Dat lijkt mij nietsquote:Op maandag 17 januari 2011 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, dat komt omdat ik wisselende en gebroken diensten heb, dus dan ben ik 3 a 4 uur werken, dan 2 tot 3 uur thuis en dan weer 3 a 4 uur werken
soms vind ik er echt super platen tussenquote:
*schuift danoontje naar voren* Komt wel goed schatjequote:Op maandag 17 januari 2011 19:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
EN NOU NEEM JE HET VAN HAAR WEL METEEN AAN!
*in een hoekje huilt
je moet er teveel verstand van hebben om dan kaf/koren te scheiden. dan ga ik liever voor producten/producenten die zich bewezen hebben. En qua prijzen zit ik toch echt aan de onderkant van de (audiofiele) markt.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:44 schreef backgammon het volgende:
[..]
Nee, het is ECHT hetzelfde spul
Dat is roosvicee.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*schuift danoontje naar voren* Komt wel goed schatje
Wat is beter een CD of een LP?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
soms vind ik er echt super platen tussenen uiteraard wordt de verzameling iedere rommelmarkt weer uitgebreid
Tja, dat 'beetje jammer' gevoel wordt er niet minder door.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:45 schreef Spirit82 het volgende:
Ik had het gewoon niet verwachtIk was totaal van mijn apropos!!
quote:
*wijst op spirit's onderschrift.*quote:Op maandag 17 januari 2011 19:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
EN NOU NEEM JE HET VAN HAAR WEL METEEN AAN!
*in een hoekje huilt
Die wil ik nietquote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ik héb geen roosvice..![]()
Wel danoontje
En dat is veel lekkerder roosvicequote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ik héb geen roosvice..![]()
Wel danoontje
Ja jaquote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
[..]
*wijst op spirit's onderschrift.*
Klinkt bekend! Hou ook het programma van de Jaarbeurs in de gaten. Twee keer per jaar heb je daar een gigantische platen- en CD beurs. En ook muziekwinkels waar ze tweedehandsmeuk verkopen zijn de moeite waard. Prachtige 12" en LP's voor spotprijzen.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
soms vind ik er echt super platen tussenen uiteraard wordt de verzameling iedere rommelmarkt weer uitgebreid
Errorquote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Cd. Maar platen draaien is leuker.
CD kunnen weer in de magnetron voor een lichtshowquote:
hangt van opname- en afspeelkwaliteit af.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Cd. Maar platen draaien is leuker.
Wat ben je weer kieskeurig vandaag, graag of niet hoor. Ik probeerde lief te doenquote:
Hmm....... true..... maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ik vind het breekeffect van een LP toch leuker.... daarbij.... het is ouderwetscchhhhhhhhhhhhhh en dat soort puntenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
CD kunnen weer in de magnetron voor een lichtshow
Het ligt gewoon aan wie het aanbiedtquote:Op maandag 17 januari 2011 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat ben je weer kieskeurig vandaag, graag of niet hoor. Ik probeerde lief te doen
Maar je weet toch dat jij bijzonder voor mij bent??quote:Op maandag 17 januari 2011 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, dat 'beetje jammer' gevoel wordt er niet minder door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |