ik vind er niks blauws aan.. meer grijs.. en nat.quote:
Ideale manier om aanstellers van normale studenten te onderscheiden.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Tja. Placebo hè. Er zijn ook studenten die zich 'ziek' voelen omdat er gezegd wordt dat er een gaslek is in een school. En dan blijkt er helemaal geen gaslek te zijn.
Serieus, depressief zijn vanwege Blue Mondayquote:
Heb ze verteld dat ze een ruggenraat moeten krijgenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:12 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Serieus, depressief zijn vanwege Blue Monday![]()
Geef ze een paar patsen, doe het uit vriendschap.
Topperquote:Op maandag 17 januari 2011 22:09 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ik vind er niks blauws aan.. meer grijs.. en nat.
Ik heb uiteindelijk besloten van wel! Jij?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
De vraag is echter, zou je TS geven?
Ik zou haar wel een hand geven.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
De vraag is echter, zou je TS geven?
Jaaaaaaaa ik ook wel, mijn waerde Niels, ik ook wel! Alleen zit ik dan toch weer met die make up hé? Een beetje teveel van het goede.....mmmmmaaaaaaar ook wel weer geefbaar zeg maar!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:15 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk besloten van wel! Jij?
Ja man precies, het is not my type en ook wat oud voor mijn doen, maar eigenlijk is ze best wel lekker volgens mij!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa ik ook wel, mijn waerde Niels, ik ook wel! Alleen zit ik dan toch weer met die make up hé? Een beetje teveel van het goede.....mmmmmaaaaaaar ook wel weer geefbaar zeg maar!
Meisjes met te veel make up geven de beste ippa.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa ik ook wel, mijn waerde Niels, ik ook wel! Alleen zit ik dan toch weer met die make up hé? Een beetje teveel van het goede.....mmmmmaaaaaaar ook wel weer geefbaar zeg maar!
hallo, kun je misschien nog een foto van jezelf posten?quote:
Gewoon even met je "voorarm" die makeup eraf petsen.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:20 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja man precies, het is not my type en ook wat oud voor mijn doen, maar eigenlijk is ze best wel lekker volgens mij!
Wat zeg jij ervan, Jos?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:25 schreef afcajos het volgende:
Nou tis egt zo hoor;S ben kkdepri vndaagen vrienden van me ook al
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |