quote:Op maandag 17 januari 2011 23:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
goede films, zoals; Brooklynns finest
Lijkt me duidelijk gezien het niveau van de film.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:44 schreef Krantenman het volgende:
Heb jij nu gekozen of je vriendje, want dat is niet echt duidelijk.
Pfff.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
en laatst nog over zo'n wapenhandelaar.
Je kunt altijd deze nog kijken. Zelfde concept alleen nog iets slechter.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:47 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Thx voor de spoilers eigk*delete open water*
euj, je moet juist goeie info geven.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:48 schreef Sportex het volgende:
[..]
Je kunt altijd deze nog kijken. Zelfde concept alleen nog iets slechter.
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:49 schreef Whiteguy het volgende:
Wel blij dat die vriend van je niet elke keer een topic opent als jij weer een kut film hebt uitgezocht. Want dat is blijkbaar 9 van de 10 keer wel het geval
Ik heb anderhalf uur van je leven gered. You should thank mequote:Op maandag 17 januari 2011 23:47 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Thx voor de spoilers eigk*delete open water*
Shrekquote:Op maandag 17 januari 2011 23:48 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ik wil met jou wel shrek 3d kijken
Iets met huren via digitale tv/xbox360/playstation 3. Instant HD streamen ftw. xx gigabytes downloaden voor je een film kunt kijkenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:45 schreef TC03 het volgende:
Sorry, 3 euro? Je hebt een film gehuurd?
Zo ja, kijk dan eens Pulp Fiction, die moet waar jij leeft nu heel populair zijn.
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ga Titanic 2 kijken volgende keer
Ja die ja. Die was wel erg goed! Maar ik moest wel huilenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:47 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Pfff.
Je praat wel over Lord of War![]()
![]()
Onmogelijk. Die film sloeg allesquote:Op maandag 17 januari 2011 23:48 schreef Sportex het volgende:
[..]
Je kunt altijd deze nog kijken. Zelfde concept alleen nog iets slechter.
Ik dacht eigenlijk dat jij haar hard ging laten komen. Tegenvaller.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:55 schreef Socios het volgende:
Is het weer `goed´ met je vriendje dan? Of kan ik nog een keer naar je toekomen?
Jij mag altijd langskomen lieve schat. Alleen... Ik zat net dat topic te lezen over scholiertjes enzo. Terechte klacht wel.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:55 schreef Socios het volgende:
Is het weer `goed´ met je vriendje dan? Of kan ik nog een keer naar je toekomen?
Rustig aan toch, dat komt heus nog wel.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:57 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat jij haar hard ging laten komen. Tegenvaller.
Jij loopt achterquote:Op maandag 17 januari 2011 23:57 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat jij haar hard ging laten komen. Tegenvaller.
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
's Avonds kijk ik vaak een filmpje met m'n wederhelft.
Waarom zit ze dan weer films te kijken met haar vriendje?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Rustig aan toch, dat komt heus nog wel.
LEUGENSquote:Op maandag 17 januari 2011 23:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jij loopt achterdat had ie al gedaan, 5 minuten na het eerste topic
Haha, dankjewel! Jij hebt ook een terechte klacht, hoor, liefje.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:57 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Jij mag altijd langskomen lieve schat. Alleen... Ik zat net dat topic te lezen over scholiertjes enzo. Terechte klacht wel.
Maar natuurlijk!quote:Maar wil je dan wel je pennen en verrekijker thuis laten?
hopelijk wordt dit niet weer een sc-topiek..quote:Op maandag 17 januari 2011 23:55 schreef Socios het volgende:
ik moet morgen om 14:23 aankomen bij rotterdam alexandrium en mijn reis begint in utrecht cs hoelaat moet ik de trein pakken en op welk spoor moet ik opstappenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:55 schreef Socios het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |