Bier is goed voor de gezondheidquote:Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nee rode wijn. Of pure chocolade.
Ik drink al twee flesjes op een dagquote:Op maandag 17 januari 2011 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb een bloedhekel aan mensen die zuipen voor de zuip trouwens, je kan het toch wel leuk hebben zonder. Sowieso, 1 of 2 is al genoeg
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Bier is goed voor de gezondheid
Mijn vader drinkt zoveel meerquote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kunnen volwassenen zich dan niet vermaken![]()
Mijn vader heeft aan 1 wijntje genoeg
Paulquote:
Mijn vader drink 2 a 3 halve liters per dagquote:Op maandag 17 januari 2011 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kunnen volwassenen zich dan niet vermaken![]()
Mijn vader heeft aan 1 wijntje genoeg
jou papa is tofquote:Op maandag 17 januari 2011 23:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mijn vader drink 2 a 3 halve liters per dag
Dat bedoel ik, daarom de vraag: kunnen volwassenen zich niet vermaken ofzo, want men zegt dat het aan mijn leeftijd ligt...quote:
Mwoah, is gewoon een prima vent.quote:
Je kan het toch ook gewoon lekker vinden?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, daarom de vraag: kunnen volwassenen zich niet vermaken ofzo, want men zegt dat het aan mijn leeftijd ligt...
Myraela is wel toffe mod iddquote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef jantjeschmit het volgende:
SWJ komt niet hier.. Myraela is voor ons
Die mogelijkheid is niet geheel uitgesloten, maar we hadden het over zuipenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je kan het toch ook gewoon lekker vinden?
Inderdaad, je drinkt ook niet om dronken te worden ofzo?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je kan het toch ook gewoon lekker vinden?
Omdat zij zoveel meer aan alcohol nodig hebben om hetzelfde gevoel te krijgen wat jij na 1 biertje hebtquote:Op maandag 17 januari 2011 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, daarom de vraag: kunnen volwassenen zich niet vermaken ofzo, want men zegt dat het aan mijn leeftijd ligt...
ik kan me ook zonder biertje wel vermakenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Omdat zij zoveel meer aan alcohol nodig hebben om hetzelfde gevoel te krijgen wat jij na 1 biertje hebt
Mirne is mijn schatjequote:
Dat maakte ik niet op uit jouw post. Jij had het over vermaken.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die mogelijkheid is niet geheel uitgesloten, maar we hadden het over zuipen
Ik nietquote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Inderdaad, je drinkt ook niet om dronken te worden ofzo?
Nee, omdat het lekker isquote:Op maandag 17 januari 2011 23:22 schreef Beach het volgende:
Ik ga echt niet mijn lichaam vergiftigen met alcohol hoor
Sowieso alcohol drinken omdat het anders niet gezellig is,
Echt? Maar hoe kan dat? snapt iemand dit? Ik vermaak me echt alleen maar MET alcohol.. de rest van mn leven is uselessquote:Op maandag 17 januari 2011 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik kan me ook zonder biertje wel vermaken
Zonder bier ga ik trillen.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:22 schreef Beach het volgende:
Ik ga echt niet mijn lichaam vergiftigen met alcohol hoor
Sowieso alcohol drinken omdat het anders niet gezellig is,
quote:
Nope, maar feit is; dat je meer durft en losser bent als je een paar drankjes op hebtquote:Op maandag 17 januari 2011 23:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is gewoon een excuus voor jezelf.
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nope, maar feit is; dat je meer durft en losser bent als je een paar drankjes op hebt
Als ik wat op heb durf ik met meisjes te praten, maar ik zweet nog wel overmatig veel tijdens contact met een vrouwquote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nope, maar feit is; dat je meer durft en losser bent als je een paar drankjes op hebt
Harry Chapin - W.O.L.Dquote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Over 3 kwartier is het weer tijd voor PAUL IN THE DARK op www.onz-radio.nl, wat gaan we doen? - raad het geluid - kinderen voor kinderen kneiter - tekenfilm tune- jouw aanvragen uit de jaren 70,80 en 90. Tot straks!
Axe dry !quote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Als ik wat op heb durf ik met meisjes te praten, maar ik zweet nog wel overmatig veel tijdens contact met een vrouw
Maagdquote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Als ik wat op heb durf ik met meisjes te praten, maar ik zweet nog wel overmatig veel tijdens contact met een vrouw
Dude, dit is de 2e opmerking van je waarop ik hard moet lachen.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Wie houdt er nou niet van een lekkere losse boterhamzakje?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hehe, dat is de bedoelingquote:Op maandag 17 januari 2011 23:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dude, dit is de 2e opmerking van je waarop ik hard moet lachen.
Arme jij.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:25 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Die werkt niet, al zo vaak geprobeerd.
? Ik SC nog wel ff mee hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 23:26 schreef jantjeschmit het volgende:
Rockieej je blijft toch wel he in de box?
Pas sex bij het huwelijk hé, je weet zelluf.quote:
Waar?quote:
HET IS VERDOMME ONZquote:
Ja, mijn ouders kiezen een vrouw voor me.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Pas sex bij het huwelijk hé, je weet zelluf.
wat van stijlen ga je voornamelijk draaien?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:27 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Verzoekjes VOOR de show, niet TIJDENS, misschien later als ik wat meer gewend ben aan draaien
Jody Bernal alsjeblieftquote:Op maandag 17 januari 2011 23:27 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik heb nog maar 1 verzoekje binnen
Kijk anders op je requestlist op je site.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:27 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Verzoekjes VOOR de show, niet TIJDENS, misschien later als ik wat meer gewend ben aan draaien
Ik ken het 3fm topic wel, tijdens SRquote:Op maandag 17 januari 2011 23:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
HET IS VERDOMME ONZJe kent het 3fm topic niet heh, als sr afgelopen is... Dat is een en al SC
Scorpions - Still Loving Youquote:Op maandag 17 januari 2011 23:27 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
The Doors - Riders On The Storm alsublieft meneer Paul in the Dark.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:27 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Of je wil stoppen met draaien?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:27 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ja, leuk hequote:Op maandag 17 januari 2011 23:27 schreef Shispeed het volgende:
[..]
dan krijg je dus een paar uur van deze toei?![]()
ga je slapen?quote:
ja, maar niet van daarnaquote:Op maandag 17 januari 2011 23:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ken het 3fm topic wel, tijdens SR
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
The Doors - Riders On The Storm alsublieft meneer Paul in the Dark.
Moeten we dat PM-en?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:27 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Darwin Deez - Bad Dayquote:Op maandag 17 januari 2011 23:27 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Koelkast is niet van jou alleen, maar van ons allen.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:28 schreef _Fanta het volgende:
mn koelkast ik nog rijkelijk gevuld met bier, dus ben dr ook nog wel ff
Ja kan welquote:Op maandag 17 januari 2011 23:29 schreef jantjeschmit het volgende:
Mn buurvrouw weer aan de deur of ik de muziek zachter wil doen.. Kan ze nu de politie bellen omdat ik voor overlast zorg? We wonen in hetzelfde huis.. dat kan toch niet?
jah kan zequote:Op maandag 17 januari 2011 23:29 schreef jantjeschmit het volgende:
Mn buurvrouw weer aan de deur of ik de muziek zachter wil doen.. Kan ze nu de politie bellen omdat ik voor overlast zorg? We wonen in hetzelfde huis.. dat kan toch niet?
Gutz moet, maar zo te zien is tie er niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:29 schreef Nitrouz het volgende:
Wie komt hierna? Meldeng pleaseeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111111111111111111111111111einz
Dat had ik laatst ook, voor schutquote:Op maandag 17 januari 2011 23:29 schreef jantjeschmit het volgende:
Ja, er is een max aantal db dat je 's avonds mag maken.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:29 schreef jantjeschmit het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:30 schreef dragems het volgende:
lol op skype voor vannacht met webhawk
een request blijft een requestquote:Op maandag 17 januari 2011 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb er vanavond al zoveeeel op de pagina ingediend... worden ze daar niet van af geplukt?
Rowwen Heze - Liefdequote:Op maandag 17 januari 2011 23:27 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
pcies, en na 10 uur savonds mogen de buuren klagen als ze last hebbe van jou muziekquote:Op maandag 17 januari 2011 23:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, er is een max aantal db dat je 's avonds mag maken.
Ik ben niet van plan om hem zachter te zetten.. het is verdomme BlueMonday! Ik moet toch iets om mn dag goed te maken! Over een half uur is deze kutdag voorbijquote:
pas je op voor he hoofdquote:Op maandag 17 januari 2011 23:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
ik ga nog even een dansje doen
![]()
Ik! Stuur je lieve oma op d'r af!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:31 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om hem zachter te zetten.. het is verdomme BlueMonday! Ik moet toch iets om mn dag goed te maken! Over een half uur is deze kutdag voorbijdan zet ik hem wel zachter.. wie steunt mij?
Als je kind later ligt te schreeuwen, plak je toch ook ducktape over zn mond?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, er is een max aantal db dat je 's avonds mag maken.
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
Nu ik het over Boney M heb... Rock, heb je Rasputin van Boney M?
Nee, alleen deze van Boney Mquote:Op maandag 17 januari 2011 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
Nu ik het over Boney M heb... Rock, heb je Rasputin van Boney M?
http://huis-en-tuin.infon(...)-mag-en-wat-kan.htmlquote:Op maandag 17 januari 2011 23:31 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om hem zachter te zetten.. het is verdomme BlueMonday! Ik moet toch iets om mn dag goed te maken! Over een half uur is deze kutdag voorbijdan zet ik hem wel zachter.. wie steunt mij?
Jaquote:Op maandag 17 januari 2011 23:32 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Als je kind later ligt te schreeuwen, plak je toch ook ducktape over zn mond?
Gotta go home.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je bedoelt Gotta Go Home, of heb je Daddy Cool
Niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:32 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Als je kind later ligt te schreeuwen, plak je toch ook ducktape over zn mond?
Indien het contact niets oplevert is het van belang dat u een dossier gaat vormen waarin u nauwkeurig bijhoudt wanneer, hoelang en in welke vorm de overlast plaats vindt.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
http://huis-en-tuin.infon(...)-mag-en-wat-kan.html
je kan het risico nemen idd, en politie komt vaak toch eerst langs om te waarschuwen of het wa zachter kan. als ze voor een 2de keer moeten komen ben je wel de sjaakquote:Op maandag 17 januari 2011 23:31 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
dan is het goedquote:
Graag gedaanquote:Op maandag 17 januari 2011 23:33 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Indien het contact niets oplevert is het van belang dat u een dossier gaat vormen waarin u nauwkeurig bijhoudt wanneer, hoelang en in welke vorm de overlast plaats vindt.
ik zal een dossier vormendanku!
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:33 schreef Boterhamzakje het volgende:
HAHA ROCK LIET EEN KLEIN BOERTJE
boefjequote:Op maandag 17 januari 2011 23:33 schreef Boterhamzakje het volgende:
Jullie achterstandsdialect is toch een en al boer?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:33 schreef Boterhamzakje het volgende:
Dat doe ik ook.. Ze durft toch de politie niet te bellen! Ik kreeg alleen een smsje of de radio wat zachter mocht. Als ze wat wil, dan moet ze met betere materialen komenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je kan het risico nemen idd, en politie komt vaak toch eerst langs om te waarschuwen of het wa zachter kan. als ze voor een 2de keer moeten komen ben je wel de sjaak
Watquote:Op maandag 17 januari 2011 23:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jullie achterstandsdialect is toch een en al boer?
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
deze manquote:Op maandag 17 januari 2011 23:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
DM, 80's en 90's show?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:27 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
daarom, gewoon lekker doorknallen met radio ONZ! niewaarquote:Op maandag 17 januari 2011 23:34 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Dat doe ik ook.. Ze durft toch de politie niet te bellen! Ik kreeg alleen een smsje of de radio wat zachter mocht. Als ze wat wil, dan moet ze met betere materialen komen
Sum41 komt hierna even langsquote:Op maandag 17 januari 2011 23:30 schreef Shispeed het volgende:
[..]
Rowwen Heze - Liefde
Scoop - Drop It
Sum 41 - Fat Lip
zoek zelf maar de leukste uit
Idd, zeiknummerquote:
Sorry, maar blijf dit filmpje geniaal vinden. Ik versta hem niet in een keer, jij welquote:
Het aantal luisteraars klopt dus ook nietquote:Op maandag 17 januari 2011 23:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
daarom, gewoon lekker doorknallen met radio ONZ! niewaar
Ja, ik wel ja. En hij praat niet eens helemaal in het dialect.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sorry, maar blijf dit filmpje geniaal vinden. Ik versta hem niet in een keer, jij wel![]()
't kan nog erger?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:36 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja, ik wel ja. En hij praat niet eens helemaal in het dialect.
Haha goeiequote:
quote:Mogelijk kunt u deze pagina niet bezoeken omdat:
een verouderde bladwijzer/favoriet
een zoekmachine heeft een verouderde lijst van de website
een fout getypt adres
u heeft geen toegang tot deze pagina
De opgevraagde bron is niet gevonden
Er is een fout opgetreden tijdens het verwerken van uw verzoek.
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:37 schreef jantjeschmit het volgende:
Ilse de Lange is DE vrouw waarmee ik op een onbewoond eiland zou willen zitten.. al zou ik Annnet, 92Merel en Boterhamzakje tegelijk ook niet erg vinden.
Ja, maar dan sta je voor een moeilijke keuze hea.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:37 schreef jantjeschmit het volgende:
Ilse de Lange is DE vrouw waarmee ik op een onbewoond eiland zou willen zitten.. al zou ik Annnet, 92Merel en Boterhamzakje tegelijk ook niet erg vinden.
Jup. Het enigste bij die gast is, dat hij dronken en schor is. Dat maakt hem ook best onverstaanbaar.quote:
http://kexx.net/uploads/fok/fokradio/quote:Op maandag 17 januari 2011 23:37 schreef Crimyclown het volgende:
Kan het draaischema van de DJ's niet meer zien.
[..]
Ik ga voor jantjeschmit en ragboerquote:Op maandag 17 januari 2011 23:37 schreef jantjeschmit het volgende:
http://onz-radio.nl/radio/rooster.html ?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:37 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
http://kexx.net/uploads/fok/fokradio/quote:Op maandag 17 januari 2011 23:37 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:37 schreef jantjeschmit het volgende:
'enige'quote:Op maandag 17 januari 2011 23:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Jup. Het enigste bij die gast is, dat hij dronken en schor is. Dat maakt hem ook best onverstaanbaar.
Maar mijn ouders praten veel beter plat
Die doet het welquote:Op maandag 17 januari 2011 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://onz-radio.nl/radio/rooster.html ?
Lolquote:Op maandag 17 januari 2011 23:37 schreef jantjeschmit het volgende:
jaja, whateverquote:
je weet dat dit Carice van Houten is hehquote:Op maandag 17 januari 2011 23:37 schreef jantjeschmit het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:38 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik ga voor jantjeschmit en ragboer
Dan moet Rockiej ook niet Ilse de Lange door de ether schreeuwenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je weet dat dit Carice van Houten is heh
boks eh sahbiquote:Op maandag 17 januari 2011 23:38 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik ga voor jantjeschmit en ragboer
Carice zingt niet, vandaarquote:Op maandag 17 januari 2011 23:39 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Dan moet Rockiej ook niet Ilse de Lange door de ether schreeuwen
quote:
Je had iets langer moeten wachten.. iedereen had dan het volume op maximaal gezet. Als je dan dit nummer erin gooit.. dan ben ik tenminste niet de enige met boze burenquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vind het leuker dan hardstyle hoor
Heb top 100 dance 2010. En voorderest, ja roep en grote kans dat ik het heb.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
maar, rock, wat voor een dance tracks heb je allemaal?
Ik vind rock niet erg, maar dit soort nummers wel.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vind het leuker dan hardstyle hoor
Tja, smaken verschillenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:41 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik vind rock niet erg, maar dit soort nummers wel.
VIquote:Op maandag 17 januari 2011 23:42 schreef Zokunen het volgende:
zow Vi weer gezien, terug naar de muziek
rtl gemist jeweetzquote:
Nog even jochie.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:43 schreef _Fanta het volgende:
van dit nummer krijg ik gwoon zin om zo met tempratuurtje van 30 graden in het zwembad the chillen
Geen last van eigenlijk, krijg eerder de neiging de audio uit te zettenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:43 schreef _Fanta het volgende:
van dit nummer krijg ik gwoon zin om zo met tempratuurtje van 30 graden in het zwembad the chillen
Marokkaanse Koosquote:
Die had ik aangevraagd voor serious requestquote:
Dat was echt te triest voor woorden..quote:Op maandag 17 januari 2011 23:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Marokkaanse KoosMet z'n pakkie appelsap
Hij was koningquote:Op maandag 17 januari 2011 23:44 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Dat was echt te triest voor woorden..
Kom naar de OnzinRadioFok!Meet.. is al bekend waar en wanneer?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmmm krijg zin in stappen, dansen en maf doen![]()
![]()
![]()
Allerlijquote:Op maandag 17 januari 2011 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand mij PMen over hoe ik mn mic. aansluit in VDJ? snap er geen bal van heb allerlij opties al gedaan...
Ik ookquote:Op maandag 17 januari 2011 23:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmmm krijg zin in stappen, dansen en maf doen![]()
![]()
![]()
Die is goed om als laatste nummer te draaien als je maar een paar seconden over hebt en niets te lullen hebtquote:Op maandag 17 januari 2011 23:45 schreef Zokunen het volgende:
maaruh die united states of whatever, gaat dat hem nog worden?
dat zo kunenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:45 schreef Zokunen het volgende:
Eerst geld binnen.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:45 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Kom naar de OnzinRadioFok!Meet.. is al bekend waar en wanneer?
Als je ingelogd bent als DJ.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je kunt plaatjes aanvragen, maar waar kun je die ook alweer terugzien?
Toets 1 om een Engels nummer aan te vragen. Toets 2 om een Duitse schlager aan te vragen. Toets 3 om een Jingle aan te vragen. Toets 0 om terug te keren naar het hoofdmenuquote:Op maandag 17 januari 2011 23:45 schreef Zokunen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |