Bier is goed voor de gezondheidquote:Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nee rode wijn. Of pure chocolade.
Ik drink al twee flesjes op een dagquote:Op maandag 17 januari 2011 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb een bloedhekel aan mensen die zuipen voor de zuip trouwens, je kan het toch wel leuk hebben zonder. Sowieso, 1 of 2 is al genoeg
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Bier is goed voor de gezondheid
Mijn vader drinkt zoveel meerquote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kunnen volwassenen zich dan niet vermaken![]()
Mijn vader heeft aan 1 wijntje genoeg
Paulquote:
Mijn vader drink 2 a 3 halve liters per dagquote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kunnen volwassenen zich dan niet vermaken![]()
Mijn vader heeft aan 1 wijntje genoeg
jou papa is tofquote:Op maandag 17 januari 2011 23:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mijn vader drink 2 a 3 halve liters per dag
Dat bedoel ik, daarom de vraag: kunnen volwassenen zich niet vermaken ofzo, want men zegt dat het aan mijn leeftijd ligt...quote:
Mwoah, is gewoon een prima vent.quote:
Je kan het toch ook gewoon lekker vinden?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, daarom de vraag: kunnen volwassenen zich niet vermaken ofzo, want men zegt dat het aan mijn leeftijd ligt...
Myraela is wel toffe mod iddquote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef jantjeschmit het volgende:
SWJ komt niet hier.. Myraela is voor ons
Die mogelijkheid is niet geheel uitgesloten, maar we hadden het over zuipenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je kan het toch ook gewoon lekker vinden?
Inderdaad, je drinkt ook niet om dronken te worden ofzo?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je kan het toch ook gewoon lekker vinden?
Omdat zij zoveel meer aan alcohol nodig hebben om hetzelfde gevoel te krijgen wat jij na 1 biertje hebtquote:Op maandag 17 januari 2011 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, daarom de vraag: kunnen volwassenen zich niet vermaken ofzo, want men zegt dat het aan mijn leeftijd ligt...
ik kan me ook zonder biertje wel vermakenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Omdat zij zoveel meer aan alcohol nodig hebben om hetzelfde gevoel te krijgen wat jij na 1 biertje hebt
Mirne is mijn schatjequote:
Dat maakte ik niet op uit jouw post. Jij had het over vermaken.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die mogelijkheid is niet geheel uitgesloten, maar we hadden het over zuipen
Ik nietquote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Inderdaad, je drinkt ook niet om dronken te worden ofzo?
Nee, omdat het lekker isquote:Op maandag 17 januari 2011 23:22 schreef Beach het volgende:
Ik ga echt niet mijn lichaam vergiftigen met alcohol hoor
Sowieso alcohol drinken omdat het anders niet gezellig is,
Echt? Maar hoe kan dat? snapt iemand dit? Ik vermaak me echt alleen maar MET alcohol.. de rest van mn leven is uselessquote:Op maandag 17 januari 2011 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik kan me ook zonder biertje wel vermaken
Zonder bier ga ik trillen.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:22 schreef Beach het volgende:
Ik ga echt niet mijn lichaam vergiftigen met alcohol hoor
Sowieso alcohol drinken omdat het anders niet gezellig is,
quote:
Nope, maar feit is; dat je meer durft en losser bent als je een paar drankjes op hebtquote:Op maandag 17 januari 2011 23:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is gewoon een excuus voor jezelf.
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nope, maar feit is; dat je meer durft en losser bent als je een paar drankjes op hebt
Als ik wat op heb durf ik met meisjes te praten, maar ik zweet nog wel overmatig veel tijdens contact met een vrouwquote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nope, maar feit is; dat je meer durft en losser bent als je een paar drankjes op hebt
Harry Chapin - W.O.L.Dquote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Over 3 kwartier is het weer tijd voor PAUL IN THE DARK op www.onz-radio.nl, wat gaan we doen? - raad het geluid - kinderen voor kinderen kneiter - tekenfilm tune- jouw aanvragen uit de jaren 70,80 en 90. Tot straks!
Axe dry !quote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Als ik wat op heb durf ik met meisjes te praten, maar ik zweet nog wel overmatig veel tijdens contact met een vrouw
Maagdquote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Als ik wat op heb durf ik met meisjes te praten, maar ik zweet nog wel overmatig veel tijdens contact met een vrouw
Dude, dit is de 2e opmerking van je waarop ik hard moet lachen.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Wie houdt er nou niet van een lekkere losse boterhamzakje?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hehe, dat is de bedoelingquote:Op maandag 17 januari 2011 23:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dude, dit is de 2e opmerking van je waarop ik hard moet lachen.
Arme jij.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:25 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Die werkt niet, al zo vaak geprobeerd.
? Ik SC nog wel ff mee hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 23:26 schreef jantjeschmit het volgende:
Rockieej je blijft toch wel he in de box?
Pas sex bij het huwelijk hé, je weet zelluf.quote:
Waar?quote:
HET IS VERDOMME ONZquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |