Nee, ik ga er alleen van uit dat jij niemand mee naar de film krijgtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hey, jij maakt van mensen die op het scherm vozen opeens een solo-act.
Modern hippieness...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja precies Napster heeft de entertainment industrie wel wakker geschud.
Alleen doen ze er nog veel te weinig mee.
Het oude model werkt gewoon niet meer.
Kan zo'n actie van Trijntje Oosterhuis bijvoorbeeld wel waarderen.
Geweldig ook de huilreactie van die van Breukhoven.
Klopt deels, men krijgt mij niet mee naar de film. ik heb HD-tv thuisquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, ik ga er alleen van uit dat jij niemand mee naar de film krijgt
Ik vind HD eigenlijk stiekem echt heel lelijk...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt deels, men krijgt mij niet mee naar de film. ik heb HD-tv thuis.
Ik wel! Ooit!! In een ver verleden dat "huwelijk" heetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik sta nooit droog eigenlijk. Toch bedankt.
Ok zeg niks meerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Modern hippieness...![]()
nee, niet weer een discussie daarover
ik ookquote:
Dan download ik voor jou wel een dvd-ripquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind HD eigenlijk stiekem echt heel lelijk...
Dat. Het is de charme van de bios die het naar de film gaan leuk maakt vind ik. Het geeft gewoon een extra dimensie aan de beleving van de filmquote:
Ik wil Black Swan, Let Me In en 127 Hours nog graag zien. En Saw3D stiekem ook welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ookal schijnt het ondertussen alweer oldskool te zijn
Is dit nu een uitnodiging om bij jou thuis een film te komen kijken?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan download ik voor jou wel een dvd-rip.
Black Swan was heel mooi, die andere 3 moet ik nog zien.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil Black Swan, Let Me In en 127 Hours nog graag zien. En Saw3D stiekem ook wel
Deels eens, deels wordt het verpest door bontkraagjes die zitten te bellen, schreeuwen etc etc.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat. Het is de charme van de bios die het naar de film gaan leuk maakt vind ik. Het geeft gewoon een extra dimensie aan de beleving van de film
#zweefteef
Dat weet je bij ons maar nooitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Is dit nu een uitnodiging om bij jou thuis een film te komen kijken?
ja idd, echt de tijd nemen voor n filmquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat. Het is de charme van de bios die het naar de film gaan leuk maakt vind ik. Het geeft gewoon een extra dimensie aan de beleving van de film
#zweefteef
Daar hebben wij in reseveduitsland niet zo veel last van gelukkigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deels eens, deels wordt het verpest door bontkraagjes die zitten te bellen, schreeuwen etc etc.
Ik ga echt alleen maar bij films met heel veel special effect.
Black Swan wacht ik ook op... eerste keer moet in de bios zijn. Vanaf 3 febquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil Black Swan, Let Me In en 127 Hours nog graag zien. En Saw3D stiekem ook wel
Of in kleine filmzaaltjes. The Social Network heb ik gezien in een zaaltje met amper 50 zitplaatsen ofzo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deels eens, deels wordt het verpest door bontkraagjes die zitten te bellen, schreeuwen etc etc.
Ik ga echt alleen maar bij films met heel veel special effect.
Ja, cinecenter wil ik soms nog wel eens heengaan met een vriendin van me.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of in kleine filmzaaltjes. The Social Network heb ik gezien in een zaaltje met amper 50 zitplaatsen ofzo.
Om te vozen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, cinecenter wil ik soms nog wel eens heengaan met een vriendin van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |