waarschuw ff vantevoren als je er over wil beginnen, dan zorg ik dat ik ook weg ben. kan me er nu al teveel bij voorstellenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:00 schreef L-E het volgende:
Ik heb een heel naar verhaal over een schaar en masturbatie en een verward iemand. Maar ik bewaar het tot later vanavond, als de kindertjes op bed liggen.
Wat bedoel je? Of; wat doe je voor werk..quote:Op maandag 17 januari 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor de verandering jaIk hoop dat het makkelijker gaat dan vandaag. Als sommige mensen nu gewoon eens doen wat ze wordt opgedragen zou dat veel makkelijker zijn
Was het een heggenschaar? Snoeischaar? Of een nagelschaartje?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waarschuw ff vantevoren als je er over wil beginnen, dan zorg ik dat ik ook weg ben. kan me er nu al teveel bij voorstellen*feint*
Ik kan niet wachten!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:00 schreef L-E het volgende:
Ik heb een heel naar verhaal over een schaar en masturbatie en een verward iemand. Maar ik bewaar het tot later vanavond, als de kindertjes op bed liggen.
Houdoequote:Op maandag 17 januari 2011 19:03 schreef L-E het volgende:
Tijd voor het bedritueel van Peuter, tot later!
Awww jij bent zo schattig hequote:Op maandag 17 januari 2011 19:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waarschuw ff vantevoren als je er over wil beginnen, dan zorg ik dat ik ook weg ben. kan me er nu al teveel bij voorstellen*feint*
Op mijn werk gingen dingen niet zoals ze moesten en daarom moest ik achter de feiten aanlopen.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:02 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Of; wat doe je voor werk..
Dat verhaaltje van L-E heb ik volgens mij in de break-out ofzo gelezenquote:
Het was een verkapt: Wat doe je voor werk - antwoord. Dus...quote:Op maandag 17 januari 2011 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op mijn werk gingen dingen niet zoals ze moesten en daarom moest ik achter de feiten aanlopen.![]()
[..]
Dat verhaaltje van L-E heb ik volgens mij in de break-out ofzo gelezen
Jij welquote:Op maandag 17 januari 2011 18:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mag ik nog even op je onderschrift wijzen?
Knuffel voor Peuterquote:Op maandag 17 januari 2011 19:03 schreef L-E het volgende:
Tijd voor het bedritueel van Peuter, tot later!
Kwaliteitcontroleren. Of althans een poging tot.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:05 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Het was een verkapt: Wat doe je voor werk - antwoord. Dus...
Oh, dat heb je trouwens al 'ns verteld. Sorryquote:Op maandag 17 januari 2011 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kwaliteitcontroleren. Of althans een poging tot.Ik moest vandaag een product controleren en dat was niet goed. Dus het moest overnieuw alleen dat wilde ze niet doen. Vandaar dat het maar 5 uur duurde voordat ik klaar was ipv 2,5 uur.
Inderdaadquote:Op maandag 17 januari 2011 19:10 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Oh, dat heb je trouwens al 'ns verteld. Sorry
Haha! Maar goed. Ik ben House aan het kijken, niks te doen vanavond...quote:Op maandag 17 januari 2011 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ach zulke dingen zijn vrijwel dagenlijkse kost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:13 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Haha! Maar goed. Ik ben House aan het kijken, niks te doen vanavond...House is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga een beetje fokken en tv kijken als er tenmiste wat leuks is
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Komt er een leuke film op TV? Even kijken...quote:Op maandag 17 januari 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
House is leukik ga een beetje fokken en tv kijken als er tenmiste wat leuks is
Too many channels and still nothing on.quote:
Geen films in ieder geval. Er zal vast wel iets interessants op Discovery komen ofzo.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Too many channels and still nothing on.
Uiteraard!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe goorder de details hoe beter Q?
Veronica nieuwe serie kijken of dat wat is. Anders comedy centralquote:Op maandag 17 januari 2011 19:18 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Geen films in ieder geval. Er zal vast wel iets interessants op Discovery komen ofzo.
Hoe heet die serie?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veronica nieuwe serie kijken of dat wat is. Anders comedy central
Hawii 5 Oquote:
die reclames zagen er zo slecht uit dat ik het weiger te kijken, sorryquote:
Wat voor soort serie is 't?quote:
windows media player is helemaal te gekquote:Op maandag 17 januari 2011 19:25 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben supernatural aan het kijken.. zometeen seizoen 2 starten. Me luuuurrrves my mediaplayer
Hufters zijn het!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja! en HP7.1 die te vroeg draait
Ach het kijkt vast lekker wegquote:Op maandag 17 januari 2011 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij een soort van detective serie die zich afspeelt op Hawai
Oudere serie toch al ook?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:26 schreef Royco1 het volgende:
Volgens mij een soort van detective serie die zich afspeelt op Hawai
Van wie dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wel die gave muziek erbij!
Ja potdulleme, ik werd in Eindhovuh gedumpt en moest tot te laat werken en ik moest poepenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hufters zijn het!
Of jij had gewoon op tijd thuis moeten zijn
Geen idee. Die serie is uit jouw jeugd dus dat zou jij moeten weten.quote:
Had je het maar op moeten houdenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja potdulleme, ik werd in Eindhovuh gedumpt en moest tot te laat werken en ik moest poepen
Poepen.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja potdulleme, ik werd in Eindhovuh gedumpt en moest tot te laat werken en ik moest poepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |