hem zien, en het liefste in de biosquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schijnt vrij beroerd te zijn eigenlijk.
David & Goliathquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar die van die bus, geweldig
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:24 schreef Samzz het volgende:
Hihihi, er komt een homo naast me zitten. Echt zo'n homo homo, hij maakt een piepgeluidje, tikt me op m'n schouder en vraagt of 't echt Louboutins zijn
Damn, ik noem een man niet snel poppetje, maar hij was het!
kan er ook niets aan doen, hij leek mij ook wel leukquote:
herkenbaar..... voor dat soort films moet ik altijd andere zoeken om mee te kijken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ja, mijn vrienden kunnen zich niet echt inleven in films.
Als iets in het echt niet kan dan vinden ze het niks.
Ja ik dus ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
herkenbaar..... voor dat soort films moet ik altijd andere zoeken om mee te kijken.
ahja, gewoon even met mijn eigen ogen zien...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kan er ook niets aan doen, hij leek mij ook wel leuk.
quote:
quote:
Geef het wel een echte kans, er worden nml. direct heel erg veel karakters geïntroduceerd, en het duurt dus wel een paar afleveringen voor het klikt zeg maar.quote:
Ja, ik ook wel, maar dus niet in de bioscoopquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
ahja, gewoon even met mijn eigen ogen zien...
Ik had vroeger een T-shirt met 'You're just jealous 'cause the little voices are talking to me!'quote:
Serieus? Bij ons in de familie zijn ze gelukkig wel zo nuchter dat zoiets gewoon kanquote:
Doe ik... goed dat je het zegt... niks voor samen met knuffelmeisje dan. Die vind het eerder te traag dan ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geef het wel een echte kans, er worden nml. direct heel erg veel karakters geïntroduceerd, en het duurt dus wel een paar afleveringen voor het klikt zeg maar.
Wat houdt je tegen dan?quote:
ik nu ook niet meer. dus eigenlijk moet ik je bedanken voor de kostenbesparingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel, maar dus niet in de bioscoop.
Nou ja, ik snap het wel. Het is wel onnodig kwetsend voor m'n oom en tante.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus? Bij ons in de familie zijn ze gelukkig wel zo nuchter dat zoiets gewoon kan
Ik ben eigenwijs en ga gewoon naar de bioscoop, moet alleen nog ff een slachtoffer vinden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik nu ook niet meer. dus eigenlijk moet ik je bedanken voor de kostenbesparing
Vandaar de mannenhaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wel! Ooit!! In een ver verleden dat "huwelijk" heet
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
herkenbaar..... voor dat soort films moet ik altijd andere zoeken om mee te kijken.
Iedereen klikt met McNutty!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geef het wel een echte kans, er worden nml. direct heel erg veel karakters geïntroduceerd, en het duurt dus wel een paar afleveringen voor het klikt zeg maar.
Nope.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe ik... goed dat je het zegt... niks voor samen met knuffelmeisje dan. Die vind het eerder te traag dan ik.
Heb jij whatiwatch of icheckmovies?
Ik zie Spirit wel met een mitraillieur uit haar been in op de markt van Alkmaar 35 dorstige mannen neerhalen...quote:
Zo Rose McGowanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie Spirit wel met een mitraillieur uit haar been in op de markt van Alkmaar 35 dorstige mannen neerhalen...
graag gedaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik nu ook niet meer. dus eigenlijk moet ik je bedanken voor de kostenbesparing
"Alkmaarse vrouw trekt ballen man uit zak na onschuldige vraag."quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:39 schreef El_Matador het volgende:
Ik zie Spirit wel met een mitraillieur uit haar been in op de markt van Alkmaar 35 dorstige mannen neerhalen...
Iemand die zo schoenengeil is, kan er niet anders dan een fetisj bij hebbenquote:
ik was al bang dat ik de enige wasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Op de een of andere manier kan ik spirit niet als een evil-killer-chick zien.
Dat is homo-eigen en niet per definitie een fetishquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Iemand die zo schoenengeil is, kan er niet anders dan een fetisj bij hebben
Omdat ik er zo schattig uit zie natuurlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Oh, jou zou ze met huid en haar opvretenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik was al bang dat ik de enige was
En het feit dat als ik mijn hand op je voorhoofd leg je armen niet meer lang genoeg zijn om me te rakenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Omdat ik er zo schattig uit zie natuurlijk
I was lucky! heb toch al 2 ontmoetingen overleefdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, jou zou ze met huid en haar opvreten.
Dat kan ik met 1 blik schatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een die haar verdriet erna wegdrinkt, haar hart hier lucht met een goeie whiskey in de ene en haar clitoris in de andere hand. Zo des Singles...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:41 schreef HeatWave het volgende:
Dat doe jij heul niet. Jij krijgt altijd de neiging me te knuffelenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het feit dat als ik mijn hand op je voorhoofd leg je armen niet meer lang genoeg zijn om me te raken.
voldoende lengte.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
Hey ICT-ertjes hier. Vraagje: Ik wil een kabel van mijn laptop naar TV. Maar waar moet ik nu in godsnaam op letten als ik dat koop? (Ik wil dus het liefst op i'net bestellen)
Ik wil die blik wel es kruisen dan...quote:
Dat komt omdat jij IRL opeens van een fel katje in een knuffelbare kitten verandertquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat doe jij heul niet. Jij krijgt altijd de neiging me te knuffelen
Letten op welke aansluiting je laptop en welke je tv heeft.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
Hey ICT-ertjes hier. Vraagje: Ik wil een kabel van mijn laptop naar TV. Maar waar moet ik nu in godsnaam op letten als ik dat koop? (Ik wil dus het liefst op i'net bestellen)
Echt niet! Ik maak dan nog steeds valse opmerkingen, maar ik kijk er zo lief bijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij IRL opeens van een fel katje in een knuffelbare kitten verandert.
hdmi uitgang en ingang? dan hdmi kabel.. maar dat betwijfel ik.. dus als het een normale vga kabel is. zorgen dat ie lang genoeg isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Echt niet! Ik maak dan nog steeds valse opmerkingen, maar ik kijk er zo lief bij
Oh, je zegt ook daadwerkelijk iets dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Echt niet! Ik maak dan nog steeds valse opmerkingen, maar ik kijk er zo lief bij
Herkenbaarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
HW is op de ik-ben-op-zoek-naar-een-serieuze-relatietoer...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, je zegt ook daadwerkelijk iets dan?. Ik kijk alleen maar naar je tieten
.
quote:
Hola, alles Fijn?quote:
Ingang in mijn TV wel, waarschijnlijk geen uitgang in laptop. VGA kabel? Ik ben een noob hèquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef rival het volgende:
hdmi uitgang en ingang? dan hdmi kabel.. maar dat betwijfel ik.. dus als het een normale vga kabel is. zorgen dat ie lang genoeg is
Snap ik. Je blijft tenslotte een man hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, je zegt ook daadwerkelijk iets dan?. Ik kijk alleen maar naar je tieten
.
Wit breed is DVI, blauw is VGA, HDMI is een soort USB. Voor het meeste zijn verloopstekkertjes te vinden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ingang in mijn TV wel, waarschijnlijk geen uitgang in laptop. VGA kabel? Ik ben een noob hè
Voorlopig was dat wel het plan jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Snap ik. Je blijft tenslotte een man he
SuperFlex.quote:
dat is die simpele die elke pc heeft.. die je met 2 draaiknopjes vast kan zetten zegmaar....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ingang in mijn TV wel, waarschijnlijk geen uitgang in laptop. VGA kabel? Ik ben een noob hè
ga je ook DVI-I en DVI-D nog even uitleggen en wat met wat verbonden kan worden met een verloopstekker?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wit breed is DVI, blauw is VGA, HDMI is een soort USB. Voor het meeste zijn verloopstekkertjes te vinden.
nee, ik wacht op een typenummerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ga je ook DVI-I en DVI-D nog even uitleggen en wat met wat verbonden kan worden met een verloopstekker?
jij hebt dit vaker uit moeten leggenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wit breed is DVI, blauw is VGA, HDMI is een soort USB.
Het is wel eens voorgekomenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
jij hebt dit vaker uit moeten leggen
Die van monitors. 9-pins heet die geloof ik?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
dat is die simpele die elke pc heeft.. die je met 2 draaiknopjes vast kan zetten zegmaar....
ik gok dat jouw tv die ook nog wel heeft
HW, service aan huis...quote:
Alsof jij dat nodig hebt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:52 schreef HeatWave het volgende:
Godverdomme, financien heeft problemen, bonus nog niet overgemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |