Nee ik bedoel zo'n ding dat je op je tv aansluit.. externe hd eraan en downloads kijken maar. Heb ik nou een verkeerde term te pakken?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:26 schreef backgammon het volgende:
[..]
windows media player is helemaal te gek
mk2 !quote:Op maandag 17 januari 2011 18:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zag ik nou dat jij een SL1200 hebt?
jup, remake. voor de herkenbaarheid hebben ze de oude tune zoveel mogelijk intact gelaten, maar verder heeft het, behalve de locatie, er weinig mee te maken als ik de recensie die ik las mag geloven.quote:
Dan had het nog veel langer geduurd, had ik mn broek leeg moeten scheppen en misschien toch maar even douchen enzo.quote:
Nee je term is goed, maareh, downloaden mag toch helemaal nietquote:Op maandag 17 januari 2011 19:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel zo'n ding dat je op je tv aansluit.. externe hd eraan en downloads kijken maar. Heb ik nou een verkeerde term te pakken?
quote:
MIquote:Op maandag 17 januari 2011 19:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan had het nog veel langer geduurd, had ik mn broek leeg moeten scheppen en misschien toch maar even douchen enzo.
Nee hoor, juiste termquote:Op maandag 17 januari 2011 19:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel zo'n ding dat je op je tv aansluit.. externe hd eraan en downloads kijken maar. Heb ik nou een verkeerde term te pakken?
Ah, ok!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:29 schreef JoeBravo het volgende:
jup, remake. voor de herkenbaarheid hebben ze de oude tune zoveel mogelijk intact gelaten, maar verder heeft het, behalve de locatie, er weinig mee te maken als ik de recensie die ik las mag geloven.
Ohja... maareh... dat doe ik natuurlijk ook helemaal nietquote:Op maandag 17 januari 2011 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee je term is goed, maareh, downloaden mag toch helemaal niet
dat is toch meer een Media center dan ofzo?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Engel!quote:
Hoi engeltjequote:
Doe je ook nog plaatjes draaien of niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met deze http://www.shure.com/amer(...)hile-phono-cartridge
http://nl.hardware.info/productgroep/43/dvd-blu-ray-mediaspelersquote:Op maandag 17 januari 2011 19:31 schreef backgammon het volgende:
[..]
dat is toch meer een Media center dan ofzo?
Weet ik veel!! Tis zo'n ding en ik ben er blij meequote:Op maandag 17 januari 2011 19:31 schreef backgammon het volgende:
[..]
dat is toch meer een Media center dan ofzo?
Voor thuisgebruik jaquote:Op maandag 17 januari 2011 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe je ook nog plaatjes draaien of niet?
Zeker een elliptische naald? (Site laadt niet meer).quote:Op maandag 17 januari 2011 19:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Voor thuisgebruik jageen dj werk, daar is die naald nie goe voor.
Morgen weerquote:
hou es op! nou krijg ik de neiging aan m'n audioverlanglijstje te gaan sleutelenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe je ook nog plaatjes draaien of niet?
Neuh, huishoudelijke aardquote:
Niet doenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hou es op! nou krijg ik de neiging aan m'n audioverlanglijstje te gaan sleutelen
Sorry but I cannot help you with thatquote:
I like living on the edgequote:Op maandag 17 januari 2011 19:34 schreef backgammon het volgende:
oo oke, ik heb ook zo'n ding, maar ik download nooit, ik ben geen crimineel
Mijn kamer ruikt nu zo lekker hequote:Op maandag 17 januari 2011 19:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehehe .... schoonmaken.... was ophangen
![]()
eten
We kunnen ook switchen naar onderwerp gamen?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hou es op! nou krijg ik de neiging aan m'n audioverlanglijstje te gaan sleutelen
quote:
Morgen nacht pas weerquote:
Rommelmarkt ongeveer 75 euro voor de draaitafel en 100 euro voor de naald en je hebt wat mooisquote:Op maandag 17 januari 2011 19:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Geen idee, "doe mij de beste" en toen kreeg ik dezequote:Op maandag 17 januari 2011 19:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeker een elliptische naald? (Site laadt niet meer).
ik had 'm gisteravondnacht even na 1-en eindelijk af, dus beter van niet iddquote:
Living on the edge of wuss cliff.quote:
Nee. Ik moet nog te lang wachten op m'n bestelde gamequote:Op maandag 17 januari 2011 19:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
We kunnen ook switchen naar onderwerp gamen?
WTFquote:Op maandag 17 januari 2011 19:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Morgen nacht pas weer![]()
Van 00:00 tot 05:30 ongeveer.. Maar die 05:30 kan nog uitgebreid worden morgenmiddag
gamen? singels die gamen???? wthquote:Op maandag 17 januari 2011 19:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
We kunnen ook switchen naar onderwerp gamen?
Dat heb ik gezien jaquote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik had 'm gisteravondnacht even na 1-en eindelijk af, dus beter van niet idd
75 euro voor een S1200 MK2?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
Rommelmarkt ongeveer 75 euro voor de draaitafel en 100 euro voor de naald en je hebt wat moois
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn kamer ruikt nu zo lekker he
Wasmiddel
Seks dan maar doet het altijd goed hierquote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef backgammon het volgende:
[..]
gamen? singels die gamen???? wth
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |