Ken ik jou?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar sowieso zijn jullie allemaal jaloers op mijn leven!
Tot zo laat moeten werken dat je een vriendin laat zitten voor een avondje bios?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat is om het spannend te houdenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:45 schreef Samzz het volgende:
Dood aan de UniMorgen tentamen en er is nog steeds niet bekend gemaakt welk gebouw en welk lokaal
Jij stond op het podium? Naakt?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, je hebt me weleens gezien bij een BSB concert![]()
Zijn de gebouwen op z'n minst nog een beetje dicht bij elkaar, of verschilt je route/reistijd ook per locatie?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:45 schreef Samzz het volgende:
Dood aan de UniMorgen tentamen en er is nog steeds niet bekend gemaakt welk gebouw en welk lokaal
Ik zag alleen een bruine hysterische fan, ik was afgeleid.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, je hebt me weleens gezien bij een BSB concert![]()
Q.quote:
Stresskip.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:45 schreef Samzz het volgende:
hij lag voor het podium na te zijn flauwgevallen, naakt.quote:
Redelijk. Er rijden bussen tussen de gebouwen. En ik ga flink op tijd zodat ik bij de student balie het eea na kan vragen mocht ik morgen voor twaalf uur geen mailtje hebben.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zijn de gebouwen op z'n minst nog een beetje dicht bij elkaar, of verschilt je route/reistijd ook per locatie?
quote:
Nou Q. maak eens een voorstelling hoe ze mij gezien heeftquote:Op maandag 17 januari 2011 20:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zag alleen een bruine hysterische fan, ik was afgeleid.
Mij stalken?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:46 schreef Skaai het volgende:
Oh ik kom niet naar de meet zaterdag. Ik heb wel wat beters te doen.
Zinnig dit.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:46 schreef Skaai het volgende:
Als ik iets niet ben, dan is het wel een stresskip.quote:
Je wordt WEER 18?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:46 schreef Skaai het volgende:
MIJN VERJAARDAG VIEREN NATUURLIJK MWUAHAHA
Oh, dat scheelt!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Redelijk. Er rijden bussen tussen de gebouwen. En ik ga flink op tijd zodat ik bij de student balie het eea na kan vragen mocht ik morgen voor twaalf uur geen mailtje hebben..
Vind ik wel. Alles is bekend, behalve de locatie. Hoe moeilijk is dat om erbij te zettenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt!
Maar blijft kut van de Uni
Hoeveel jaar ervaring?quote:
Ik ben niet bang om mijn leeftijd te onthullen Q, ik word gewoon 25quote:
Is die uni zo groot?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Redelijk. Er rijden bussen tussen de gebouwen. En ik ga flink op tijd zodat ik bij de student balie het eea na kan vragen mocht ik morgen voor twaalf uur geen mailtje hebben..
16 is legaal, honey.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
19! Nu is ze ook al legaalAnders zou ik me ieder jaar weer pedo voelen op die ene dag na
Het is een onderwijsinstelling.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik wel. Alles is bekend, behalve de locatie. Hoe moeilijk is dat om erbij te zetten
Heyquote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om mijn leeftijd te onthullen Q, ik word gewoon 25.
Ook als je zo jong als Q bentquote:
het zijn de bussen uit madurodamquote:
Dat bestaat nietquote:Op maandag 17 januari 2011 20:46 schreef Skaai het volgende:
Met zo'n instelling kom je nergens!quote:
ik moet er niet aan denkenquote:
Heyquote:
Goddelijk jong.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om mijn leeftijd te onthullen Q, ik word gewoon 25.
Campus!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, wat is groot?
[ afbeelding ]
Zo ziet het eruit.
Wat gaaf!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
Ik ben wel in Utrecht trouwens, zaterdag.
Voor SYTYCD.!
Toch is het zoquote:
Dus je komt eten?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
Voor SYTYCD.!
L-E! IN UTRECHT!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
Voor SYTYCD.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |