Geen vereiste, wel stoerquote:Op maandag 17 januari 2011 18:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat was geen vereiste had ik vanmiddag begrepen. toch?
Dat is afhankelijk van waar je ze voor nodig hebt.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
In mn koelkast of sporadisch op mn balkon?
Je hebt mannelijke borsten?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef L-E het volgende:
Peuter heeft een bijnaam voor mijn borsten.
"Dikkie Dik".
True story.
Hmm... dus jij zegt eigenlijk dat zolang ik bier bij hun in de buurt hou... ze alles doen wat ik zeg?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van waar je ze voor nodig hebt.
Ik zou voor de zekerheid ook een beetje GHB bij de hand houden.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmm... dus jij zegt eigenlijk dat zolang ik bier bij hun in de buurt hou... ze alles doen wat ik zeg?
Ik heb mij vermaakt op mijn werk vandaagquote:Op maandag 17 januari 2011 18:53 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ja goed! Vandaag nog wat leuks gedaan?
Ja, heel goed!quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik blijf me erover verbazen dat jij vrijgezel bent. Serieus.
Hehe, hetzelfde hier!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb mij vermaakt op mijn werk vandaag
nee, ik schaam me er niet voor (nouja) soms 2 handen nodig te hebben. En vol licht. en m'n tong uit m'n mond van concentratie.quote:
A little Bier&Tieten goes a long way.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmm... dus jij zegt eigenlijk dat zolang ik bier bij hun in de buurt hou... ze alles doen wat ik zeg?
Uhm, neequote:Op maandag 17 januari 2011 18:55 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ja, heel goed!Heb je nog wat leuks gedaan vandaag?
Als je ze maar uitkrijgtquote:Op maandag 17 januari 2011 18:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, ik schaam me er niet voor (nouja) soms 2 handen nodig te hebben. En vol licht. en m'n tong uit m'n mond van concentratie.![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, ik schaam me er niet voor (nouja) soms 2 handen nodig te hebben. En vol licht. en m'n tong uit m'n mond van concentratie.![]()
Haha, ik zie t voor me. Google erbij voor de voorbeeldplaatjes.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Echt, ik HAAT jouquote:Op maandag 17 januari 2011 18:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als je hier was had ik ze met liefde met je gedeeld, maarja
ik heb meestal ook even de tong uit de mond danquote:Op maandag 17 januari 2011 18:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, ik zie t voor me. Google erbij voor de voorbeeldplaatjes.
Youtube! Stilstaande plaatjes geven niet genoeg informatie.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, ik zie t voor me. Google erbij voor de voorbeeldplaatjes.
Gewerkt.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Uhm, nee![]()
Op school zitten niksen, morgen weer aan de bak op stage.
Wat heb jij dan gedaan?
zal ik zaterdag een zak meenemen, of juist beter van niet?quote:
Dat mag alleen als we daarna nieuwe gaan shoppenquote:
De expert aan het woord.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Youtube! Stilstaande plaatjes geven niet genoeg informatie.
Jij blijft mij steeds afwijzenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik blijf me erover verbazen dat jij vrijgezel bent. Serieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet veel bijzonders eigenlijk. Ik ben saaiquote:Op maandag 17 januari 2011 18:55 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Hehe, hetzelfde hier!En afgelopen weekend?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik hou van jequote:Op maandag 17 januari 2011 18:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zal ik zaterdag een zak meenemen, of juist beter van niet?
weet je hoeveel schade je daarmee aan kan richten met een stel van zenuwen bevende handen?quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij blijft mij steeds afwijzen
Nee, je bent NIET saai!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Niet veel bijzonders eigenlijk. Ik ben saaiFor every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
Jij blijkbaar wel.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
weet je hoeveel schade je daarmee aan kan richten met een stel van zenuwen bevende handen?
mag ik nog even op je onderschrift wijzen?quote:
kom, je blijft toch gewoon koel tijdens de daad?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
weet je hoeveel schade je daarmee aan kan richten met een stel van zenuwen bevende handen?
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij blijft mij steeds afwijzen
Je complimenteert een vrouw NIET door haar te betichten van 'mannelijke borsten' Gewoon geen goed idee, ok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan me er alleen wat bij voorstellenquote:
Ik probeer het eerst wel even op de normale manier.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat mag alleen als we daarna nieuwe gaan shoppen
Oh gelukkigquote:
Iddquote:Op maandag 17 januari 2011 18:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Je complimenteert een vrouw NIET door haar te betichten van 'mannelijke borsten' Gewoon geen goed idee, ok?
*noteert*quote:Op maandag 17 januari 2011 18:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Je complimenteert een vrouw NIET door haar te betichten van 'mannelijke borsten'
nee, daar krijg ik het juist heel erg warm vanquote:Op maandag 17 januari 2011 18:59 schreef backgammon het volgende:
[..]
kom, je blijft toch gewoon koel tijdens de daad?
Point takenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Je complimenteert een vrouw NIET door haar te betichten van 'mannelijke borsten' Gewoon geen goed idee, ok?
haha, ja ik ook maar ik blijf wel koelquote:Op maandag 17 januari 2011 19:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, daar krijg ik het juist heel erg warm van
Misschien wel zo verstandigquote:Op maandag 17 januari 2011 19:00 schreef L-E het volgende:
Ik heb een heel naar verhaal over een schaar en masturbatie en een verward iemand. Maar ik bewaar het tot later vanavond, als de kindertjes op bed liggen.
Ik lig al op bedquote:Op maandag 17 januari 2011 19:00 schreef L-E het volgende:
Ik heb een heel naar verhaal over een schaar en masturbatie en een verward iemand. Maar ik bewaar het tot later vanavond, als de kindertjes op bed liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |