abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91514260
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:26 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Tsja wannabee prentenschrijver, jij had natuurlijk liever zonder pardon je etiketje ingevuld :6 :9 :P ;)
Nee ik had de beste man bedankt en me gerealiseerd dat ik mazzel heb gehad, niet dat ik gelijk had...
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_91514326
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:28 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

Nee ik had de beste man bedankt en me gerealiseerd dat ik mazzel heb gehad, niet dat ik gelijk had...
Lol _O- owned :D
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:34:25 #103
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_91514552
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:13 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Hiervoor is bij het bezwaar maken tegen grote vergunningen/projecten tegenwoordig een initiële inleg van een paar honderd euro verplicht, en die krijg je terug als je in het gelijk wordt gesteld. Hoog tijd dat ze dat ook invoeren bij de wet mulder overtredingen. Opvragen foto kost 75 euro, en bezwaar maken ook 75. Wordt je in het gelijk gesteld, dan krijg je die 150 euro terug, met wat compensatierente, net als bij de belastingdienst.
Lijkt mij een heel goed plan !!!
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:37:07 #104
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_91514701
Héhé ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:27 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

Dat is mazzel, geen recht... De ambtenaar heeft dit naar eigen inzicht binnen zijn bevoegdheid afgedaan met een waarschuwing. Dit is geen ontslag voor de wettelijke verplichting dat je alleen met een aan de voorwaarden voldoend voertuig mag rondrijden waar jezelf voor verantwoordelijk bent.
Nee dat zeg ik ook niet, maar blijkbaar overheersde zijn gezond verstand, dat ik dus eerst langs de garage moest om dit euvel te verhelpen.
Dat ik dit niet zelf voor elkaar kreeg met mijn lieftallige handjes.

Dus dat is geen mazzel, dat is gezond verstand en redelijkheid.

Als hij zich letterlijk aan de wet hield kon hij me bekeuren omdat ik ter plaatste niet zelf het lampje kon verwisselen.
En dan zou ik de fabrikant van mijn auto aan moeten klagen, want die heeft het zo ontworpen dat het voor een leek onmogelijk is.
En dat mag dan wettelijk toch niet :P
Rayen 2½ jaar!
pi_91514836
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:37 schreef TimeJumper het volgende:
Héhé ;)

[..]

Nee dat zeg ik ook niet, maar blijkbaar overheersde zijn gezond verstand, dat ik dus eerst langs de garage moest om dit euvel te verhelpen.

Als hij zich letterlijk aan de wet hield kon hij me bekeuren omdat ik ter plaatste niet zelf het lampje kon verwisselen.
En dan zou ik de fabrikant van mijn auto aan moeten klagen, want die heeft het zo ontworpen dat het voor een leek onmogelijk is.
|:(

Ik ga nu ff een half uur tegen mijn deurknop lullen, denkt dat ik daar eerder bij doordring...
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_91514870
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:37 schreef TimeJumper het volgende:
Héhé ;)

[..]

Hij is wel heel schappelijk geweest want je had de auto ook kunnen inspecteren voordat je ermee wegreed, en dus kunnen zien dat de lamp het niet deed.
Denk ook dat de fabrikant je zou vertellen dat je voor een andere auto had kunnen kiezen ;)
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:41:44 #107
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_91514923
quote:

Hiervoor is bij het bezwaar maken tegen grote vergunningen/projecten tegenwoordig een initiële inleg van een paar honderd euro verplicht, en die krijg je terug als je in het gelijk wordt gesteld. Hoog tijd dat ze dat ook invoeren bij de wet mulder overtredingen. Opvragen foto kost 75 euro, en bezwaar maken ook 75. Wordt je in het gelijk gesteld, dan krijg je die 150 euro terug, met wat compensatierente, net als bij de belastingdienst.
De mogelijkheid om bezwaar te maken is er om het feit dat je initiëel schuldig bent wat tegengewicht te geven. Hoewel het zinvol is om na te denken over middelen om flauwe kul-bezwaarschriften een halt toe te roepen, denk ik niet dat dat de manier is.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:42:03 #108
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_91514941
Overigens klopt de TT niet. De boete was voor fout parkeren.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:45:44 #109
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_91515139
Hoewel een boete in dit geval wettelijk gezien volkomen terecht is, denk ik dat een maatschappij veel meer gebaat is bij een beetje verdraagzaamheid, bijvoorbeeld in gevallen zoals deze waar er niemand echt benadeeld wordt door het gedrag van TS.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:46:38 #110
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_91515177
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:40 schreef Audreyoot het volgende:

Hij is wel heel schappelijk geweest want je had de auto ook kunnen inspecteren voordat je ermee wegreed, en dus kunnen zien dat de lamp het niet deed.
Een lamp kan ook onderweg stuk gaan. ;)
pi_91515200
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:47 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Naja goed er moeten zeker grenzen getrokken worden maar ik vind het gewoon te ver gaan. Dan lopen die mensen maar even om de auto heen, zo moeilijk is het allemaal niet, zou ik ook gewoon doen. Denk dat mensen zich tegenwoordig een beetje druk maken om niks.
Zeg dat maar tegen degene die in een rolstoel zit of met een rollator moet lopen, of tegen die moeder die met een kinderwagen loopt en haar zoontje van 4 ernaast.

Zolang het een ander betreft moeten mensen zich nooit druk maken, maar owee als het jezelf betreft.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:57:42 #112
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_91515743
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:45 schreef Alicey het volgende:
Hoewel een boete in dit geval wettelijk gezien volkomen terecht is, denk ik dat een maatschappij veel meer gebaat is bij een beetje verdraagzaamheid, bijvoorbeeld in gevallen zoals deze waar er niemand echt benadeeld wordt door het gedrag van TS.
Mensen die dus over de stoep wilden lopen en zich evt voortbewegen met rolstoelen etc zijn niet benadeeld?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:00:16 #113
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_91515878
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:57 schreef karr-1 het volgende:

Mensen die dus over de stoep wilden lopen en zich evt voortbewegen met rolstoelen etc zijn niet benadeeld?
Als die mensen er zijn en er niet doorkunnen doordat TS in de weg staat wel. De handhaver kan dan een bon uitschrijven en uitleggen dat hij dat om die reden doet. :)
pi_91515907
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:46 schreef Alicey het volgende:

[..]

Een lamp kan ook onderweg stuk gaan. ;)
Ja dat is waar maar dat merk je dan toch?

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:47 schreef klipper het volgende:

[..]

Zeg dat maar tegen degene die in een rolstoel zit of met een rollator moet lopen, of tegen die moeder die met een kinderwagen loopt en haar zoontje van 4 ernaast.

Zolang het een ander betreft moeten mensen zich nooit druk maken, maar owee als het jezelf betreft.
Nogmaals; de boete was terecht. Maar die 'wat als' was niet van toepassing dus naar mijn mening was een waarschuwing voldoende geweest.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:02:01 #115
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_91515974
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:00 schreef Audreyoot het volgende:

Ja dat is waar maar dat merk je dan toch?
Dat ligt er maar net aan. Achterlicht of remlicht is vrij lastig te zien van binnenuit, om maar iets te noemen. :)
pi_91516003
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:02 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan. Achterlicht of remlicht is vrij lastig te zien van binnenuit, om maar iets te noemen. :)
Klopt maar in dit geval ging het over de koplamp ;)
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:02:41 #117
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_91516015
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:41 schreef FeestBoek het volgende:

[..]

Laden en lossen wil zeggen dat je goederen in of uit je auto laadt, waarvoor het nodig is dat je voertuig zo dichtbij staat. Dus bij veel, zware, of moeilijk verplaatsbare goederen. Een mobieltje (de naam zegt het al) valt daar dus niet onder.

Even snel iets kleins ophalen valt nooit niet onder laden en lossen.
Zelfs een passagier afgooien valt onder laden en lossen. En trouwens, misschien heeft TS wel een hele oude mobiele telefoon, je weet wel, zo'n heeeeeeeeeeuhle grote!
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:05:03 #118
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_91516139
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:02 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Zelfs een passagier afgooien valt onder laden en lossen. En trouwens, misschien heeft TS wel een hele oude mobiele telefoon, je weet wel, zo'n heeeeeeeeeeuhle grote!
Whahahahahahaaaaa ;)
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:07:21 #119
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_91516266
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:45 schreef Alicey het volgende:
Idd, en dat gedrag druk je met zulke acties wel de kop in.

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:40 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

|:(

Ik ga nu ff een half uur tegen mijn deurknop lullen, denkt dat ik daar eerder bij doordring...
;) Niet te hard lullen he, zeker niet na tienen, want dat is ook wettelijk vastgelegd, burenoverlast en zo :D :P >:)
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:12:34 #120
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_91516542
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:47 schreef klipper het volgende:

[..]

Tsja zeg als ik nou zo'n type was :{

Ik parkeer de auto, voor mijn woonkamerraam.
Ik loop naar binnen, ga snel naar het toilet, een hele korte maar noodzakelijke boodschap :Y
Ik loop terug de kamer binnen, kijkend waar mijn telefoon ligt, met mijn snufferd naar het raam toergericht.
Dus vandaar dat ik die 2 bromsnorren zag binnenschuiven, binnen mijn "raamzicht".
Ik gelijk naar buiten, te laat.

Ik heb er wel 1 ding van geleerd. Het maakt niet uit wat je zegt of hoe de situatie is. Mensen kunnen niet in redelijkheid nadenken.
Dus de volgende keer laat ik hem een halve/hele dag staan, dan heb ik "waar" voor mijn geld }) *O*
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:16:18 #121
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_91516722
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:58 schreef karr-1 het volgende:

[..]

En daarmee het systeem lekker te belasten zodat het nog duurder word. Lijkt me een geweldige actie.
Als TS er echt nog maar 2 minuten stond vind ik dit ook gewoon azijnpisserij van de bovenste plank. Sowieso hebben parkeerwachten echt 0,0 empathie en schrijven ze altijd direct. Zelf ook een keer een boete gehad (samen met nog een stuk of 50 auto's in hetzelfde rijtje) die gewoon onterecht was. (is ook kwijtgescholden na bezwaar)

Als er veel ontrechte boetes worden uitgeschreven moeten ze de parkeerwachten eens op hun kloten geven, en op een laden lossen plek sta je niet snel mensen in de weg, wat andesr vind ik de klootzakken die dubbel parkeren, op de stoep parkeren of doodleuk hun auto ergens gruwelijk in de weg zetten. Die moeten ze eens aanpakken.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_91516731
Vooral doen, de hele dag buiten laten staan, ben benieuwd hoe de titel van je volgende topic gaat heten dan.
pi_91516785
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:16 schreef Metro2005 het volgende:

[..]
, wat andesr vind ik de klootzakken die dubbel parkeren, op de stoep parkeren of doodleuk hun auto ergens gruwelijk in de weg zetten. Die moeten ze eens aanpakken.
Lees de OP eens...
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:18:08 #124
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_91516809
quote:

[..]

Als je ziet dat er nog best veel boetes onterecht zijn kunnen ze bij bv snelheidsovertredingen beter de foto er gewoon direct bij doen. Gelijk een stuk duidelijker en mensen hebben direct bewijs in handen van "hee dat ben ik inderdaad" in plaats van "heb ik dat gedaan? wtf echt niet, bezwaar aantekenen! "

quote:
17s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:40 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Denk ook dat de fabrikant je zou vertellen dat je voor een andere auto had kunnen kiezen ;)
Lampen gaan immers nooit stuk tijdens het rijden :{
pi_91516935
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:17 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

Lees de OP eens...
Is teveel moeite blijkbaar :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')