Dat lijkt mij nietsquote:Op maandag 17 januari 2011 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, dat komt omdat ik wisselende en gebroken diensten heb, dus dan ben ik 3 a 4 uur werken, dan 2 tot 3 uur thuis en dan weer 3 a 4 uur werken
soms vind ik er echt super platen tussenquote:
*schuift danoontje naar voren* Komt wel goed schatjequote:Op maandag 17 januari 2011 19:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
EN NOU NEEM JE HET VAN HAAR WEL METEEN AAN!
*in een hoekje huilt
je moet er teveel verstand van hebben om dan kaf/koren te scheiden. dan ga ik liever voor producten/producenten die zich bewezen hebben. En qua prijzen zit ik toch echt aan de onderkant van de (audiofiele) markt.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:44 schreef backgammon het volgende:
[..]
Nee, het is ECHT hetzelfde spul
Dat is roosvicee.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*schuift danoontje naar voren* Komt wel goed schatje
Wat is beter een CD of een LP?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
soms vind ik er echt super platen tussenen uiteraard wordt de verzameling iedere rommelmarkt weer uitgebreid
Tja, dat 'beetje jammer' gevoel wordt er niet minder door.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:45 schreef Spirit82 het volgende:
Ik had het gewoon niet verwachtIk was totaal van mijn apropos!!
quote:
*wijst op spirit's onderschrift.*quote:Op maandag 17 januari 2011 19:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
EN NOU NEEM JE HET VAN HAAR WEL METEEN AAN!
*in een hoekje huilt
Die wil ik nietquote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ik héb geen roosvice..![]()
Wel danoontje
En dat is veel lekkerder roosvicequote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ik héb geen roosvice..![]()
Wel danoontje
Ja jaquote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
[..]
*wijst op spirit's onderschrift.*
Klinkt bekend! Hou ook het programma van de Jaarbeurs in de gaten. Twee keer per jaar heb je daar een gigantische platen- en CD beurs. En ook muziekwinkels waar ze tweedehandsmeuk verkopen zijn de moeite waard. Prachtige 12" en LP's voor spotprijzen.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
soms vind ik er echt super platen tussenen uiteraard wordt de verzameling iedere rommelmarkt weer uitgebreid
Errorquote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Cd. Maar platen draaien is leuker.
CD kunnen weer in de magnetron voor een lichtshowquote:
hangt van opname- en afspeelkwaliteit af.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Cd. Maar platen draaien is leuker.
Wat ben je weer kieskeurig vandaag, graag of niet hoor. Ik probeerde lief te doenquote:
Hmm....... true..... maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ik vind het breekeffect van een LP toch leuker.... daarbij.... het is ouderwetscchhhhhhhhhhhhhh en dat soort puntenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
CD kunnen weer in de magnetron voor een lichtshow
Het ligt gewoon aan wie het aanbiedtquote:Op maandag 17 januari 2011 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat ben je weer kieskeurig vandaag, graag of niet hoor. Ik probeerde lief te doen
Maar je weet toch dat jij bijzonder voor mij bent??quote:Op maandag 17 januari 2011 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, dat 'beetje jammer' gevoel wordt er niet minder door.
Dat geloof ik ook jaquote:Op maandag 17 januari 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan wie het aanbiedtvan Joe had ze het wel aangenomen
allemaal house platen enzo? of ook nog old scool shit?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:49 schreef backgammon het volgende:
ik heb mn DJ set verkocht, heb alleen de platen nog
komt wel goed schatjequote:
Hij blijft ook gewoon goed en toepasbaar... tijdloosquote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
[..]
*wijst op spirit's onderschrift.*
dat spreekt voor zich natuurlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan wie het aanbiedtvan Joe had ze het wel aangenomen
Gewoon combinerenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm....... true..... maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ik vind het breekeffect van een LP toch leuker.... daarbij.... het is ouderwetscchhhhhhhhhhhhhh en dat soort punten
Arme jijquote:
hij is perfectquote:Op maandag 17 januari 2011 19:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij blijft ook gewoon goed en toepasbaar... tijdloos
Ja nouquote:Op maandag 17 januari 2011 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat ben je weer kieskeurig vandaag, graag of niet hoor. Ik probeerde lief te doen
Andijvie ruilen voor Boerenkool dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja nouDanoontje hoort er gewoon niet bij
Hmmm, dan hoef ik ze niet te hebbenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:51 schreef backgammon het volgende:
niet echt old-school, maar vooral house, beetje tech en minimal
denk ik de trand van Pier Bucci, bodyroxx, maar ook Sandy Rivera enzo
Zelfs CobblestoneJazz
Laatste zou ik iig niet doenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon combinerenCD in de magnetron en LP kapot gooien. Of een LP in de magnetron
![]()
Hell no!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Andijvie ruilen voor Boerenkool dan?
Je doet mij aan dit liedje denken.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:49 schreef Spirit82 het volgende:
Maar je weet toch dat jij bijzonder voor mij bent??
wie zegt dat ik ze verkoooooop?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, dan hoef ik ze niet te hebben
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:53 schreef backgammon het volgende:
[..]
wie zegt dat ik ze verkoooooop?
Een LP kan zéker niet dieper qua bas. Onder de 30 Hz is het afgelopen bij LP. Buiten dan nog de armschommelingen die je speakers half uit elkaar laten wapperen als je geen hoogdoorlaat hebt.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Error![]()
LP kan een hogere resolutie handelen dan CD, maar CD blijft zijn kwaliteit behouden en met goedkopere rommel kan je makkelijk een betere geluidskwaliteit behalen.
LP kan veel dieper qua bass en hoger dan hoog
Wat verwacht je van mijquote:Op maandag 17 januari 2011 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Laatste zou ik iig niet doenjust t.i.
Ik ken het liedje niet en ga het niet luisteren ook. Jij bent speciaal en ik zal ons moment nooit vergeten en je doet nu zelf heel veel aan je belangrijkheid af terwijl ik er heul niet zo over denk en das gewoon niet fair weet je welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |