vond ik ook niet lastig, maar ik bleef uitleggen op de terugweg... dus niet iedereen is het eensquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook mijn laatste filmMaar die was toch niet lastig joh? Rare
Nee, daar wil kleine man zo graag heenquote:
anders ik welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toch een hele rare smaak blijkbaar
Oh nee wacht, volgens mij werd ik ook nog meegesleurd naar die uberslechte 3D dansfilm daarnaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
vond ik ook niet lastig, maar ik bleef uitleggen op de terugweg... dus niet iedereen is het eens
5? oh, ik moet maar eens kijken dan volgens mij heb ik er maar 3 gezien....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
3 > 2 > 4 > 1 > 5
In mijn ogen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja moet machete nog steeds kijken
Beide! Maar Alba is toch wel een plaatje hoor... Wow. MiSHElle is ook heerlijk...quote:
2 bios films achter elkaar? dan zou ik slapenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh nee wacht, volgens mij werd ik ook nog meegesleurd naar die uberslechte 3D dansfilm daarna
Uhm dat help niet echt om de vooroordelen van mijn vrienden te weerleggen dat het een "neppe" kinderfilm is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, daar wil kleine man zo graag heen
Nee druif, ik bedoel meer dat ik zei dat Inception de laatste film was, maar helaas is het de uberslechte dansfilmquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
2 bios films achter elkaar? dan zou ik slapen
heel goed, niets verbloemen, gewoon zeggen waar het op staat, zouden meer mensen hier moeten doenquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm dat help niet echt om de vooroordelen van mijn vrienden te weerleggen dat het een "neppe" kinderfilm is.
Niemand wil er mee naartoe
dan heb jij the ticking clock en Cop Out nog niet gezienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt ?
Dat is naar mijn mening 1 van de allerslechtste films ooit.
True that.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heel goed, niets verbloemen, gewoon zeggen waar het op staat, zouden meer mensen hier moeten doen.
quote:
Meestal word ik gebashed als ik dat doequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heel goed, niets verbloemen, gewoon zeggen waar het op staat, zouden meer mensen hier moeten doen.
zeg dat dan gewoonquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee druif, ik bedoel meer dat ik zei dat Inception de laatste film was, maar helaas is het de uberslechte dansfilm
The Day The Earth Stood Still (2008)... WAT een bagger. En een Londense bios kon daar niks aan veranderen...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
dan heb jij the ticking clock en Cop Out nog niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |