Is in 5 minuten klaarquote:Op maandag 17 januari 2011 19:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uhuh, nice eh!en "hij doet het garantie"
[..]
Zometeen pas?!
ik heb niks. owja, een DVD-speler. En een klap van de molen van m'n audiofiele ex schoonvader.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Rommelmarkt ongeveer 75 euro voor de draaitafel en 100 euro voor de naald en je hebt wat moois
[..]
Geen idee, "doe mij de beste" en toen kreeg ik deze
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef backgammon het volgende:
[..]
gamen? singels die gamen???? wth
Hoe is je audioverlanglijstje dan nu?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hou es op! nou krijg ik de neiging aan m'n audioverlanglijstje te gaan sleutelen
Kant en klaar van Albert Heijnquote:Op maandag 17 januari 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook zo..alleen kant en klaar van de Jumbo
Ehm, meer boodschappelijke aardquote:Op maandag 17 januari 2011 19:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehehe .... schoonmaken.... was ophangen
![]()
eten
Hoeveel uur per week?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gemiddeld 8 uur per dan, soms ietsjes meer
Zekers, daar heb je een prima aanschaf mee gedaan.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
Uhuh, nice eh!en "hij doet het garantie"
Maar jij bent veels te leuk om te laten.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe is je audioverlanglijstje dan nu?
@Snuit: ik heb trouwens een Pro-Ject Debut III met op dit moment een NAD PP1-voorversterker maar binnenkort bouw ik mijn eigen buizenvoorversterker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: en ik blijf nog maar ff verre van het hele platenspeler verhaal, anders gaat me dat helemaal de kop kosten
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
En films/series en drankquote:Op maandag 17 januari 2011 19:38 schreef backgammon het volgende:
games en seks, het is hier helemaal super!
I know.. maar dan beni k ook weer een sukkel die zegt... "Weet u het zeker?" ipv dat ik hem gewoon direct onder de arm mee neemquote:Op maandag 17 januari 2011 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zekers, daar heb je een prima aanschaf mee gedaan.
Boerenkool of zuurkool.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat heb je? Ik Andijvie met een bal
Nou ok, dan mag je me lastigvallenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar jij bent veels te leuk om te laten.
Deze valt wel mee, eerder gehadquote:Op maandag 17 januari 2011 19:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Boerenkool of zuurkool.Met rookworst
Die ballen bij kant en klaar stamppotjes vind ik altijd heel vies
Het is je vergeven. Hoeveel vinyl heb je om er op af te spelen?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
I know.. maar dan beni k ook weer een sukkel die zegt... "Weet u het zeker?" ipv dat ik hem gewoon direct onder de arm mee neem
denk je dat ik mee zou doen als dat zo was?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:41 schreef -Engel- het volgende:
Is dit het nieuwe "kijk, mij de langste/grootste/dikste hebben"-geklets????
Ja?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
denk je dat ik mee zou doen als dat zo was?
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]waarom allemaal duur spul? check Chinese Audio... same shit, half te priceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: en ik blijf nog maar ff verre van het hele platenspeler verhaal, anders gaat me dat helemaal de kop kostenhey sexy, ooohhh you already know!
Ja. Zo ben jij.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Om de nabij de 300 stuks denk ik. kan meer zijn, kan minder zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Hoeveel vinyl heb je om er op af te spelen?
Ik ben wat meer terughoudend geworden na ons laatste contact.quote:
*laat zak snoep toch maar thuis zaterdag*quote:
quarter quality.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:43 schreef backgammon het volgende:
[..]
waarom allemaal duur spul? check Chinese Audio... same shit, half te price
Ja maar ik word altijd gemaild door onbekende mannenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben wat meer terughoudend geworden na ons laatste contact.
Pff soms lijkt alsof je altijd werktquote:Op maandag 17 januari 2011 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
40, zoals 't hoort.. Soms meer.. Bijna 50
kijk nog eens goedquote:Op maandag 17 januari 2011 19:43 schreef backgammon het volgende:
[..]
waarom allemaal duur spul? check Chinese Audio... same shit, half te price
Wil jij een slaapplaats?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*laat zak snoep toch maar thuis zaterdag*
Tof!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Om de nabij de 300 stuks denk ik. kan meer zijn, kan minder zijn.
ja, toch wel hèquote:
Whehe, dat komt omdat ik wisselende en gebroken diensten heb, dus dan ben ik 3 a 4 uur werken, dan 2 tot 3 uur thuis en dan weer 3 a 4 uur werkenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff soms lijkt alsof je altijd werkthoi ik ben net terug van mijn werk. Doei ik ga weer werken 5 minuten later etc.
Dan durf je niet meerquote:Op maandag 17 januari 2011 19:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat station inmiddels gepasseerd te zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:43 schreef Spirit82 het volgende:
Ja maar ik word altijd gemaild door onbekende mannen
Ik had het gewoon niet verwachtquote:Op maandag 17 januari 2011 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat station inmiddels gepasseerd te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |