Hier wel. Daar ook?quote:
Ja hoor, alles ok hier. Lotusss is er niet, heeft haar eerste werkdagquote:
Beter!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:20 schreef ErwinRommel het volgende:
hahaha, mijn beste jeugdvriend gaat trouwen. Of ik er ook bij wilde zijn, in Finland
Huwelijksfeest van 4 dagen in blokhutten
Tuurlijk, ik ben erbij!!
noro virusquote:
Wie is de boosdoener?quote:
Mogguh US of A.quote:
Waar is dat?omgeving Ziet er mooi uit!quote:
Zwitserland, thunersee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:48 schreef gerco94 het volgende:
[..]
Waar is dat?omgeving Ziet er mooi uit!
Okee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:05 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zwitserland, thunersee.
Ligt in berner oberland.
Ik heb al een ander plaatje.quote:
Ik had op Traunsee gegokt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:05 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zwitserland, thunersee.
Ligt in berner oberland.
Wandelroutes zijn altijd erg leuk om van te downhillenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:16 schreef gerco94 het volgende:
Lunersee, Brandnertal, oostenrijk.
Héél veel wandelroutes
Dus in Oostenrijk stappen mountainbikers af om wandelaars op de wandelpaden voorbij te laten gaan? Netjes, zo hoort het.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:34 schreef Vronsky het volgende:![]()
![]()
Je hebt nog best wel veel paden waar je echt niemand tegen komt.. moet je wel een heel eind gaan fietsen/lopen jammer genoeg.
Er word daar gelukkig wel compleet anders omgegaan met mountainbikers, als je hier op wandelpaden gaat fietsen heb je geluk als je geen gezeik met ze krijgt, daar is het gewoon even afstappen en er langs laten gaan, iedereen blij
Netjes? Ik vind het verbazingwekkend.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus in Oostenrijk stappen mountainbikers af om wandelaars op de wandelpaden voorbij te laten gaan? Netjes, zo hoort het.
Vergeleken bij de aso's die in NL op de wandelpaden fietsen zeker.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Netjes? Ik vind het verbazingwekkend.
Wielrenners bedoel jequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vergeleken bij de aso's die in NL op de wandelpaden fietsen zeker.
Boven op de kerstboom?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Als een echte huisman net het huis gestofzuigt, alles proper gemaakt, en de vulliszak van het balkon naar beneden geflikkerd.
Vooral als ze weer eens al waaierend op de B-weg fietsen... En dan zijn ze chagrijnig als je ze wil inhalen. Flikkerstraal toch een eind op met je kutfiets.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:45 schreef Vronsky het volgende:
Hier in Nederland wacht ik ook gewoon netjes om iemand er langs te laten gaan, fiets voor m'n plezier, niet om zo snel mogelijk van A naar B te komen.
Wielrenners zijn een ander verhaal..
De kerstboom zit op zolder, zo ene mooie plastieke geval, in de doos. Nee, als een tokkie heerlijk die vulliszak gedumptquote:
Doet me een beetje aan de Falga buurt in Den Helder denken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Als een echte huisman net het huis gestofzuigt, alles proper gemaakt, en de vulliszak van het balkon naar beneden geflikkerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |