quote:
*wijst op spirit's onderschrift.*quote:Op maandag 17 januari 2011 19:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
EN NOU NEEM JE HET VAN HAAR WEL METEEN AAN!
*in een hoekje huilt
Die wil ik nietquote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ik héb geen roosvice..![]()
Wel danoontje
En dat is veel lekkerder roosvicequote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ik héb geen roosvice..![]()
Wel danoontje
Ja jaquote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
[..]
*wijst op spirit's onderschrift.*
Klinkt bekend! Hou ook het programma van de Jaarbeurs in de gaten. Twee keer per jaar heb je daar een gigantische platen- en CD beurs. En ook muziekwinkels waar ze tweedehandsmeuk verkopen zijn de moeite waard. Prachtige 12" en LP's voor spotprijzen.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
soms vind ik er echt super platen tussenen uiteraard wordt de verzameling iedere rommelmarkt weer uitgebreid
Errorquote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Cd. Maar platen draaien is leuker.
CD kunnen weer in de magnetron voor een lichtshowquote:
hangt van opname- en afspeelkwaliteit af.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Cd. Maar platen draaien is leuker.
Wat ben je weer kieskeurig vandaag, graag of niet hoor. Ik probeerde lief te doenquote:
Hmm....... true..... maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ik vind het breekeffect van een LP toch leuker.... daarbij.... het is ouderwetscchhhhhhhhhhhhhh en dat soort puntenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
CD kunnen weer in de magnetron voor een lichtshow
Het ligt gewoon aan wie het aanbiedtquote:Op maandag 17 januari 2011 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat ben je weer kieskeurig vandaag, graag of niet hoor. Ik probeerde lief te doen
Maar je weet toch dat jij bijzonder voor mij bent??quote:Op maandag 17 januari 2011 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, dat 'beetje jammer' gevoel wordt er niet minder door.
Dat geloof ik ook jaquote:Op maandag 17 januari 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan wie het aanbiedtvan Joe had ze het wel aangenomen
allemaal house platen enzo? of ook nog old scool shit?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:49 schreef backgammon het volgende:
ik heb mn DJ set verkocht, heb alleen de platen nog
komt wel goed schatjequote:
Hij blijft ook gewoon goed en toepasbaar... tijdloosquote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
[..]
*wijst op spirit's onderschrift.*
dat spreekt voor zich natuurlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan wie het aanbiedtvan Joe had ze het wel aangenomen
Gewoon combinerenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm....... true..... maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ik vind het breekeffect van een LP toch leuker.... daarbij.... het is ouderwetscchhhhhhhhhhhhhh en dat soort punten
Arme jijquote:
hij is perfectquote:Op maandag 17 januari 2011 19:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij blijft ook gewoon goed en toepasbaar... tijdloos
Ja nouquote:Op maandag 17 januari 2011 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat ben je weer kieskeurig vandaag, graag of niet hoor. Ik probeerde lief te doen
Andijvie ruilen voor Boerenkool dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja nouDanoontje hoort er gewoon niet bij
Hmmm, dan hoef ik ze niet te hebbenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:51 schreef backgammon het volgende:
niet echt old-school, maar vooral house, beetje tech en minimal
denk ik de trand van Pier Bucci, bodyroxx, maar ook Sandy Rivera enzo
Zelfs CobblestoneJazz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |