Slechte opvoeding zeg.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:46 schreef Nitrouz het volgende:
Ik ga Paul in the Dark niet meer halen.. Ben erg moe, zo maa ris slapen.
Goed genoegquote:Op maandag 17 januari 2011 23:47 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Beetje flauwe TT, maar ik moest wat verzinneng
Beter dan niks toch ?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:47 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Beetje flauwe TT, maar ik moest wat verzinneng
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
REQUEST: FAKE BLOOD - I THINK I LIKE IT (Fix Your Accent zou wel beter zijn, maar die heb je denk ik niet)
Feyenoord bestequote:Op maandag 17 januari 2011 23:48 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Kan je idd beter FC Utrecht supporter zijn..Komen jullie ook nog bij Voetbalfans?
je zou morgen maar vrij zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 23:47 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Helaasch, wil morgen ook weer naar school itt vandaag
Marokkaanse chicks regelen op Amerikalaan, jij bent zo'n harde baasquote:Op maandag 17 januari 2011 23:47 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Helaasch, wil morgen ook weer naar school itt vandaag
Waarom? Je spreekt af ergens in utrecht bij een cafe. Iedereen betaalt zijn eigen drank klaar. Waarom is daar geld voor nodig?quote:
Komt eraan.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
REQUEST: FAKE BLOOD - I THINK I LIKE IT (Fix Your Accent zou wel beter zijn, maar die heb je denk ik niet)
Anders heb ik 'm wel voor 'mquote:Op maandag 17 januari 2011 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die had ik aangevraagd voor serious requestis niet gedraaid
![]()
maar denk niet dat rock die heeft, i think i like it is ook goed
Volgens mij komt er wel een FCU aflevering.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:48 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Kan je idd beter FC Utrecht supporter zijn..Komen jullie ook nog bij Voetbalfans?
nee, want ik heb ook hongerquote:Op maandag 17 januari 2011 23:49 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb honger, iemand die zin heeft om eten te komen brengen?
Klassiekertje ditquote:Op maandag 17 januari 2011 23:49 schreef _Fanta het volgende:
vind dit nie echt het meest beste nummer van Eminem..
Gaat ongetwijfeld stairway worden danquote:Op maandag 17 januari 2011 23:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
Waarom? Je spreekt af ergens in utrecht bij een cafe. Iedereen betaalt zijn eigen drank klaar. Waarom is daar geld voor nodig?
Wat is de tegenprestatie?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:49 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb honger, iemand die zin heeft om eten te komen brengen?
yvonne zei dat ie blijvend wasquote:Op maandag 17 januari 2011 23:49 schreef Nitrouz het volgende:
Deze is eigenlijk niet meer geldig hé, zie onderste stukje tekst
[ afbeelding ]
Die kans is wel groot ja.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gaat ongetwijfeld stairway worden dan
Vervoer? Drankjes in de kroeg?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
Die kans is wel groot ja.Maar was maar een voorbeeld
Vraag me gewoon af waarom er geld nodig is voor een meet.
Wat wil je niet als tegenprestatie?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ehm, wat wil je als tegenprestatie?
Eigen vervoer en drank voor eigen rekening?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:50 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Vervoer? Drankjes in de kroeg?
Misschien heeft ie geen geld om de trein te betalen?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
Die kans is wel groot ja.Maar was maar een voorbeeld
Vraag me gewoon af waarom er geld nodig is voor een meet.
Is toch altijd nodig? Helaas heb ik geen groot huis tot mijn beschikking, maar de stad in kan altijd tochquote:Op maandag 17 januari 2011 23:50 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja duh!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:51 schreef sciter het volgende:
[..]
Eigen vervoer en drank voor eigen rekening?
Maak je toch gewoon een drankenpot?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:51 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik zeg wel gewoon ja/nee als je iets voorsteltquote:Op maandag 17 januari 2011 23:50 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Wat wil je niet als tegenprestatie?
Ja wat dacht je van dat iedereen dat zelf betaald?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:50 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Drank kunnen wij betalen als we genoeg verdienen aan de advertenties.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:51 schreef sciter het volgende:
[..]
Massage!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zeg wel gewoon ja/nee als je iets voorstelt
Anale vernedering?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik ook. Maar dat kost geld toch...quote:Op maandag 17 januari 2011 23:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja wat dacht je van dat iedereen dat zelf betaald?
Dan kost het je toch nog steeds geld?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Maak je toch gewoon een drankenpot?
Goedgoan!quote:
Huwelijkaanzoek op fok!?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar mn mic werkt verdomme nog steeds niet in vdj.quote:
He?quote:
Veel plezier in dromenland!quote:
I'm blue dabadee dabadaai.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:53 schreef _Fanta het volgende:
best erg dat ik de tekst van dit nummer helemaal uit mn hoofd ken. heb deze plaat echt grijs gedraait in mijn puberjaren
Same!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:53 schreef _Fanta het volgende:
best erg dat ik de tekst van dit nummer helemaal uit mn hoofd ken. heb deze plaat echt grijs gedraait in mijn puberjaren
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Drank kunnen wij betalen als we genoeg verdienen aan de advertenties.
ja maar Graseter heeft het er over dat er pas een meet kan komen als er genoeg geld is via ads en donaties. Dus dan bedoeld hij dat daar meet van betaald word neem ik aan?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:52 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik ook. Maar dat kost geld toch...
En ik maar denken, nu komt er iets over dat onbewoonde eilandquote:
Zo moeilijk istie nu ook weer nietquote:Op maandag 17 januari 2011 23:53 schreef _Fanta het volgende:
innig zoenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben het over geld dat moet betaald worden om aan de meet deel te mogen nemen. Niet over de eigen kosten die je sowieso al maakt aan vervoer en drank.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:53 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
He?Ik snap er geen hol meer van..
Juistquote:Op maandag 17 januari 2011 23:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja maar Graseter heeft het er over dat er pas een meet kan komen als er genoeg geld is via ads en donaties. Dus dan bedoeld hij dat daar meet van betaald word neem ik aan?
Oh, dat heb ik gemist dan.. Maar dat lijkt me niet nodig.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja maar Graseter heeft het er over dat er pas een meet kan komen als er genoeg geld is via ads en donaties. Dus dan bedoeld hij dat daar meet van betaald word neem ik aan?
true, mjah dan nogquote:Op maandag 17 januari 2011 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo moeilijk istie nu ook weer niet
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
innig zoenenhuu, jij bent 16, mooi nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Dat is niet echt logisch..quote:Op maandag 17 januari 2011 23:53 schreef sciter het volgende:
[..]
Ze hebben het over geld dat moet betaald worden om aan de meet deel te mogen nemen. Niet over de eigen kosten die je sowieso al maakt aan vervoer en drank.
Ik heb het nou 2 keer gepost.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:54 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gemist dan.. Maar dat lijkt me niet nodig.
Weet ikquote:Op maandag 17 januari 2011 23:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
Was alleen een idee btw! Kom je nu geen eten brengen
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |