Sushiquote:Op maandag 17 januari 2011 22:00 schreef mymoodfentje het volgende:
Zeg maar dat ze SUSHI MOETEN GAAN VRETEN.
godverdomme
Zie mijn eerdere post.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:04 schreef vanBinsberge het volgende:
Mensen die zich depressief worden omdat ze weten dat het blue monday is
Te laat vriend.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:01 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Blue Monday is een selffulfilling prophecy dames en heren:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Selffulfilling_prophecy
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:00 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik geloof er best in hoor. Als je aan het begin van de dag het ontbijtnieuws kijkt en hoort dat je je vandaag kut gaat voelen, verbaast het me niet dat dit bij veel mensen ook gebeurt.
Dit dusquote:Op maandag 17 januari 2011 22:04 schreef vanBinsberge het volgende:
Mensen die zich depressief worden omdat ze weten dat het blue monday is
Inderdaad, ik was al depressief toen het nog underground was.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:04 schreef vanBinsberge het volgende:
Mensen die zich depressief voelen omdat ze weten dat het blue monday is
Gewoon eigen schuld dus.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:00 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik geloof er best in hoor. Als je aan het begin van de dag het ontbijtnieuws kijkt en hoort dat je je vandaag kut gaat voelen, verbaast het me niet dat dit bij veel mensen ook gebeurt.
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Inderdaad, ik was al depressief toen het nog underground was.
Tja. Placebo hè. Er zijn ook studenten die zich 'ziek' voelen omdat er gezegd wordt dat er een gaslek is in een school. En dan blijkt er helemaal geen gaslek te zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:04 schreef vanBinsberge het volgende:
Mensen die zich depressief voelen omdat ze weten dat het blue monday is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |