Ach gisteren was het B&J dus wat zeur jequote:Op maandag 17 januari 2011 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Anders eet je meteen 6 danoontjes achter elkaar leeg
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb zelf iets meer met runderen..
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:10 schreef Yuki het volgende:
Sommige dingen zijn ZO leuk om te horen!
/vrouwenpost
Snap ik, van die achterlijk kleine verpakkingenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Anders eet je meteen 6 danoontjes achter elkaar leeg
Is dat een boek?quote:
Voor slechtzienden ja.quote:
Nee een poesquote:
Kittehs!quote:
Huuu, arachnidenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kittehs!
Ik heb vooralsnog meer met runderen. En paarden. En honden. En varkens. En kippen. En reptielen. En amfibiën. En arachniden. En eigenlijk alles wat geen kat is.
Maar katten zijn ook leuk.
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kittehs!
Ik heb vooralsnog meer met runderen. En paarden. En honden. En varkens. En kippen. En reptielen. En amfibiën. En arachniden. En eigenlijk alles wat geen kat is.
Maar katten zijn ook leuk.
Samzz beestenboelquote:Op maandag 17 januari 2011 21:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heule boerderij bij jou, of bezit je niet alles?
Ik ben echt fan van schorpioenen en vogelspinnenquote:
Van dit alles heb ik alleen een paard en een verdwaalde huisspin.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heule boerderij bij jou, of bezit je niet alles?
Die vind ik engquote:Op maandag 17 januari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben echt fan van schorpioenen en vogelspinnen
wat wissel je veel/snel van klerenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:14 schreef Skaai het volgende:
Otis nu:
[ afbeelding ]
Nu ben ik uitgespammed
Zijn er ook dieren die je niet leuk vindt?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoeen met van die lange poten?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van dit alles heb ik alleen een paard en een verdwaalde huisspin..
Ik ben net een kameleonquote:Op maandag 17 januari 2011 21:15 schreef backgammon het volgende:
[..]
wat wissel je veel/snel van kleren
Spring dan eens op groenquote:
+6 voorspelbaarquote:
Dat snap ik. En sommige zijn ook gewoon echt levensgevaarlijk. Maar ik vind ze zo gruwelijk fascinerendquote:
Dan ben ik tenmiste nog ergens goed inquote:
Voorspelbaarheid hoeft niet goed te zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben ik tenmiste nog ergens goed in
Nee, dat is een hooiwagen. Ik bedoel de huisspin, piepklein zijn ze, tot 11 mm.quote:
Nee. Nee, eigenlijk niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn er ook dieren die je niet leuk vindt?
I knowquote:Op maandag 17 januari 2011 21:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Voorspelbaarheid hoeft niet goed te zijn
Ik krijg al kriebel als ik eraan denkquote:Op maandag 17 januari 2011 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik. En sommige zijn ook gewoon echt levensgevaarlijk. Maar ik vind ze zo gruwelijk fascinerend
De Pandinus imperator bijvoorbeeld, die heb ik ooit eens op m'n hand gehad, damn, hij was groterMaar heel zachtaardig, wat wel redelijk uniek is.
Het enige dier dat ik leuk vind is de mensquote:
Oh, jij meet ze op?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is een hooiwagen. Ik bedoel de huisspin, piepklein zijn ze, tot 11 mm.
Die vind ik anders bij tijd en wijle strontvervelendquote:Op maandag 17 januari 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het enige dier dat ik leuk vind is de mens
En betweterig.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die vind ik anders bij tijd en wijle strontvervelend
Ik vind zo'n klein spinnetje erger dan een vogelspinquote:Op maandag 17 januari 2011 21:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik krijg al kriebel als ik eraan denk
Maar wel tof dat je dat durft!
Ik niet. Dood moeten ze. Allemaal.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het enige dier dat ik leuk vind is de mens
Dat vind ik van de meeste grotendeels van de tijd ook.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die vind ik anders bij tijd en wijle strontvervelend
Ik juist nietquote:Op maandag 17 januari 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind zo'n klein spinnetje erger dan een vogelspin. Die kleintjes zijn zo onvoorspelbaar als de pest en rete snel.
Ze voelen wel grappig op je hand, overigens. Heel zacht.
Het volk met hele korte namen het eerst!quote:
Nee. Maar dat kan je toch schatten? Zijn ze groter, dan heb je een kruisspin te pakken.quote:
Heb je even geluk dat de mens vanzelf dood gaat na verloop van tijd.quote:
Soms. Maar daar heb ik meestal geen last vanquote:
Behalve Zsa Zsa Gabor, dat mens wil maar niet dood!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je even geluk dat de mens vanzelf dood gaat na verloop van tijd.
Ik vind ze niet erg hoor. Ik maak ze niet dood ik koester ze (quote:
Alle organismen. Op zich.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je even geluk dat de mens vanzelf dood gaat na verloop van tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |