Sushiquote:Op maandag 17 januari 2011 22:00 schreef mymoodfentje het volgende:
Zeg maar dat ze SUSHI MOETEN GAAN VRETEN.
godverdomme
Zie mijn eerdere post.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:04 schreef vanBinsberge het volgende:
Mensen die zich depressief worden omdat ze weten dat het blue monday is
Te laat vriend.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:01 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Blue Monday is een selffulfilling prophecy dames en heren:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Selffulfilling_prophecy
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:00 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik geloof er best in hoor. Als je aan het begin van de dag het ontbijtnieuws kijkt en hoort dat je je vandaag kut gaat voelen, verbaast het me niet dat dit bij veel mensen ook gebeurt.
Dit dusquote:Op maandag 17 januari 2011 22:04 schreef vanBinsberge het volgende:
Mensen die zich depressief worden omdat ze weten dat het blue monday is
Inderdaad, ik was al depressief toen het nog underground was.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:04 schreef vanBinsberge het volgende:
Mensen die zich depressief voelen omdat ze weten dat het blue monday is
Gewoon eigen schuld dus.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:00 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik geloof er best in hoor. Als je aan het begin van de dag het ontbijtnieuws kijkt en hoort dat je je vandaag kut gaat voelen, verbaast het me niet dat dit bij veel mensen ook gebeurt.
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Inderdaad, ik was al depressief toen het nog underground was.
Tja. Placebo hè. Er zijn ook studenten die zich 'ziek' voelen omdat er gezegd wordt dat er een gaslek is in een school. En dan blijkt er helemaal geen gaslek te zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:04 schreef vanBinsberge het volgende:
Mensen die zich depressief voelen omdat ze weten dat het blue monday is
ik vind er niks blauws aan.. meer grijs.. en nat.quote:
Ideale manier om aanstellers van normale studenten te onderscheiden.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Tja. Placebo hè. Er zijn ook studenten die zich 'ziek' voelen omdat er gezegd wordt dat er een gaslek is in een school. En dan blijkt er helemaal geen gaslek te zijn.
Serieus, depressief zijn vanwege Blue Mondayquote:
Heb ze verteld dat ze een ruggenraat moeten krijgenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:12 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Serieus, depressief zijn vanwege Blue Monday![]()
Geef ze een paar patsen, doe het uit vriendschap.
Topperquote:Op maandag 17 januari 2011 22:09 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ik vind er niks blauws aan.. meer grijs.. en nat.
Ik heb uiteindelijk besloten van wel! Jij?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
De vraag is echter, zou je TS geven?
Ik zou haar wel een hand geven.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
De vraag is echter, zou je TS geven?
Jaaaaaaaa ik ook wel, mijn waerde Niels, ik ook wel! Alleen zit ik dan toch weer met die make up hé? Een beetje teveel van het goede.....mmmmmaaaaaaar ook wel weer geefbaar zeg maar!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:15 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk besloten van wel! Jij?
Ja man precies, het is not my type en ook wat oud voor mijn doen, maar eigenlijk is ze best wel lekker volgens mij!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa ik ook wel, mijn waerde Niels, ik ook wel! Alleen zit ik dan toch weer met die make up hé? Een beetje teveel van het goede.....mmmmmaaaaaaar ook wel weer geefbaar zeg maar!
Meisjes met te veel make up geven de beste ippa.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa ik ook wel, mijn waerde Niels, ik ook wel! Alleen zit ik dan toch weer met die make up hé? Een beetje teveel van het goede.....mmmmmaaaaaaar ook wel weer geefbaar zeg maar!
hallo, kun je misschien nog een foto van jezelf posten?quote:
Gewoon even met je "voorarm" die makeup eraf petsen.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:20 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja man precies, het is not my type en ook wat oud voor mijn doen, maar eigenlijk is ze best wel lekker volgens mij!
Wat zeg jij ervan, Jos?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:25 schreef afcajos het volgende:
Nou tis egt zo hoor;S ben kkdepri vndaagen vrienden van me ook al
Lieve moeder!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:22 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Normaalgesproken niet, maar toen ik haar dit liet zien wel ja.
Arme knul...quote:Op maandag 17 januari 2011 23:49 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik werd wakker, en het eerste wat ik las, was het e-mailtje op mijn mobiel waarin stond dat ik mijn tentamen niet heb gehaald.
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:59 schreef FreezePop het volgende:
Ik voel me anders behoorlijk kut vandaag.
welkom op deze grijze dinsdagquote:
Nou... gisteren niks van gemerkt maat vandaag... tering.quote:
Ik heb vandaag even geen mening over dingen. De depressie van gisteren zit nog te diep.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Josselmans zijn mening is idd
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb vandaag even geen mening over dingen. De depressie van gisteren zit nog te diep.
Het is statistisch gezien de meest deprimerende dag van het jaar. Als je alle stressfactoren in een formule gooit dan scoort die dag het hoogst.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef MYV het volgende:
Echt hoor,
Heb nu al 3 vriendinnen gehad vandaag die zeiden dat ze depressief waren en dat het kwam door
blue monday. Blue monday is de ''deprimerendste dag van het jaar'' volgens een onderzoek.
Wie neemt dat nou serieus ?!
Seriously
Die kater komt dinsdag pasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:03 schreef De_Groentenboer het volgende:
Blauwe maandag van de blauwe mitsu's.
Bovendien zou ik TS geven, aangezien deze half in mijn stad woont.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |