Hier wel. Daar ook?quote:
Ja hoor, alles ok hier. Lotusss is er niet, heeft haar eerste werkdagquote:
Beter!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:20 schreef ErwinRommel het volgende:
hahaha, mijn beste jeugdvriend gaat trouwen. Of ik er ook bij wilde zijn, in Finland
Huwelijksfeest van 4 dagen in blokhutten
Tuurlijk, ik ben erbij!!
noro virusquote:
Wie is de boosdoener?quote:
Mogguh US of A.quote:
Waar is dat?omgeving Ziet er mooi uit!quote:
Zwitserland, thunersee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:48 schreef gerco94 het volgende:
[..]
Waar is dat?omgeving Ziet er mooi uit!
Okee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:05 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zwitserland, thunersee.
Ligt in berner oberland.
Ik heb al een ander plaatje.quote:
Ik had op Traunsee gegokt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:05 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zwitserland, thunersee.
Ligt in berner oberland.
Wandelroutes zijn altijd erg leuk om van te downhillenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:16 schreef gerco94 het volgende:
Lunersee, Brandnertal, oostenrijk.
Hl veel wandelroutes
Dus in Oostenrijk stappen mountainbikers af om wandelaars op de wandelpaden voorbij te laten gaan? Netjes, zo hoort het.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:34 schreef Vronsky het volgende:![]()
![]()
Je hebt nog best wel veel paden waar je echt niemand tegen komt.. moet je wel een heel eind gaan fietsen/lopen jammer genoeg.
Er word daar gelukkig wel compleet anders omgegaan met mountainbikers, als je hier op wandelpaden gaat fietsen heb je geluk als je geen gezeik met ze krijgt, daar is het gewoon even afstappen en er langs laten gaan, iedereen blij
Netjes? Ik vind het verbazingwekkend.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus in Oostenrijk stappen mountainbikers af om wandelaars op de wandelpaden voorbij te laten gaan? Netjes, zo hoort het.
Vergeleken bij de aso's die in NL op de wandelpaden fietsen zeker.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Netjes? Ik vind het verbazingwekkend.
Wielrenners bedoel jequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vergeleken bij de aso's die in NL op de wandelpaden fietsen zeker.
Boven op de kerstboom?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Als een echte huisman net het huis gestofzuigt, alles proper gemaakt, en de vulliszak van het balkon naar beneden geflikkerd.
Vooral als ze weer eens al waaierend op de B-weg fietsen... En dan zijn ze chagrijnig als je ze wil inhalen. Flikkerstraal toch een eind op met je kutfiets.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:45 schreef Vronsky het volgende:
Hier in Nederland wacht ik ook gewoon netjes om iemand er langs te laten gaan, fiets voor m'n plezier, niet om zo snel mogelijk van A naar B te komen.
Wielrenners zijn een ander verhaal..
De kerstboom zit op zolder, zo ene mooie plastieke geval, in de doos. Nee, als een tokkie heerlijk die vulliszak gedumptquote:
Doet me een beetje aan de Falga buurt in Den Helder denken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Als een echte huisman net het huis gestofzuigt, alles proper gemaakt, en de vulliszak van het balkon naar beneden geflikkerd.
Ik bedoel iedereen die fietst op een wandelpad.quote:
nouja je kan hetzelfde zeggen over voetgangers die zonder te kijken oversteken of nog erger eerst een kinderwagen op straat gooien om vervolgens er achter te komen dat er een bus aan komt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vooral als ze weer eens al waaierend op de B-weg fietsen... En dan zijn ze chagrijnig als je ze wil inhalen. Flikkerstraal toch een eind op met je kutfiets.
Preventief afschieten die lieden!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik bedoel iedereen die fietst op een wandelpad.
En we hebben een wielrenner!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:49 schreef m.k het volgende:
[..]
nouja je kan hetzelfde zeggen over voetgangers die zonder te kijken oversteken of nog erger eerst een kinderwagen op straat gooien om vervolgens er achter te komen dat er een bus aan komt.
Wielrenners zijn gewoon asociaal mbt hun fietsgedrag op de weg, denken dat ze God zijn, Nee, God is die SM die ze omver beuken!! Of de korporaal die gewoon een klap voor de harses geeft.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:49 schreef m.k het volgende:
[..]
nouja je kan hetzelfde zeggen over voetgangers die zonder te kijken oversteken of nog erger eerst een kinderwagen op straat gooien om vervolgens er achter te komen dat er een bus aan komt.
Hun voorwiel dubbel buigen is genoeg.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Preventief afschieten die lieden!!
Lijkt mij van wel he?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:55 schreef Vronsky het volgende:
Ik vind die "aerodynamische kleding" altijd gelul, alsof je daar nou harder van gaat fietsen.
Mijn buurman is ook zo'n type, IT'er dikke bril en nog dikkere buik en hijst zich 's zondags in zo'n strak pak... En pakt dan zijn fiets en gaat met zijn clubje fietsen... Hilarisch om te zien.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wielrenners zijn gewoon asociaal mbt hun fietsgedrag op de weg, denken dat ze God zijn, Nee, God is die SM die ze omver beuken!! Of de korporaal die gewoon een klap voor de harses geeft.
Present. Ik heb ook een hekel aan wielrentuig. Zelf weet ik me altijd te gedragen (op die ene keer na, toen een bejaarde linksaf leek te gaan maar in werkelijkheid rechtsaf ging).quote:
Doe jij maar een flodderbroek aan als je op een wielrenfiets zit, ben benieuwd hoe lang het duurt voor je weer fatsoenlijk kan zitten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:55 schreef Vronsky het volgende:
Ik vind die "aerodynamische kleding" altijd gelul, alsof je daar nou harder van gaat fietsen.
Mijn helm:quote:
Gewoon een elastiekje om de broekspijp en gaan met die banaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Doe jij maar een flodderbroek aan als je op een wielrenfiets zit, ben benieuwd hoe lang het duurt voor je weer fatsoenlijk kan zitten.
Zit je op een crossmotor ipv een fiets?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:59 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Mijn helm:
Draag netjes een korte broek, tshirt erbij.
En toch, fiets ik meestal harder
(Draag dat soort helmen alleen maar vanwege het rondkloot gehalte.)
* Vronsky zit vaak van trappen te springen, en rond te kloten in skateparken
Het gaat er om dat je dan je reet open haalt. Wielrennen zonder broek met zeem is geen handige zet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon een elastiekje om de broekspijp en gaan met die banaan.
Fatsoenlijk zadel erop schroeven. Zo'n dikke leren met van die grote veren ertussen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het gaat er om dat je dan je reet open haalt. Wielrennen zonder broek met zeem is geen handige zet.
Fiets, is een downhill helm. (crosshelm, maar dan veel lichter.)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zit je op een crossmotor ipv een fiets?
Dus.........quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:59 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Mijn helm:
[ afbeelding ]
Draag netjes een korte broek, tshirt erbij.
En toch, fiets ik meestal harder
(Draag dat soort helmen alleen maar vanwege het rondkloot gehalte.)
* Vronsky zit vaak van trappen te springen, en rond te kloten in skateparken
Zo'n zadel waar je ballen zeer van gaan doen en je eigenlijk niet fatsoenlijk op kan fietsen tenzij je daar niets hebt zitten?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het gaat er om dat je dan je reet open haalt. Wielrennen zonder broek met zeem is geen handige zet.
Nee, je moet gewoon zorgen dat je regelmatig neukt, dan zijn ze niet zo opgezwollenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:03 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zo'n zadel waar je ballen zeer van gaan doen en je eigenlijk niet fatsoenlijk op kan fietsen tenzij je daar niets hebt zitten?
Weerstand komt er niet echt bij kijken wanneer het zo'n clubje is met een bierbuik die rond de 20 per uur blijven hangen...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:03 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dus.........
Maar je bent verder wel bekend met het begrip weerstand? Hoe minder weerstand dankzij eventuele aerodynamische kleding, hoe minder moeite het kost snel te fietsen natuurlijk.
De enige downhiller die ik ken is Missy Giove.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:02 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Fiets, is een downhill helm. (crosshelm, maar dan veel lichter.)
Maar ik heb liever een goede helm op m'n kop als ik aan het rijden ben in skateparken dan dat ik dat niet doe en eens op m'n bek ga.. heb het al eens zien gebeuren dat iemand verkeerd lande op z'n hoofd en maanden lang in een coma heeft gelegen..
Wat een fucking ranzig wijf is dat zeg!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
De enige downhiller die ik ken is Missy Giove.
Correct, daarom is dat ook de enige die op mijn netvlies gebrand staat...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:07 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Wat een fucking ranzig wijf is dat zeg!
Daarentegen, als er iemand is die het op haar kan doen, is het wel een echte baas.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct, daarom is dat ook de enige die op mijn netvlies gebrand staat...
Die zit dan zeker in de top 5 van het trollenbal.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:09 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Daarentegen, als er iemand is die het op haar kan doen, is het wel een echte baas.
Keuzes, keuzes, keuzes...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Het kan echt gek lopen zeg hahaha
Gisteren gebeld door een detacheringsbureau voor de functie Leraar Engels te Middelburg voor VWO, vandaag (zo net) gebeld door Randstad om voor 36 uur in de week aan de slag te gaan te Leerdam als TNT E-Motion chauffeur(bij dat laatste kan ik in principe maandag al beginnen)
Kijk eens aan. Things are looking upquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Gisteren gebeld door een detacheringsbureau voor de functie Leraar Engels te Middelburg voor VWO, vandaag (zo net) gebeld door Randstad om voor 36 uur in de week aan de slag te gaan te Leerdam als TNT E-Motion chauffeur(bij dat laatste kan ik in principe maandag al beginnen)
dat is foutief beantwoordquote:
Bij de Friday's heb je dat toch? En volgens mij ook van die marinade zakken, erg goed spul!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:31 schreef demspec het volgende:
Barbecue saus van jack daniels is trouwens wel echt goed spul.
Het moest wel een keer lukken, natuurlijk!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:10 schreef ErwinRommel het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Leraar Engels 15 uur per week.quote:
Tsja, heb je voldoende bagage voor VWO Engels? Ook al is het tijdelijk, het staat wel goed op je CV natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Leraar Engels 15 uur per week.
Chauffeur 36 uur per week.
Als leraar zal ik wellicht meer verdienen, edoch is maar voor beperkte periode.
Idd, keuzes, keuzes keuzes.
Vrijdag in Bergen op Zoom gesprek mbt Leraar Engels, maandag al aan de slag kunnen als chauffeur.
Les geven aan 17/18 jarige grietjes of pakketjes brengen bij Milfs.....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Leraar Engels 15 uur per week.
Chauffeur 36 uur per week.
Als leraar zal ik wellicht meer verdienen, edoch is maar voor beperkte periode.
Idd, keuzes, keuzes keuzes.
Vrijdag in Bergen op Zoom gesprek mbt Leraar Engels, maandag al aan de slag kunnen als chauffeur.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Les geven aan 17/18 jarige grietjes of pakketjes brengen bij Milfs.....
Keuzes, keuzes....
Dat is zeker zo ja. Staat mooi op CV. Ik ga daarom ook gewoon naar dat gesprek toe vrijdag.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tsja, heb je voldoende bagage voor VWO Engels? Ook al is het tijdelijk, het staat wel goed op je CV natuurlijk.
lol, ik ben zelf een zgn "DILF"quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Les geven aan 17/18 jarige grietjes of pakketjes brengen bij Milfs.....
Keuzes, keuzes....
Jij neukt graag vaders?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
lol, ik ben zelf een zgn "DILF"
juist, eindelijk een goeie leraarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Komt wel bij kijken dat mijn geduld met mensen erg beperkt is, dus bijdehandjes in de klas? Die krijgen
een draai om de oor.
Ik zou ook niet zo'n goeie zijn op een school schat ik zo in.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Komt wel bij kijken dat mijn geduld met mensen erg beperkt is, dus bijdehandjes in de klas? Die krijgen
een draai om de oor.
Helpt dat bij jou dan wel?quote:
Milf, Dilf Gilf. whatever, je kent het welquote:
Milf wel. Maar de rest.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Milf, Dilf Gilf. whatever, je kent het wel
Aangezien ik zelf nog niet te lang van het VWO af ben (3 jaartjesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
een draai om de oor.
Wel lief dat ze het met je wil delen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:33 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Zus moet dan boosdoener zijn.
Maar net 2 uur geslapen en broodje zit er nog. Dus miss iets verkeerds gegeten?
helaas mag niet meerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
een draai om de oor.
"luister, we zitten hier niet voor de lol, jullie willen verder, en ik kn jullie helpen, dus!!!. Luister. Ik ben ER, ben een oorlogsveteraan, ben gek (PTSS). Mijn ervaring is niks vergeleken met die van jullie, dus ik eis van jullie allemaal dat jullie je bek houden!. Vragen achteraf! En geen gezeik met mobieltjes, betrap ik jullie erop, dubbele pech. Bij mij geen twee waarschuwingen. Deal with it. Obey me, listen, and do your job as told."quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:32 schreef EllaN het volgende:
[..]
Aangezien ik zelf nog niet te lang van het VWO af ben (3 jaartjes). De eerste les jezelf goed voorstellen is al een pre. Wordt altijd erg gewaardeerd
.
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:38 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik denk dat je dan keihard uitgelachen wordt.
Mooi toch? Lekker rustigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:39 schreef m.k het volgende:
ik denk dat ze dan niks meer durven te vragen
Of het les uur er na al weer bij het arbeidsbureau zit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:38 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik denk dat je dan keihard uitgelachen wordt.
Was uiteraard ff absurdistisch bedoeldquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:40 schreef EllaN het volgende:
Als je dat gaat zeggen, doe ons een plezier en film het.
Goedemiddag dames en heren, ik ben ER jullie nieuwe leraar Engels. Wij zijn hier gezellig bijeen om wat op te steken over die fantastisch mooie taal die Engels heet. Iemand bezwaren? Ja? Daar liggen de VRA's vul er drie in en je kunt gaan, tot ziens!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
"luister, we zitten hier niet voor de lol, jullie willen verder, en ik kn jullie helpen, dus!!!. Luister. Ik ben ER, ben een oorlogsveteraan, ben gek (PTSS). Mijn ervaring is niks vergeleken met die van jullie, dus ik eis van jullie allemaal dat jullie je bek houden!. Vragen achteraf! En geen gezeik met mobieltjes, betrap ik jullie erop, dubbele pech. Bij mij geen twee waarschuwingen. Deal with it. Obey me, listen, and do your job as told."
Ik knip jullie bij de enkels af indien de lessen gefrustreerd worden.
Zullen wij dan achter de Groene Tafel gaan zitten om de straffen te bepalen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Goedemiddag dames en heren, ik ben ER jullie nieuwe leraar Engels. Wij zijn hier gezellig bijeen om wat op te steken over die fantastisch mooie taal die Engels heet. Iemand bezwaren? Ja? Daar liggen de VRA's vul er drie in en je kunt gaan, tot ziens!
Verder nog weigeraars?
Waarom bent u niet in DT?!?!?!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zullen wij dan achter de Groene Tafel gaan zitten om de straffen te bepalen?
zo zwaar? 4x links. Rondje om de school. Spullen vergeten? Hoeveel km is het? Oke 20minuten. PANGquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zullen wij dan achter de Groene Tafel gaan zitten om de straffen te bepalen?
Ja, ik heb er een keer voor gestaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:54 schreef AchJa het volgende:
Cobra, ben je daar trouwens wel eens geweest? Arnhem de groene tafel?
Wij zijn daar een keer een dag geweest met de KMS, echt lachen daar.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, ik heb er een keer voor gestaan.
Ik heb ooit een MB in de prak gereden. En volgens mijn Squadron Commandant had ik dat met opzet gedaan.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:08 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga even een paar uur maffen. Straks nachtdienst.
Trusten Cobraquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:08 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga even een paar uur maffen. Straks nachtdienst.
Zou best kunnen. Ik heb het een keer bij de px vandaan gehaald.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:15 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Bij de Friday's heb je dat toch? En volgens mij ook van die marinade zakken, erg goed spul!
Ze zijn niet allemaal 400, er zitten ook van 300 en 350 tussen. Maar ja, het is een behoorlijke stapel films, games en software...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:08 schreef jankaas020 het volgende:
7 mappen?!Dus 8 x 400 dvd's x 4,7 GB = 15040 GB?!
Idd, maar omdat ik er al zoveel heb liggen gebeurt het me steeds vaker dat ik een film down en hem stiekem al heb... Daarom wil ik nu alles ff in een overzichtje trappen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:47 schreef jankaas020 het volgende:
Dat klopt... Tegenwoordig gaat alles op mediaspelers die je aan de tv kan hangen. En ergens een map op het netwerk vol met films en series.
Zoiets moet je echt bijhouden, of direct branden en verwijderen en/of netjes in n mapje bij elkaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd, maar omdat ik er al zoveel heb liggen gebeurt het me steeds vaker dat ik een film down en hem stiekem al heb... Daarom wil ik nu alles ff in een overzichtje trappen.
Ik fik dus meteen alles, ik ken mezelf, als ik dat niet doe heb ik binnen een week alle schijven vol. En laten we eerlijk zijn, de goedkoopste opslag is nog steeds de DVD.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:52 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Zoiets moet je echt bijhouden, of direct branden en verwijderen en/of netjes in n mapje bij elkaar.![]()
Bij mij staat ook alles door elkaar op verschillende schijven...
Moet je wel je dvd's markerenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik fik dus meteen alles, ik ken mezelf, als ik dat niet doe heb ik binnen een week alle schijven vol. En laten we eerlijk zijn, de goedkoopste opslag is nog steeds de DVD.
Daar hebben ze de Staedtler Lumcolor F voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet je wel je dvd's markeren
Ik heb 1 externe hard-drive, staat amper wat op, ik "koop" vrijwel niks op internet.
Nja.. hier gaat het meer om het gemak, het is voor mij dus sneller om een full HD film "ergens te kopen" op het internet dan naar de winkel te gaan, een blu-ray te kopen, terug naar huis te gaan, de tv en blu-ray speler aan te zetten, ding erin pleuren en door de menu's heen te worstelen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet je wel je dvd's markeren
Ik heb 1 externe hard-drive, staat amper wat op, ik "koop" vrijwel niks op internet.
Was ie dronken?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:35 schreef Erasmo het volgende:
Avond![]()
Vandaag een blauwe viertonner gezien
HD doe ik nog niet aan, zit ff te wachten tot 3D een beetje ingeburgerd is en dan ga ik van de standaard beeldbuis naar 3D tv. Maar idd, een DVD'tje downen (30 mbit) is sneller dan hakken billen naar de videotheek (bestaan die nog trouwens?)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:31 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Nja.. hier gaat het meer om het gemak, het is voor mij dus sneller om een full HD film "ergens te kopen" op het internet dan naar de winkel te gaan, een blu-ray te kopen, terug naar huis te gaan, de tv en blu-ray speler aan te zetten, ding erin pleuren en door de menu's heen te worstelen.
Ik verlang ook naar de dag dat Netflix in Nederland word gentroduceerd!
Ze hebben ook blauwer ijpers.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nah was er een van de Kmar. Wist niet eens dat ze die hadden.
3D begin ik pas aan als je geen bril meer nodig hebt.. dat is nu al een dode technologie naar mijn mening.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
HD doe ik nog niet aan, zit ff te wachten tot 3D een beetje ingeburgerd is en dan ga ik van de standaard beeldbuis naar 3D tv. Maar idd, een DVD'tje downen (30 mbit) is sneller dan hakken billen naar de videotheek (bestaan die nog trouwens?)
Precies, daarom kijk ik nog prima naar mijn CRT thuis. Ik wacht het nog ff af.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:56 schreef Vronsky het volgende:
[..]
3D begin ik pas aan als je geen bril meer nodig hebt.. dat is nu al een dode technologie naar mijn mening.
Is leuk in de bioscoop.. maar niet voor thuisgebruik.
Hier in het dorp zit er SCHIJNBAAR nog eentje, maar ik ben er al iets van 6 jaar niet meer geweest.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nah was er een van de Kmar. Wist niet eens dat ze die hadden.
Ik ben heel trots op je schatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:21 schreef Lotusss het volgende:
Bijna thuis na een hele vermoeiende eerste werkdag...
Heiligschennis!!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:22 schreef AchJa het volgende:
Godverdegodverdomme!!! in het kwadraat!!!
Mijn blik bier dondert van het bureau...
Waar werk je nu?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:21 schreef Lotusss het volgende:
Bijna thuis na een hele vermoeiende eerste werkdag...
Als ik voor haar mag spreken, ze is bijna thuis, KPN.quote:
T-Mobile was geen optie?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als ik voor haar mag spreken, ze is bijna thuis, KPN.
hehe, moet je haar straks maar zelf ff vragenquote:
Dat dus. Wat moeten ze ermee. Misschien dat Esses ons enige duidelijkheid kan verschaffen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:25 schreef Clan het volgende:
YBZ takelwagen voor de Kmar heb ik ook nooit begrepen.
Is nog van vroeger, toen waren hun laserguns nog niet draagbaarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:21 schreef AchJa het volgende:
Ik zie alweer waar iets te bezuinigen is... Sinds wanneer heeft de Kmar een YBZ nodig?
Had je dat vervolg van die actie van Youp v.h Hek gezien? van die Belgen met die container? kreeg daar dit filmpje van doorgezonden;quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, moet je haar straks maar zelf ff vragen
Zooi weghalen bij barricades?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:25 schreef Clan het volgende:
YBZ takelwagen voor de Kmar heb ik ook nooit begrepen.
een ypr zou ik dat doen met een YZB nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:54 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zooi weghalen bij barricades?
(Goed kan je ook dwars doorheen rijden met dat ding...)
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:42 schreef Clan het volgende:
[..]
Had je dat vervolg van die actie van Youp v.h Hek gezien? van die Belgen met die container? kreeg daar dit filmpje van doorgezonden;
Natuurlijk, ff uitstijgen en alles arbo technisch aan de haak klikken en takelen...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:54 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zooi weghalen bij barricades?
(Goed kan je ook dwars doorheen rijden met dat ding...)
Och, dat ding weegt toch wel 4 a 5 ton? moet kunnenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
een ypr zou ik dat doen met een YZB niet
liever een ypr dan yzb :pquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:09 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Och, dat ding weegt toch wel 4 a 5 ton? moet kunnen
Ze hebben de YPR bij de krakersrellen in 1981 in Nijmegen ingezet, aan een takelwagen heb je dan niets, een tank uit een sloot halen lukt je niet met een YBZ, je kan met een 3 tonner geeneens een getrokken houwitzer trekken, zelfs niet met de reductiebak.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
een ypr zou ik dat doen met een YZB niet
Eerst een aanbesteding doen bij burgerbedrijven natuurlijk!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Natuurlijk, ff uitstijgen en alles arbo technisch aan de haak klikken en takelen...
Idd, misschien kan het goedkoper... Oh wacht, alles staat stil, dus we moeten wel...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Eerst een aanbesteding doen bij burgerbedrijven natuurlijk!
Thank youquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:21 schreef Vronsky het volgende:
YPR: grote logge doos op rupsbanden.
YZB: vrachtwagen met hijskraan
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:20 schreef EllaN het volgende:
YPR en YZB praat gaat mijn pet te boven.
Rupsbanden...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:21 schreef Vronsky het volgende:
YPR: grote logge doos op rupsbanden.
YBZ: vrachtwagen met hijskraan
Daar wil ik dan een photo van zienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:22 schreef EllaN het volgende:
Sine, het is wel een erg mooie pet anders.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:23 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Daar wil ik dan een photo van zien
* Lotusss vindt 'm eigenlijk best geinig...quote:
Pet of baret?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:40 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hou ik het toch liever bij mijn eigen petje.
Hoe ging je werkdag?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
* Lotusss vindt 'm eigenlijk best geinig...
Pantserrupsinfanterie is vooral om Infanterie te vervoeren, ik heb op de voorloper AMX Pri lesgegeven, je trekt in gevecht op met de Leopards.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:39 schreef Thaboel het volgende:
Burgers vinden een ypr-pri ook een tank(nee geen benzinetank maar meer richting mbt) toch?
Hoe heet zoiets nou echt?quote:
Best wel okquote:
Track enkelvoud, meervoud tracks.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:42 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Hoe heet zoiets nou echt?
Heb nou eigenlijk nog nooit iets anders dan rupsbanden gehoord.
Schaam jequote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
* Lotusss vindt 'm eigenlijk best geinig...
daarom zeg ik ook dat voor nukubu's ypr-pri's en de leo's gelijk staanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:42 schreef Clan het volgende:
[..]
Pantserrupsinfanterie is vooral om Infanterie te vervoeren, ik heb op de voorloper AMX Pri lesgegeven, je trekt in gevecht op met de Leopards.
Okee, over het algemeen is de eerste indruk waar je het van moet hebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Best wel ok![]()
Was de hele dag staan en dat ben ik niet gewend, dus heb wel vermoeide benen nu. Bovendien meteen een Sales-vergadering erachteraan, dus was pas na 22:30 thuis. Met alle nieuwe indrukken en de vloedgolf aan informatie ben ik aardig gaar nu
Maar mijn eerste indruk daar is wel supergoed!
Wat is dat nu voor een vraag, ik heb het over een petje. Een baret petje noemen is netzoiets als fiat zeggen als je het over een ferrari hebt.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:50 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor een vraag, ik heb het over een petje. Een baret petje noemen is netzoiets als fiat zeggen als je het over een ferrari hebt.
Oh...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:48 schreef m.k het volgende:
esses kan niet posten op een of andere manier dus hier wat hij wou posten omtrent ypr, ybz gebeuren.
Geen antwoord op de vraag waarom jullie een YBZ zouden moeten hebben. Wat wil je wegtakelen dan? De gestreepte bus of de YPR? Daar is de 806 voor.quote:"De kmar dient zonder ondersteuning van het andere krijgsmachtdeel zelfstandig te kunnen functioneren.Dit betekend dus dat wij als laatste zelfstandige krijgsmachtdeel alles zelf dienen te faciliteren, of te kunnen faciliteren. De voertuigen bij ons zijn dus strikt gezien noodzakelijk. Daarbij, bezuinigen? Meeste geld voor de KMar komt niet eens bij MinDef vandaan."
Ik zie dat je door justitie wordt gezocht?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Sine_Pari het volgende:
Heb even gekeken naar een photo van (mij en) mijn petje.
[ afbeelding ]
Een pet... Dat vind ik echt zo lam.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:50 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor een vraag, ik heb het over een petje. Een baret petje noemen is netzoiets als fiat zeggen als je het over een ferrari hebt.
Mooi toch, je hebt een vast contract?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Best wel ok![]()
Was de hele dag staan en dat ben ik niet gewend, dus heb wel vermoeide benen nu. Bovendien meteen een Sales-vergadering erachteraan, dus was pas na 22:30 thuis. Met alle nieuwe indrukken en de vloedgolf aan informatie ben ik aardig gaar nu
Maar mijn eerste indruk daar is wel supergoed!
Die grap moet je even uitlegen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:56 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik zie dat je door justitie wordt gezocht?
Ah, die kan de rookton in! Of is het geen paling?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Sine_Pari het volgende:
zwarte balk voor jouw ogenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:57 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Die grap moet je even uitlegen.
zwarte balk voor je ogen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:57 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
In Nederland genieten verdachten een recht dat ze alleen onherkenbaar ( Met een zwart balkje voor de ogen ) afgebeeld mogen worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:57 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
"True, daar is de 806 voor. Alleen ik noemde een van de dingen. ME'ers bezette panden in zetten, BSB'ers panden in zetten. Opruimen van versperringen bij demonstraties. We moeten het allemaal zelf kunnen. Daar moeten we het materiaal ook voor hebben. T is niet zo lastig "quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Geen antwoord op de vraag waarom jullie een YBZ zouden moeten hebben. Wat wil je wegtakelen dan? De gestreepte bus of de YPR? Daar is de 806 voor.
Zie ik daar nou een beginnend buikje? En een Ferrari s een Fiat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Sine_Pari het volgende:
[ afbeelding ]
Nee zie je iets wat er niet is, en ja daarom heb ik het ook als voorbeeld genomen, petje en baret zijn ook hoofddeksels.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zie ik daar nou een beginnend buikje? En een Ferrari s een Fiat.
Uhm... ik begrijp er weinig van.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:59 schreef m.k het volgende:
[..]
"True, daar is de 806 voor. Alleen ik noemde een van de dingen. ME'ers bezette panden in zetten, BSB'ers panden in zetten. Opruimen van versperringen bij demonstraties. We moeten het allemaal zelf kunnen. Daar moeten we het materiaal ook voor hebben. T is niet zo lastig "
Nee helaas... uitzendkracht...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:57 schreef Clan het volgende:
[..]
Mooi toch, je hebt een vast contract?
Die foto zal wel een jaar of 20 oud zijn?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:05 schreef Sine_Pari het volgende:
Hier een van de mooiste baret en een (stoot)helmpje
[ afbeelding ]
De slangen in NLD:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Sine_Pari het volgende:
Hebben ze je mond dicht genaaid omdat je altijd uit je nek lult? Photo is van 2008, maar had sowiso niet ouder kunnen zijn dan 2005 omdat toenpas de eerste ACU's uitkwamen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:07 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Die foto zal wel een jaar of 20 oud zijn?
Lekker roken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
De slangen in NLD:
[ afbeelding ]
En jaja, Wooden Shoes.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:09 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hebben ze je mond dicht genaaid omdat je altijd uit je nek lult? Photo is van 2008, maar had sowiso niet ouder kunnen zijn dan 2005 omdat toenpas de eerste ACU's uitkwamen.
Heerlijk. Ik woon in de buurt van een palingroker en weet wanneer hij de kast leeghaald. Lekkerste paling ooit.quote:
Nee, was te dik... Deze was 70 cm, die zijn lekker als je ze stooft. Roken moet je doen met de duimdikke paling.quote:
wat begrijp je niet? met een ypr krijg je toch geen mensen de lucht in.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uhm... ik begrijp er weinig van.
Maar nogmaals, wat wil je met een takeldoos uithalen dan?
Moet je eens opletten met wat voor middelen ik mensen "de lucht in" krijg.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:13 schreef m.k het volgende:
[..]
wat begrijp je niet? met een ypr krijg je toch geen mensen de lucht in.
wou je ze naar boven gaan schoppen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Moet je eens opletten met wat voor middelen ik mensen "de lucht in" krijg.
Als het maar niet van die tegenwoordig hippe "kweekpaling" is, van dat vel kan ik gvd een autoband maken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik woon in de buurt van een palingroker en weet wanneer hij de kast leeghaald. Lekkerste paling ooit.
when in doubt, use c4 ~ Jamie hynemanquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Moet je eens opletten met wat voor middelen ik mensen "de lucht in" krijg.
droogklootquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zolang ik nog niet "neerkomen" heb gezegd blijven ze zweven!
Ja dat spul deed zijn intreden eind 80'tiger, maar zijn eerst voor kort vervangen. (helm is nu bv. de fast ballistic helmet)quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:10 schreef Vronsky het volgende:
[..]
![]()
^ Voor mij.
Ik zat eerder naar die oude helm, bril en schervenvest te kijken dan naar het uniform.
maar begrijp je het nu?quote:
Ik denk dat zelfs de kalkemmertjes het niet begrijpen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:27 schreef Clan het volgende:
Ik begrijp er ook allemaal niets meer van
bijvoorbeeld om mensen van de ME of BSB bij zoiets als een balkon of raam te zetten, als de deur gebarricadeerd is. kmar moet zonder kl ect kunnen werken, daarom hebben ze er zelf ook een paar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee... Ik begrijp er geen kloot van. Wat voor meerwaarde zou een YBZ nou hebben bij de Kmar.
Ik ben misschien te oud om het te begrijpen, ik weet het allemaal niet meerquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:29 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs de kalkemmertjes het niet begrijpen.
Een hoogwerker was teveel moeite ofzo?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:32 schreef m.k het volgende:
[..]
bijvoorbeeld om mensen van de ME of BSB bij zoiets als een balkon of raam te zetten, als de deur gebarricadeerd is. kmar moet zonder kl ect kunnen werken, daarom hebben ze er zelf ook een paar.
jaquote:
die ligt al in bed, ik ga er zo naast liggenquote:
Draag je dan een petje zo als EllaN er een heeft?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:44 schreef m.k het volgende:
[..]
die ligt al in bed, ik ga er zo naast liggen
Pardon?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:44 schreef m.k het volgende:
[..]
die ligt al in bed, ik ga er zo naast liggen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:45 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Draag je dan een petje zo als EllaN er een heeft?
Pas jij maar op dat hij niet aan je schoenen, kleding of make-up gaat zitten?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:47 schreef EllaN het volgende:
Joh, zo leer je nog eens wat over elkaar.
Ik wist dat thee voor homo's, ouden van dagen en politie agenten was. Maar de Kmar mag ook in het rijtje.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:47 schreef EllaN het volgende:
Ben net bezig aan mijn laatste biertje, daarna ga ik snurken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:48 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga even een bakkie pleur halen. Iemand anders ook nog?
Schoenmaat 37, kleding 34-36.. Wie van jullie er in past zonder het te slopen, mag het gerust lenen van mijquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:48 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Pas jij maar op dat hij niet aan je schoenen, kleding of make-up gaat zitten?
Ik drink ook theequote:Op woensdag 19 januari 2011 00:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik wist dat thee voor homo's, ouden van dagen en politie agenten was. Maar de Kmar mag ook in het rijtje.
Ik heb het gevoel dat ik voor de gek gehouden word, of ik heb te veel wijn op, en moet ik eens richting bed gaan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:47 schreef EllaN het volgende:
Klein meisjequote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:52 schreef m.k het volgende:
haha mensen, natuurlijk zit ik te dollen. esses is gewoon aan het werk natuurlijk. ik hem contact met hem via MSN
Er is iemand wakker gewordenquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:48 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga even een bakkie pleur halen. Iemand anders ook nog?
Begrijp me niet verkeerd, ik keur het niet af, ga maar lekker slapen langs Essesquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:52 schreef m.k het volgende:
haha mensen, natuurlijk zit ik te dollen. esses is gewoon aan het werk natuurlijk. ik hem contact met hem via MSN
Correct.quote:
Ja vast... Die flitspaal zit natuurlijk al metersdiep in de lasergun.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:52 schreef m.k het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja vast... Die flitspaal zit natuurlijk al metersdiep in de lasergun.
Ja misschien kleine voetjes, maar je hebt een behoorlijke pens en lange benen, want ik heb bij 6'2" 32 - 36quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:51 schreef EllaN het volgende:
[..]
Schoenmaat 37, kleding 34-36.. Wie van jullie er in past zonder het te slopen, mag het gerust lenen van mij.
[..]
Ik drink ook thee. Heel veel.. 3 potten vandaan
.
Ik ga daar morgen een serieus antwoord op geven. Het lukt me nu niet meer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:58 schreef Esses het volgende:
@achja,
Natuurlijk had het met een hoogwerker gekund, enkel moet je er rekening mee houden dat de KMar een zeer breed scala aan werkzaamheden en mogelijkheden dient te verzorgen welke niet allen met een hoogwerker te behappen zijn. Op deze wijze sla je twee vliegen in 1 klap dood.
Zijn de mensen waar jij woont ook zo.. klein?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:59 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja misschien kleine voetjes, maar je hebt een behoorlijke pens en lange benen, want ik heb bij 6'2" 32 - 36
Ik heb geen pensquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:59 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja misschien kleine voetjes, maar je hebt een behoorlijke pens en lange benen, want ik heb bij 6'2" 32 - 36
34 omvang n 36 lengte maat vind ik behoorlijk watquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:01 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik heb geen pens. En ook geen lange benen
.
Valt dat tegenwoordig niet allemaal onder de DSI? Lijkt me sowieso handig als die leute iets van een breacher (?) hebben...quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:32 schreef m.k het volgende:
[..]
bijvoorbeeld om mensen van de ME of BSB bij zoiets als een balkon of raam te zetten, als de deur gebarricadeerd is. kmar moet zonder kl ect kunnen werken, daarom hebben ze er zelf ook een paar.
Europese dames confectiemaatquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:02 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
34 omvang n 36 lengte maat vind ik behoorlijk wat
DSI is een ander onderdeel naar mijn weten?quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:02 schreef hcwp het volgende:
[..]
Valt dat tegenwoordig niet allemaal onder de DSI? Lijkt me sowieso handig als die leute iets van een breacher (?) hebben...
Eerst koffie, dan zal ik daarna gaan nadenken over een antwoord op die vraag.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:56 schreef Esses het volgende:
Cobra, ook al zoveel zin om te werken? :p
K, dom van me, ja damens maten snap ik al geen reet van, laat staan nog eens op zijn Europeesquote:
Ah jij draag geen kleding, oermenschquote:
Dames size 4, size 6 bij jullie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:04 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
K, dom van me, ja damens maten snap ik al geen reet van, laat staan nog eens op zijn Europees
Hangt maar vanaf waar je je hier ophoud, maar over het algemeen zijn de mensen hier wat kleiner.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:01 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zijn de mensen waar jij woont ook zo.. klein?
In zuid CA voelde ik me soms net een reus met m'n 6'2"
We hebben het toch wel over dezelfde containers?quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:05 schreef Esses het volgende:
HCWP, volgens mij moet jij je even in taakstellingen, werkgebieden en dat soort rotzooi gaan verdiepen. Waarom zou er als een deur gebarricadeerd is gelijk DSI moeten komen? Overigens maakt de DSI wel weer gebruik van oa. dit soort voertuigen. Krakersrellen, mooi voorbeeld. Word dit soort rotzooi in combinatie met zeecontainers gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |