Nee, ik ga er alleen van uit dat jij niemand mee naar de film krijgtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hey, jij maakt van mensen die op het scherm vozen opeens een solo-act.
Modern hippieness...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja precies Napster heeft de entertainment industrie wel wakker geschud.
Alleen doen ze er nog veel te weinig mee.
Het oude model werkt gewoon niet meer.
Kan zo'n actie van Trijntje Oosterhuis bijvoorbeeld wel waarderen.
Geweldig ook de huilreactie van die van Breukhoven.
Klopt deels, men krijgt mij niet mee naar de film. ik heb HD-tv thuisquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, ik ga er alleen van uit dat jij niemand mee naar de film krijgt
Ik vind HD eigenlijk stiekem echt heel lelijk...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt deels, men krijgt mij niet mee naar de film. ik heb HD-tv thuis.
Ik wel! Ooit!! In een ver verleden dat "huwelijk" heetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik sta nooit droog eigenlijk. Toch bedankt.
Ok zeg niks meerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Modern hippieness...![]()
nee, niet weer een discussie daarover
ik ookquote:
Dan download ik voor jou wel een dvd-ripquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind HD eigenlijk stiekem echt heel lelijk...
Dat. Het is de charme van de bios die het naar de film gaan leuk maakt vind ik. Het geeft gewoon een extra dimensie aan de beleving van de filmquote:
Ik wil Black Swan, Let Me In en 127 Hours nog graag zien. En Saw3D stiekem ook welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ookal schijnt het ondertussen alweer oldskool te zijn
Is dit nu een uitnodiging om bij jou thuis een film te komen kijken?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan download ik voor jou wel een dvd-rip.
Black Swan was heel mooi, die andere 3 moet ik nog zien.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil Black Swan, Let Me In en 127 Hours nog graag zien. En Saw3D stiekem ook wel
Deels eens, deels wordt het verpest door bontkraagjes die zitten te bellen, schreeuwen etc etc.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat. Het is de charme van de bios die het naar de film gaan leuk maakt vind ik. Het geeft gewoon een extra dimensie aan de beleving van de film
#zweefteef
Dat weet je bij ons maar nooitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Is dit nu een uitnodiging om bij jou thuis een film te komen kijken?
ja idd, echt de tijd nemen voor n filmquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat. Het is de charme van de bios die het naar de film gaan leuk maakt vind ik. Het geeft gewoon een extra dimensie aan de beleving van de film
#zweefteef
Daar hebben wij in reseveduitsland niet zo veel last van gelukkigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deels eens, deels wordt het verpest door bontkraagjes die zitten te bellen, schreeuwen etc etc.
Ik ga echt alleen maar bij films met heel veel special effect.
Black Swan wacht ik ook op... eerste keer moet in de bios zijn. Vanaf 3 febquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil Black Swan, Let Me In en 127 Hours nog graag zien. En Saw3D stiekem ook wel
Of in kleine filmzaaltjes. The Social Network heb ik gezien in een zaaltje met amper 50 zitplaatsen ofzo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deels eens, deels wordt het verpest door bontkraagjes die zitten te bellen, schreeuwen etc etc.
Ik ga echt alleen maar bij films met heel veel special effect.
Ja, cinecenter wil ik soms nog wel eens heengaan met een vriendin van me.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of in kleine filmzaaltjes. The Social Network heb ik gezien in een zaaltje met amper 50 zitplaatsen ofzo.
Om te vozen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, cinecenter wil ik soms nog wel eens heengaan met een vriendin van me.
Snap ik, maar dan nog. prijzen van een drankje en een hapje zijn ook debiel, en echt lekker valt ook tegen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daar hebben wij in reseveduitsland niet zo veel last van gelukkig
Geen film, maar een hele goede seriequote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:55 schreef El_Matador het volgende:
Royco1, heb jij nog goeie filmtips?
Dan zul je toch echt thuis een fatsoenlijke thuisbioscoop moeten maken als je dat allemaal wilt. Of je woont ergens waar er een bioscoop is die aan al jouw voorwaarden voldoet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, echt de tijd nemen voor n filmlekkere stoelen, mooi beeld en geluid, niet afgeleid worden
Ik woon tegenover een biosquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan zul je toch echt thuis een fatsoenlijke thuisbioscoop moeten maken als je dat allemaal wilt. Of je woont ergens waar er een bioscoop is die aan al jouw voorwaarden voldoet.
Ik ben van het weekend onder een steen vandaan gekomen en zag de serie... Lie to me!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen film, maar een hele goede serie
Helemaal eens!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
En ook al heeft de bios wel wat, niks beat een thuisbios
So Truequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Helemaal eens!
Met alle films die je maar wil tot je beschikking, goed geluid, goed beeld, luxe, pauzeknoppen, terugspoelmogelijkheden, booze, babes and blunts...
Oh ja, ik heb Let Me In klaarstaan, ben benieuwdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het origineel schijnt iig beter te zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb Let Me In klaarstaan, ben benieuwd
Hehe...quote:
Laatst gezien, vond hem wel aardigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb Let Me In klaarstaan, ben benieuwd
Wow, da's wel heel weinig. Wel goeie films gezien?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Thuisbios > bios idd.
De afgelopen 5 jaar misschien 4 keer naar de bioscoop geweest.
Pff uit mijn hoofd : The Simpsons Movie, Transformers 1 en 2, en Watchmen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wow, da's wel heel weinig. Wel goeie films gezien?
The simpsons en Watchmen zijn wel goed.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pff uit mijn hoofd : The Simpsons Movie, Transformers 1 en 2, en Watchmen.
Ja die ken ik al idd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het origineel schijnt iig beter te zijn.
moet je the ticking clock eens gaan kijken, die anderhalf uur krijg je ook nooit meer terugquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wow, da's wel heel weinig. Wel goeie films gezien?
Ik ben ook maar een keer of 15 geweest in 5 jaar. Van juweeltjes (Inglourious Basterds -2x-, Shrek Forever After tot middelmatige, Inception, tot ware drama's, The Last Airbender)
TRON: Legacy en Black Swan gaan zeker wel komen
Verder nog goeie tips/must-sees?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pff uit mijn hoofd : The Simpsons Movie, Transformers 1 en 2, en Watchmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
+1quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:11 schreef Royco1 het volgende:
Vind ze niet slecht, maar er had zo veel meer in gezeten.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verder nog goeie tips/must-sees?The 40 year old virgin that knocked up sarah marshal and felt superbad about itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo flauw dat hij toch wel leuk is
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verder nog goeie tips/must-sees?How High, Half baked en de Fridays blijven imo de betere kaasfilmsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe, nee man! Tarantino beats Nolan voor mij...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
moet je the ticking clock eens gaan kijken, die anderhalf uur krijg je ook nooit meer terug
inception > basterds!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |