Ken ik jou?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar sowieso zijn jullie allemaal jaloers op mijn leven!
Tot zo laat moeten werken dat je een vriendin laat zitten voor een avondje bios?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat is om het spannend te houdenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:45 schreef Samzz het volgende:
Dood aan de UniMorgen tentamen en er is nog steeds niet bekend gemaakt welk gebouw en welk lokaal
Jij stond op het podium? Naakt?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, je hebt me weleens gezien bij een BSB concert![]()
Zijn de gebouwen op z'n minst nog een beetje dicht bij elkaar, of verschilt je route/reistijd ook per locatie?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:45 schreef Samzz het volgende:
Dood aan de UniMorgen tentamen en er is nog steeds niet bekend gemaakt welk gebouw en welk lokaal
Ik zag alleen een bruine hysterische fan, ik was afgeleid.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, je hebt me weleens gezien bij een BSB concert![]()
Q.quote:
Stresskip.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:45 schreef Samzz het volgende:
hij lag voor het podium na te zijn flauwgevallen, naakt.quote:
Redelijk. Er rijden bussen tussen de gebouwen. En ik ga flink op tijd zodat ik bij de student balie het eea na kan vragen mocht ik morgen voor twaalf uur geen mailtje hebben.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zijn de gebouwen op z'n minst nog een beetje dicht bij elkaar, of verschilt je route/reistijd ook per locatie?
quote:
Nou Q. maak eens een voorstelling hoe ze mij gezien heeftquote:Op maandag 17 januari 2011 20:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zag alleen een bruine hysterische fan, ik was afgeleid.
Mij stalken?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:46 schreef Skaai het volgende:
Oh ik kom niet naar de meet zaterdag. Ik heb wel wat beters te doen.
Zinnig dit.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:46 schreef Skaai het volgende:
Als ik iets niet ben, dan is het wel een stresskip.quote:
Je wordt WEER 18?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:46 schreef Skaai het volgende:
MIJN VERJAARDAG VIEREN NATUURLIJK MWUAHAHA
Oh, dat scheelt!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Redelijk. Er rijden bussen tussen de gebouwen. En ik ga flink op tijd zodat ik bij de student balie het eea na kan vragen mocht ik morgen voor twaalf uur geen mailtje hebben..
Vind ik wel. Alles is bekend, behalve de locatie. Hoe moeilijk is dat om erbij te zettenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt!
Maar blijft kut van de Uni
Hoeveel jaar ervaring?quote:
Ik ben niet bang om mijn leeftijd te onthullen Q, ik word gewoon 25quote:
Is die uni zo groot?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Redelijk. Er rijden bussen tussen de gebouwen. En ik ga flink op tijd zodat ik bij de student balie het eea na kan vragen mocht ik morgen voor twaalf uur geen mailtje hebben..
16 is legaal, honey.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
19! Nu is ze ook al legaalAnders zou ik me ieder jaar weer pedo voelen op die ene dag na
Het is een onderwijsinstelling.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik wel. Alles is bekend, behalve de locatie. Hoe moeilijk is dat om erbij te zetten
Heyquote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om mijn leeftijd te onthullen Q, ik word gewoon 25.
Ook als je zo jong als Q bentquote:
het zijn de bussen uit madurodamquote:
Dat bestaat nietquote:Op maandag 17 januari 2011 20:46 schreef Skaai het volgende:
Met zo'n instelling kom je nergens!quote:
ik moet er niet aan denkenquote:
Heyquote:
Goddelijk jong.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om mijn leeftijd te onthullen Q, ik word gewoon 25.
Campus!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, wat is groot?
[ afbeelding ]
Zo ziet het eruit.
Wat gaaf!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
Ik ben wel in Utrecht trouwens, zaterdag.
Voor SYTYCD.!
Toch is het zoquote:
Dus je komt eten?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
Voor SYTYCD.!
L-E! IN UTRECHT!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
Voor SYTYCD.!
Ik was er zaterdag nogquote:
Daarom verbaast het me ook nietquote:
Ik dacht dat legaal het enige criterium was.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat het legaal is doet niet af aan mijn gevoel pup!
En JK is de buschauffeur?quote:
Niet veel cooler dan 24 hoorquote:
De slingers hangen nog van mijn laatste bezoek aan Utrecht.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
KOM Q. WE GAAN DE STRATEN SCHOONMAKEN EN SLINGERS OPHANGEN!![]()
![]()
Mijn fanclub is té schattig!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
KOM Q. WE GAAN DE STRATEN SCHOONMAKEN EN SLINGERS OPHANGEN!![]()
![]()
Jamaar hallo mijn neefje Sven was er, daar kan dan even geen man tegenop! Ik ging eten bij Vandaagquote:Op maandag 17 januari 2011 20:51 schreef Q. het volgende:
[..]
En je zegt niet eens iets? Je kan mij nog wel gratizzzz pingchatten!.
Ik eet ook wel eens vandaagquote:Op maandag 17 januari 2011 20:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jamaar hallo mijn neefje Sven was er, daar kan dan even geen man tegenop! Ik ging eten bij Vandaag
Ik ben er 3 februari weerquote:Op maandag 17 januari 2011 20:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik eet ook wel eens vandaagbest lekker
He wat jammer, ik neem je schoonfamilie namelijk mee.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Das een donderdag he? Dan heb ik waterpolo
Gaan we dan L-E zien?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Q. ga je binnenkort mee naar Purmerend?
Nou, ik moet vrijdag ja naar Tilburg, daarna even door naar Maastricht. En als ik tijd over heb ga ik bij Peu eten.quote:
Tot hoe laat ben je er? heb van 9-10 training en moet daarna aangekleed wordenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
He wat jammer, ik neem je schoonfamilie namelijk mee.
Leuk! En Peu kan lekker kokenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik moet vrijdag ja naar Tilburg, daarna even door naar Maastricht. En als ik tijd over heb ga ik bij Peu eten.. Hij wilde wel vegetarisch koken
.
IKquote:Op maandag 17 januari 2011 20:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat is er verder dan in Purmer?
Ik weet nog niet of 't doorgaat hoor, maar etenquote:
Dan wacht je toch even met weggaan.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Leuk! En Peu kan lekker koken
Jammer dat ik dan al weg ben, had je wel willen meeten
Je bent geweldig.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:55 schreef Skaai het volgende:
Vegetarisch koken, pfoe dat is gewoon het gehakt uit je spaghettisaus laten. IK KAN OOK VEGETARISCH KOKEN!
Ik weet nog niet tot hoe laat ik er benquote:Op maandag 17 januari 2011 20:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tot hoe laat ben je er? heb van 9-10 training en moet daarna aangekleed worden
Aardbeienslof?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of 't doorgaat hoor, maar eten.
De slechtste oliebollenstand van Nederland!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat is er verder dan in Purmer?
Oh wacht!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan wacht je toch even met weggaan..
Alle eer voor mijn oudersquote:
Otis.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik weet nog niet tot hoe laat ik er ben.
Otis komt nu op me af gehuppeld en gaat ongegeneerd tegen me aan knuffelen
Vuige sloerie is die Otis ook!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik weet nog niet tot hoe laat ik er ben.
Otis komt nu op me af gehuppeld en gaat ongegeneerd tegen me aan knuffelen
Nee, die koop je in Enschede.quote:
Beetje met de dagen in de war?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh wacht!
Ik ben helemaal niet weg dan
Sterker nog, ik zit tot even na 5 uur bij Peu om de hoek
Damn, ik wordt in een volgend leven ook kat, dan kan ik ook kopjes geven tegen de boobies van Skaai.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vuige sloerie is die Otis ook!
Geeft ie kopjes tegen jouw boobies?
Zou er bijna suïcidaal van worden.. des te eerder kan het!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Damn, ik wordt in een volgend leven ook kat, dan kan ik ook kopjes geven tegen de boobies van Skaai.
Hahaquote:Op maandag 17 januari 2011 20:55 schreef Skaai het volgende:
Vegetarisch koken, pfoe dat is gewoon het gehakt uit je spaghettisaus laten. IK KAN OOK VEGETARISCH KOKEN!
quote:
Ja. Ik zat met volgende week in m'n hoofdquote:Op maandag 17 januari 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die koop je in Enschede..
[..]
Beetje met de dagen in de war?.
Doe je best en misschien hoe je geen poes te worden?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Damn, ik wordt in een volgend leven ook kat, dan kan ik ook kopjes geven tegen de boobies van Skaai.
Als Peu het goed vindt, vind ik dat uiteraard bestquote:Op maandag 17 januari 2011 20:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Ik zat met volgende week in m'n hoofd
Maar ik ben er dus welMeeten?
Tofquote:Op maandag 17 januari 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als Peu het goed vindt, vind ik dat uiteraard best.
Me wantz tooquote:Op maandag 17 januari 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die koop je in Enschede..
[..]
Beetje met de dagen in de war?.
Die is toch altijd wel in voor een trio?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als Peu het goed vindt, vind ik dat uiteraard best.
Otis touchin' mah boobiesquote:Op maandag 17 januari 2011 20:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zou er bijna suïcidaal van worden.. des te eerder kan het!
Skaai is onbereikbaar.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:58 schreef backgammon het volgende:
[..]
Doe je best en misschien hoe je geen poes te worden?
Ik wil jou ook meeten.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef L-E het volgende:
Wat is iedereen meeterig de laatste tijd. Of was dat altijd al zo?
Hij kijkt er wel triomfantelijk bijquote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
Otis touchin' mah boobies
[ afbeelding ]
En iedereen doet het met elkaar.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef L-E het volgende:
Het is die tijd van de maand het jaarquote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef L-E het volgende:
Snuit! Give me tha gun! Ik wil naar dat volgende leven toe!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom ben ik dan nog maagd?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En iedereen doet het met elkaar.
zou ik ook doenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij kijkt er wel triomfantelijk bij
Hij knuffelt, kust, aait, kroelt, pakt mijn gezicht, snuffelt eraan, snurkt en ligt bij me maar slapen doet ie nooit omdat ie het veel te druk heeft met heel hard spinnenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef backgammon het volgende:
[..]
wow, hij ligt zowat te slapen of niet?
Ik durf niet. Bepaalde mensen (JA, JULLIE JA!) vertellen zulke leuke dingen over me dat ik alleen nog kan tegen vallen.quote:
Q. Laten we mooi gaan en gewoon 20 kratten grolsch zuipenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Snuit! Give me tha gun! Ik wil naar dat volgende leven toe!
Oh, jij wilt ook een uitnodiging?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Me wantz too![]()
Maar ik denk er nog ff over na
Welke kerel in zijn plek niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Die is toch altijd wel in voor een trio?
Verkeerde tijd van het jaar geboren?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan nog maagd?
Sorry, je bent gewoon perfect. Daar kan jij ook niets aan doen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik durf niet. Bepaalde mensen (JA, JULLIE JA!) vertellen zulke leuke dingen over me dat ik alleen nog kan tegen vallen.
Mijn toekomst is verpest.
Je hebt mij gezien, meer is er niet, beter wordt het niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik durf niet. Bepaalde mensen (JA, JULLIE JA!) vertellen zulke leuke dingen over me dat ik alleen nog kan tegen vallen.
Mijn toekomst is verpest.
Okee, dan ben ik lichtelijk aangeschoten. En dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q. Laten we mooi gaan en gewoon 20 kratten grolsch zuipen
Waarvoorquote:Op maandag 17 januari 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jij wilt ook een uitnodiging?
[..]
Welke kerel in zijn plek niet?.
Wow, het is.. het is.. Skaaiquote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
Ik moet bij de naam Otis altijd aan Otis van Barnyard denken. De mannetjes koe die geen stier is want uiers.
Travo-koe?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
Ik moet bij de naam Otis altijd aan Otis van Barnyard denken. De mannetjes koe die geen stier is want uiers.
Klopt.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waarvoor![]()
Je had aangeboden om te joinen om opzoek te gaan naar de lekkerste aardbeienslof, jeweetz
Is het heel erg dat die naam me niks zegt?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
Hermafrotis!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
Otis is leukquote:
Vrijdag?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:03 schreef Q. het volgende:
Maar Snuit, wanneer gaan we L-E bewonderen?
Neu.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het heel erg dat die naam me niks zegt?
I don't get it anymorequote:Op maandag 17 januari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt.. Ik dacht dat je het over vrijdag had.
Mijn Otis is veel leukerquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb zelf iets meer met runderen..
Ach gisteren was het B&J dus wat zeur jequote:Op maandag 17 januari 2011 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Anders eet je meteen 6 danoontjes achter elkaar leeg
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb zelf iets meer met runderen..
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:10 schreef Yuki het volgende:
Sommige dingen zijn ZO leuk om te horen!
/vrouwenpost
Snap ik, van die achterlijk kleine verpakkingenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Anders eet je meteen 6 danoontjes achter elkaar leeg
Is dat een boek?quote:
Voor slechtzienden ja.quote:
Nee een poesquote:
Kittehs!quote:
Huuu, arachnidenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kittehs!
Ik heb vooralsnog meer met runderen. En paarden. En honden. En varkens. En kippen. En reptielen. En amfibiën. En arachniden. En eigenlijk alles wat geen kat is.
Maar katten zijn ook leuk.
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kittehs!
Ik heb vooralsnog meer met runderen. En paarden. En honden. En varkens. En kippen. En reptielen. En amfibiën. En arachniden. En eigenlijk alles wat geen kat is.
Maar katten zijn ook leuk.
Samzz beestenboelquote:Op maandag 17 januari 2011 21:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heule boerderij bij jou, of bezit je niet alles?
Ik ben echt fan van schorpioenen en vogelspinnenquote:
Van dit alles heb ik alleen een paard en een verdwaalde huisspin.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heule boerderij bij jou, of bezit je niet alles?
Die vind ik engquote:Op maandag 17 januari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben echt fan van schorpioenen en vogelspinnen
wat wissel je veel/snel van klerenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:14 schreef Skaai het volgende:
Otis nu:
[ afbeelding ]
Nu ben ik uitgespammed
Zijn er ook dieren die je niet leuk vindt?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoeen met van die lange poten?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van dit alles heb ik alleen een paard en een verdwaalde huisspin..
Ik ben net een kameleonquote:Op maandag 17 januari 2011 21:15 schreef backgammon het volgende:
[..]
wat wissel je veel/snel van kleren
Spring dan eens op groenquote:
+6 voorspelbaarquote:
Dat snap ik. En sommige zijn ook gewoon echt levensgevaarlijk. Maar ik vind ze zo gruwelijk fascinerendquote:
Dan ben ik tenmiste nog ergens goed inquote:
Voorspelbaarheid hoeft niet goed te zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben ik tenmiste nog ergens goed in
Nee, dat is een hooiwagen. Ik bedoel de huisspin, piepklein zijn ze, tot 11 mm.quote:
Nee. Nee, eigenlijk niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn er ook dieren die je niet leuk vindt?
I knowquote:Op maandag 17 januari 2011 21:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Voorspelbaarheid hoeft niet goed te zijn
Ik krijg al kriebel als ik eraan denkquote:Op maandag 17 januari 2011 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik. En sommige zijn ook gewoon echt levensgevaarlijk. Maar ik vind ze zo gruwelijk fascinerend
De Pandinus imperator bijvoorbeeld, die heb ik ooit eens op m'n hand gehad, damn, hij was groterMaar heel zachtaardig, wat wel redelijk uniek is.
Het enige dier dat ik leuk vind is de mensquote:
Oh, jij meet ze op?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is een hooiwagen. Ik bedoel de huisspin, piepklein zijn ze, tot 11 mm.
Die vind ik anders bij tijd en wijle strontvervelendquote:Op maandag 17 januari 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het enige dier dat ik leuk vind is de mens
En betweterig.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die vind ik anders bij tijd en wijle strontvervelend
Ik vind zo'n klein spinnetje erger dan een vogelspinquote:Op maandag 17 januari 2011 21:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik krijg al kriebel als ik eraan denk
Maar wel tof dat je dat durft!
Ik niet. Dood moeten ze. Allemaal.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het enige dier dat ik leuk vind is de mens
Dat vind ik van de meeste grotendeels van de tijd ook.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die vind ik anders bij tijd en wijle strontvervelend
Ik juist nietquote:Op maandag 17 januari 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind zo'n klein spinnetje erger dan een vogelspin. Die kleintjes zijn zo onvoorspelbaar als de pest en rete snel.
Ze voelen wel grappig op je hand, overigens. Heel zacht.
Het volk met hele korte namen het eerst!quote:
Nee. Maar dat kan je toch schatten? Zijn ze groter, dan heb je een kruisspin te pakken.quote:
Heb je even geluk dat de mens vanzelf dood gaat na verloop van tijd.quote:
Soms. Maar daar heb ik meestal geen last vanquote:
Behalve Zsa Zsa Gabor, dat mens wil maar niet dood!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je even geluk dat de mens vanzelf dood gaat na verloop van tijd.
Ik vind ze niet erg hoor. Ik maak ze niet dood ik koester ze (quote:
Alle organismen. Op zich.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh die dingen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar dat kan je toch schatten? Zijn ze groter, dan heb je een kruisspin te pakken.
Jij bent zelf betweterig?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Soms. Maar daar heb ik meestal geen last van
Of zou dat aan mij liggen?
De individuele mensen, niet de mensheid. Daarvoor is het een te grote plaag.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan noem je ook echt iemand op, maar ze is al doodquote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Behalve Zsa Zsa Gabor, dat mens wil maar niet dood!
Hollanders zijn het betweterigstequote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Soms. Maar daar heb ik meestal geen last van
Of zou dat aan mij liggen?
Dat vindt ik mafquote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ze niet erg hoor. Ik maak ze niet dood ik koester ze (), maar ik heb liever een vogelspin op m'n hand (afhankelijk van de soort
) dan een kruisspin of huisspin.
Niks wat een gemiddeld atoombommetje hier en daar niet oplost.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:24 schreef Q. het volgende:
[..]
De individuele mensen, niet de mensheid. Daarvoor is het een te grote plaag.
Dan nog. De mensheid is koppig.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks wat een gemiddeld atoombommetje hier en daar niet oplost.
Wie?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Behalve Zsa Zsa Gabor, dat mens wil maar niet dood!
Daarom zouden mensen zich niet meer moeten voorplanten vanaf nuquote:Op maandag 17 januari 2011 21:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Je geeft nu al twee keer een voorbeeld dat ik niet helemaal kan volgen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hollanders zijn het betweterigstevolk ter wereld. Vooral als ze gaan vliegen.
.
Ja? Vanmiddag leefde ze nog namelijkquote:Op maandag 17 januari 2011 21:24 schreef backgammon het volgende:
[..]
Dan noem je ook echt iemand op, maar ze is al dood
Nou, de kans dat een vogelspin onder je kleren gaat zitten is kleinquote:Op maandag 17 januari 2011 21:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat vindt ik maf![]()
Bij mij juist andersom
Haar been is zaterdag nog geamputeerd.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja? Vanmiddag leefde ze nog namelijk.
ach kom op, dat is geen leven meer.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja? Vanmiddag leefde ze nog namelijk.
Ik werk op Schiphol. Ik doe daar wat beveiligingsgedoe. En als ik dan een vluchtje met Hollandse passagier moet beveiligenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je geeft nu al twee keer een voorbeeld dat ik niet helemaal kan volgen.
Leg eens uit?
Agent Smith: I'd like to share a revelation that I've had during my time here. It came to me when I tried to classify your species and I realized that you're not actually mammals. Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment but you humans do not. You move to an area and you multiply and multiply until every natural resource is consumed and the only way you can survive is to spread to another area. There is another organism on this planet that follows the same pattern. Do you know what it is? A virus. Human beings are a disease, a cancer of this planet. You're a plague and we are the cure.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:24 schreef Q. het volgende:
Nothing what a nuclair winter cannot cure.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, de kans dat een vogelspin onder je kleren gaat zitten is klein
Nee dat zou ik niet merken nee.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij zou je het geen eens merken als er zo'n spinnetje onder je kleren zit.
waarom niet stewardes?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik werk op Schiphol. Ik doe daar wat beveiligingsgedoe. En als ik dan een vluchtje met Hollandse passagier moet beveiligendan zijn ze oervervelend. Ze weten alles beter, luisteren voor geen meter, gaan ALTIJD in discussie en zijn heel snel beledigd. Vandaar
.
Ja, echt welquote:Op maandag 17 januari 2011 21:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij zou je het geen eens merken als er zo'n spinnetje onder je kleren zit.
Oh zo.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik werk op Schiphol. Ik doe daar wat beveiligingsgedoe. En als ik dan een vluchtje met Hollandse passagier moet beveiligendan zijn ze oervervelend. Ze weten alles beter, luisteren voor geen meter, gaan ALTIJD in discussie en zijn heel snel beledigd. Vandaar
.
Ik heb het over een huisspinnetje.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee dat zou ik niet merken nee.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Agent Smith: I'd like to share a revelation that I've had during my time here. It came to me when I tried to classify your species and I realized that you're not actually mammals. Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment but you humans do not. You move to an area and you multiply and multiply until every natural resource is consumed and the only way you can survive is to spread to another area. There is another organism on this planet that follows the same pattern. Do you know what it is? A virus. Human beings are a disease, a cancer of this planet. You're a plague and we are the cure.
Dan moet ik Otis en Jip alleen latenquote:
B.smithii's zijn leukquote:Op maandag 17 januari 2011 21:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee dat zou ik niet merken nee.
[ afbeelding ]
En Samzz over een vogelspin, vandaarquote:Op maandag 17 januari 2011 21:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb het over een huisspinnetje.
Ik heb mijn bed net verschoondquote:
Hoeveel spinnen eet je in je slaap ook al weer?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jij dan doet als je dat merkt
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:29 schreef Skaai het volgende:
[..]
En Samzz over een vogelspin, vandaar
ik moet m'n bed nog opmakenquote:
neh, morgen weerquote:
quote:
0900-SNUITquote:
Ah mijn nieuwe serie is onnnn ik ga doei!quote:
Time flies when other people have funquote:
quote:
en weer ga je zonder belletjequote:Op maandag 17 januari 2011 21:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ah mijn nieuwe serie is onnnn ik ga doei!
Ik trek dan mijn kleren uit tot ik 'm heb.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jij dan doet als je dat merkt
Wat een simpele tijdsevermelding al niet kan doenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ah mijn nieuwe serie is onnnn ik ga doei!
Dit is geen logische gevolgtrekking.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:31 schreef backgammon het volgende:
[..]
ik heb een box-spring.. 2x bed verschonen dus
Heb je er 2 op elkaar staan dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:31 schreef backgammon het volgende:
[..]
ik heb een box-spring.. 2x bed verschonen dus
Saved by the bellquote:Op maandag 17 januari 2011 21:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en weer ga je zonder belletje
Zienquote:Op maandag 17 januari 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik trek dan mijn kleren uit tot ik 'm heb..
2 x 90 bij 2quote:Op maandag 17 januari 2011 21:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heb je er 2 op elkaar staan dan?. Of zijn dat 2 losse matrassen? Help me out here, ik heb een 140x200 bedje
Shaved like...well ik ga tv kijken!quote:
Waar regel ik op dit tijdstip nog een spin?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
Ik trek dan mijn kleren uit tot ik 'm heb..
Kijk in je tuin..quote:Op maandag 17 januari 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar regel ik op dit tijdstip nog een spin?
Neehee, wel opletten. Huis- of kruisspin.quote:
Oh ja.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik haal wel een minispinnetje uit de tuin.
Daarom trekt ze haar kleren uit
Ik heb nog wel een neppe te leenquote:
Creepy crawliesquote:Op maandag 17 januari 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik snap het niet meerVogelspinnen, minispinnen... AAAAHHHH!!!
Die heb je vast wel ergens in huis.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar regel ik op dit tijdstip nog een spin?
Teveel moeite, ik ga voor een makkelijker alternatief.quote:
Yukispinquote:Op maandag 17 januari 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik snap het niet meerVogelspinnen, minispinnen... AAAAHHHH!!!
Luiwammesquote:Op maandag 17 januari 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Teveel moeite, ik ga voor een makkelijker alternatief.
Alleen zo'n massagespin voor op je hoofd.quote:
Waarom? Ik ga voor het resultaat, niet voor de inspanning.quote:
Ook wel een huisspinquote:Op maandag 17 januari 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen zo'n massagespin voor op je hoofd.
quote:
Hell, ik trek gewoon zelf je kleren uit. *hop*quote:
Ik vroeg me al af wanneer je met dat idee zou komen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hell, ik trek gewoon zelf je kleren uit. *hop*
ole!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hell, ik trek gewoon zelf je kleren uit. *hop*
Duurde best lang he?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer je met dat idee zou komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |