Geen vereiste, wel stoerquote:Op maandag 17 januari 2011 18:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat was geen vereiste had ik vanmiddag begrepen. toch?
Dat is afhankelijk van waar je ze voor nodig hebt.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
In mn koelkast of sporadisch op mn balkon?
Je hebt mannelijke borsten?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef L-E het volgende:
Peuter heeft een bijnaam voor mijn borsten.
"Dikkie Dik".
True story.
Hmm... dus jij zegt eigenlijk dat zolang ik bier bij hun in de buurt hou... ze alles doen wat ik zeg?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van waar je ze voor nodig hebt.
Ik zou voor de zekerheid ook een beetje GHB bij de hand houden.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmm... dus jij zegt eigenlijk dat zolang ik bier bij hun in de buurt hou... ze alles doen wat ik zeg?
Ik heb mij vermaakt op mijn werk vandaagquote:Op maandag 17 januari 2011 18:53 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ja goed! Vandaag nog wat leuks gedaan?
Ja, heel goed!quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik blijf me erover verbazen dat jij vrijgezel bent. Serieus.
Hehe, hetzelfde hier!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb mij vermaakt op mijn werk vandaag
nee, ik schaam me er niet voor (nouja) soms 2 handen nodig te hebben. En vol licht. en m'n tong uit m'n mond van concentratie.quote:
A little Bier&Tieten goes a long way.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmm... dus jij zegt eigenlijk dat zolang ik bier bij hun in de buurt hou... ze alles doen wat ik zeg?
Uhm, neequote:Op maandag 17 januari 2011 18:55 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ja, heel goed!Heb je nog wat leuks gedaan vandaag?
Als je ze maar uitkrijgtquote:Op maandag 17 januari 2011 18:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, ik schaam me er niet voor (nouja) soms 2 handen nodig te hebben. En vol licht. en m'n tong uit m'n mond van concentratie.![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, ik schaam me er niet voor (nouja) soms 2 handen nodig te hebben. En vol licht. en m'n tong uit m'n mond van concentratie.![]()
Haha, ik zie t voor me. Google erbij voor de voorbeeldplaatjes.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Echt, ik HAAT jouquote:Op maandag 17 januari 2011 18:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als je hier was had ik ze met liefde met je gedeeld, maarja
ik heb meestal ook even de tong uit de mond danquote:Op maandag 17 januari 2011 18:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, ik zie t voor me. Google erbij voor de voorbeeldplaatjes.
Youtube! Stilstaande plaatjes geven niet genoeg informatie.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, ik zie t voor me. Google erbij voor de voorbeeldplaatjes.
Gewerkt.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Uhm, nee![]()
Op school zitten niksen, morgen weer aan de bak op stage.
Wat heb jij dan gedaan?
zal ik zaterdag een zak meenemen, of juist beter van niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |