quote:Op maandag 17 januari 2011 18:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
De belangrijke mensen snappen wat ik bedoel
Op zo'n toetsenbord dus die durft geen letter meer te tikken.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:19 schreef Spirit82 het volgende:
Volgens mij is Snuit even aan het poepen ofzo...
Nee ik bedoel de mensen van wie het me "iets" interesseert dat ze het snappen.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]Je bedoelt denk ik; de mede-aandachtshoeren
haha, je zat echt te wachten tot het topic weer open ging of niet?quote:
JA. Mijn vingers jeukten op de ctrl V toetsen...quote:Op maandag 17 januari 2011 18:20 schreef backgammon het volgende:
[..]
haha, je zat echt te wachten tot het topic weer open ging of niet?
Prutser!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
zit in de auto ja, moet ik te hard naar die knopjes zoeken, da gaat niet!
Dat zullen er denk ik net zoveel zijn als dat mensen in jou geinteresseerd zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 18:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de mensen van wie het me "iets" interesseert dat ze het snappen.
Wat doe jij met een telefoon in de handen als je rijdt? Tenzij je in de bijrijdersstoel zit, dan is het geen excuus.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
zit in de auto ja, moet ik te hard naar die knopjes zoeken, da gaat niet!
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op maandag 17 januari 2011 18:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Heej, ga jij ook naar Aken de 29ste, las ik dat goed gisteren?
Wat jij denkt interesseert me dan weer bijzonder weinigquote:Op maandag 17 januari 2011 18:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zullen er denk ik net zoveel zijn als dat mensen in jou geinteresseerd zijn
Nou ja, ik moet even kijken hoe het met de financiën zit, duur maandje dit. Maar goed, ik denk dat het wel goed komt.quote:
Idemquote:Op maandag 17 januari 2011 18:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat jij denkt interesseert me dan weer bijzonder weinig
ik ben geinteresseerd!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zullen er denk ik net zoveel zijn als dat mensen in jou geinteresseerd zijn
Ik totaal niet, eigenlijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:23 schreef backgammon het volgende:
[..]
ik ben geinteresseerd!
( ik help je wel hoor spirit! )
Denk eens om de entertainment waarde jijquote:Op maandag 17 januari 2011 18:23 schreef L-E het volgende:
Spezza en Spirit: dit is een topic vol liefde ja, doe aardig!
Ik moet even kijken waar ik Peuter laat en alles. Heb nog een treinkaartje liggen, dus het wordt geen al te dure grap voor mij.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet even kijken hoe het met de financiën zit, duur maandje dit. Maar goed, ik denk dat het wel goed komt..
Ik doe niet aardig tegen mensen die geen waarde hebbenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:23 schreef L-E het volgende:
Spezza en Spirit: dit is een topic vol liefde ja, doe aardig!
Sorry.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk eens om de entertainment waarde jij
ik rij er ook ergens naartoe, dus vanaf utrecht kan altijd.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik moet even kijken waar ik Peuter laat en alles. Heb nog een treinkaartje liggen, dus het wordt geen al te dure grap voor mij.
Vreemde uitspraak.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik doe niet aardig tegen mensen die geen waarde hebben
Dat scheelt ook inderdaad. Hier is het plan met de auto te gaan.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik moet even kijken waar ik Peuter laat en alles. Heb nog een treinkaartje liggen, dus het wordt geen al te dure grap voor mij.
Arm internet.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:22 schreef missbehavin het volgende:
Oh dat gekut met die mobiel. Ik mis mijn internet
Ga jij ook? Of ga je gewoon die kant op, 'toevallig'?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik rij er ook ergens naartoe, dus vanaf utrecht kan altijd.
Dat is het buitenland hè? Nog buitenlandiger dan Limburg!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Heej, ga jij ook naar Aken de 29ste, las ik dat goed gisteren?
Blofquote:
Ga jij ook dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik rij er ook ergens naartoe, dus vanaf utrecht kan altijd.
Ze zijn er net zo onverstaanbaar.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is het buitenland hè? Nog buitenlandiger dan Limburg!
Niet arme ik?quote:
Zag ik nou dat jij een SL1200 hebt?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vergeleken haar ben je dat ook
We moeten nog even overleggen hoe we gaan hequote:
Jij en je meerdere persoonlijkheden?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
We moeten nog even overleggen hoe we gaan he
Dat sowieso, maar ik bedoel ook MissB, Babs en Peuquote:
oh dat wist ik niet..quote:
Lang geleden alweer dat ik die gezien hebquote:Op maandag 17 januari 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaIn de bios, het was stervens druk.
Ik heb 'm op dvd... Met Carice als cadeautje en zo. Heb 'm ook al heel lang niet meer gezien, zo'n goede film is het nu ook weer nietquote:Op maandag 17 januari 2011 18:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Lang geleden alweer dat ik die gezien heb![]()
Kan hem ff niet voor de geest halen
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm op dvd... Met Carice als cadeautje en zo. Heb 'm ook al heel lang niet meer gezien, zo'n goede film is het nu ook weer niet.
Eerder andersom denk ikquote:
Ohja diequote:Op maandag 17 januari 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm op dvd... Met Carice als cadeautje en zo. Heb 'm ook al heel lang niet meer gezien, zo'n goede film is het nu ook weer niet.
Wil je dan bang voor hem zijn?quote:
Jaquote:Op maandag 17 januari 2011 18:37 schreef tijnbrein het volgende:
Iemand hier nog last van blue monday?
Ben ik ook nietquote:
Kater?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja![]()
Stekende hoofdpijn al 2 dagen, wordt ik chagrijnig van.
Nope.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kater?
Wat een deprimerende dag vandaag
Klote dat je hoofdpijn hebt. Minder nadenken helptquote:
Dat is een goede tip!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat beloof ik. En anders schud je met je tieten, je wint sowieso.
wat niet tegenwoordigquote:Op maandag 17 januari 2011 18:42 schreef Spezza19 het volgende:
Blue Monday is een hoax en hype tegelijk....
Blue waffle daarentegen niet... Was het dat maarquote:Op maandag 17 januari 2011 18:42 schreef Spezza19 het volgende:
Blue Monday is een hoax en hype tegelijk....
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blue waffle daarentegen niet... Was het dat maar
Proost Samzzquote:
Ja, helaas welquote:Op maandag 17 januari 2011 18:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klote dat je hoofdpijn hebt. Minder nadenken helpt
Dat vind ik fijn voor jequote:Op maandag 17 januari 2011 18:43 schreef L-E het volgende:
Ik was vandaag juist zeer gelukkig. Ondanks slaapgebrek, rugpijn/nekpijn/hoofdpijn en een stomvervelende vergadering op het werk.
Ruilen tegen kiespijnquote:Op maandag 17 januari 2011 18:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, helaas wel![]()
Maar nee, dat is niet het probleem nu
Gewoon echt hoofdpijn.
Dat zei ik ook niet.quote:
Het zal dan wel.quote:
je dacht aan mij!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:43 schreef L-E het volgende:
Ik was vandaag juist zeer gelukkig. Ondanks slaapgebrek, rugpijn/nekpijn/hoofdpijn en een stomvervelende vergadering op het werk.
Ach van een beetje pijn ga je niet doodquote:
Ja wat?quote:
Wel als je er suicidaal van wordt.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach van een beetje pijn ga je niet dood
idd..quote:Op maandag 17 januari 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet.. But thanks
[..]
Het zal dan wel..
Gelukkig zijn er tegenwoordig hele goeie pijnstillersquote:
Daar dacht mijn opa anders over...quote:Op maandag 17 januari 2011 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach van een beetje pijn ga je niet dood
denken???quote:Op maandag 17 januari 2011 18:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jullie zitten zo op 1 lijnJe corrigeert zelfs zijn denkfoutjes
L-Equote:
Heuj!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
He's the brains, you're the beauty
nee, dat niet. wel snoepquote:
Met jullie pielemoosjes heb ik begrepenquote:
Samen de perfecte man!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
He's the brains, you're the beauty
Whut? Geen brains? Maar jullie kunnen niet allebei de beauty zijn.. toch?quote:
You are a beauty with brainsquote:
oh.. nvmquote:Op maandag 17 januari 2011 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zat alleen geen Jupiler in de beker.
Alohaquote:
Wij zijn allebei the beauty EN de brains.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Whut? Geen brains? Maar jullie kunnen niet allebei de beauty zijn.. toch?
Maar wel lastig onderhouden... 2 mannen die eigenlijk 1 man zijn.. Waar laat je zulks?!quote:
dat kan ik in m'n eentjequote:
Oh ja. How could I forget. We moeten weer eens samen gaan "denken", Snuit.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met jullie pielemoosjes heb ik begrepen.
Hij die niet eens met een hand een bh los krijgt?quote:
In de kolenkelder. Uiteraard.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar wel lastig onderhouden... 2 mannen die eigenlijk 1 man zijn.. Waar laat je zulks?!
Forgetquote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja. How could I forgot. We moeten weer eens samen gaan "denken", Snuit.
quote:
Bij het bier.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar wel lastig onderhouden... 2 mannen die eigenlijk 1 man zijn.. Waar laat je zulks?!
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij zijn allebei the beauty EN de brains.!
Oh... nja... maar die vind ik toch niet lekker, dus dat scheeltquote:Op maandag 17 januari 2011 18:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als je hier was had ik ze met liefde met je gedeeld, maarja
Na die niet zo ninja ninja-edit wel jaquote:
volgens de mijne maken alleen jongens grapjes en doen meisjes dat niet, dus ik geloof je op je woord.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef L-E het volgende:
Peuter heeft een bijnaam voor mijn borsten.
"Dikkie Dik".
True story.
Goedquote:
Ik word ook een dagje ouder.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na die niet zo ninja ninja-edit wel ja.
dat was geen vereiste had ik vanmiddag begrepen. toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij die niet eens met een hand een bh los krijgt?
Kinderen zijn zo grappigquote:Op maandag 17 januari 2011 18:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
volgens de mijne maken alleen jongens grapjes en doen meisjes dat niet, dus ik geloof je op je woord.
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh... nja... maar die vind ik toch niet lekker, dus dat scheelt
Ja goed! Vandaag nog wat leuks gedaan?quote:
Jij laat ze ook gewoon aan?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat was geen vereiste had ik vanmiddag begrepen. toch?
Geen vereiste, wel stoerquote:Op maandag 17 januari 2011 18:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat was geen vereiste had ik vanmiddag begrepen. toch?
Dat is afhankelijk van waar je ze voor nodig hebt.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
In mn koelkast of sporadisch op mn balkon?
Je hebt mannelijke borsten?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef L-E het volgende:
Peuter heeft een bijnaam voor mijn borsten.
"Dikkie Dik".
True story.
Hmm... dus jij zegt eigenlijk dat zolang ik bier bij hun in de buurt hou... ze alles doen wat ik zeg?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van waar je ze voor nodig hebt.
Ik zou voor de zekerheid ook een beetje GHB bij de hand houden.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmm... dus jij zegt eigenlijk dat zolang ik bier bij hun in de buurt hou... ze alles doen wat ik zeg?
Ik heb mij vermaakt op mijn werk vandaagquote:Op maandag 17 januari 2011 18:53 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ja goed! Vandaag nog wat leuks gedaan?
Ja, heel goed!quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik blijf me erover verbazen dat jij vrijgezel bent. Serieus.
Hehe, hetzelfde hier!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb mij vermaakt op mijn werk vandaag
nee, ik schaam me er niet voor (nouja) soms 2 handen nodig te hebben. En vol licht. en m'n tong uit m'n mond van concentratie.quote:
A little Bier&Tieten goes a long way.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmm... dus jij zegt eigenlijk dat zolang ik bier bij hun in de buurt hou... ze alles doen wat ik zeg?
Uhm, neequote:Op maandag 17 januari 2011 18:55 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ja, heel goed!Heb je nog wat leuks gedaan vandaag?
Als je ze maar uitkrijgtquote:Op maandag 17 januari 2011 18:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, ik schaam me er niet voor (nouja) soms 2 handen nodig te hebben. En vol licht. en m'n tong uit m'n mond van concentratie.![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, ik schaam me er niet voor (nouja) soms 2 handen nodig te hebben. En vol licht. en m'n tong uit m'n mond van concentratie.![]()
Haha, ik zie t voor me. Google erbij voor de voorbeeldplaatjes.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Echt, ik HAAT jouquote:Op maandag 17 januari 2011 18:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als je hier was had ik ze met liefde met je gedeeld, maarja
ik heb meestal ook even de tong uit de mond danquote:Op maandag 17 januari 2011 18:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, ik zie t voor me. Google erbij voor de voorbeeldplaatjes.
Youtube! Stilstaande plaatjes geven niet genoeg informatie.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, ik zie t voor me. Google erbij voor de voorbeeldplaatjes.
Gewerkt.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Uhm, nee![]()
Op school zitten niksen, morgen weer aan de bak op stage.
Wat heb jij dan gedaan?
zal ik zaterdag een zak meenemen, of juist beter van niet?quote:
Dat mag alleen als we daarna nieuwe gaan shoppenquote:
De expert aan het woord.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Youtube! Stilstaande plaatjes geven niet genoeg informatie.
Jij blijft mij steeds afwijzenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik blijf me erover verbazen dat jij vrijgezel bent. Serieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet veel bijzonders eigenlijk. Ik ben saaiquote:Op maandag 17 januari 2011 18:55 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Hehe, hetzelfde hier!En afgelopen weekend?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik hou van jequote:Op maandag 17 januari 2011 18:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zal ik zaterdag een zak meenemen, of juist beter van niet?
weet je hoeveel schade je daarmee aan kan richten met een stel van zenuwen bevende handen?quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij blijft mij steeds afwijzen
Nee, je bent NIET saai!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Niet veel bijzonders eigenlijk. Ik ben saaiFor every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
Jij blijkbaar wel.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
weet je hoeveel schade je daarmee aan kan richten met een stel van zenuwen bevende handen?
mag ik nog even op je onderschrift wijzen?quote:
kom, je blijft toch gewoon koel tijdens de daad?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
weet je hoeveel schade je daarmee aan kan richten met een stel van zenuwen bevende handen?
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij blijft mij steeds afwijzen
Je complimenteert een vrouw NIET door haar te betichten van 'mannelijke borsten' Gewoon geen goed idee, ok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan me er alleen wat bij voorstellenquote:
Ik probeer het eerst wel even op de normale manier.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat mag alleen als we daarna nieuwe gaan shoppen
Oh gelukkigquote:
Iddquote:Op maandag 17 januari 2011 18:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Je complimenteert een vrouw NIET door haar te betichten van 'mannelijke borsten' Gewoon geen goed idee, ok?
*noteert*quote:Op maandag 17 januari 2011 18:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Je complimenteert een vrouw NIET door haar te betichten van 'mannelijke borsten'
nee, daar krijg ik het juist heel erg warm vanquote:Op maandag 17 januari 2011 18:59 schreef backgammon het volgende:
[..]
kom, je blijft toch gewoon koel tijdens de daad?
Point takenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Je complimenteert een vrouw NIET door haar te betichten van 'mannelijke borsten' Gewoon geen goed idee, ok?
haha, ja ik ook maar ik blijf wel koelquote:Op maandag 17 januari 2011 19:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, daar krijg ik het juist heel erg warm van
Misschien wel zo verstandigquote:Op maandag 17 januari 2011 19:00 schreef L-E het volgende:
Ik heb een heel naar verhaal over een schaar en masturbatie en een verward iemand. Maar ik bewaar het tot later vanavond, als de kindertjes op bed liggen.
Ik lig al op bedquote:Op maandag 17 januari 2011 19:00 schreef L-E het volgende:
Ik heb een heel naar verhaal over een schaar en masturbatie en een verward iemand. Maar ik bewaar het tot later vanavond, als de kindertjes op bed liggen.
Voor de verandering jaquote:
waarschuw ff vantevoren als je er over wil beginnen, dan zorg ik dat ik ook weg ben. kan me er nu al teveel bij voorstellenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:00 schreef L-E het volgende:
Wat bedoel je? Of; wat doe je voor werk..quote:Op maandag 17 januari 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor de verandering jaIk hoop dat het makkelijker gaat dan vandaag. Als sommige mensen nu gewoon eens doen wat ze wordt opgedragen zou dat veel makkelijker zijn
Was het een heggenschaar? Snoeischaar? Of een nagelschaartje?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waarschuw ff vantevoren als je er over wil beginnen, dan zorg ik dat ik ook weg ben. kan me er nu al teveel bij voorstellen*feint*
Ik kan niet wachten!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:00 schreef L-E het volgende:
Houdoequote:Op maandag 17 januari 2011 19:03 schreef L-E het volgende:
Tijd voor het bedritueel van Peuter, tot later!
Awww jij bent zo schattig hequote:Op maandag 17 januari 2011 19:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waarschuw ff vantevoren als je er over wil beginnen, dan zorg ik dat ik ook weg ben. kan me er nu al teveel bij voorstellen*feint*
Op mijn werk gingen dingen niet zoals ze moesten en daarom moest ik achter de feiten aanlopen.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:02 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Of; wat doe je voor werk..
Dat verhaaltje van L-E heb ik volgens mij in de break-out ofzo gelezenquote:
Het was een verkapt: Wat doe je voor werk - antwoord. Dus...quote:Op maandag 17 januari 2011 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op mijn werk gingen dingen niet zoals ze moesten en daarom moest ik achter de feiten aanlopen.![]()
[..]
Dat verhaaltje van L-E heb ik volgens mij in de break-out ofzo gelezen
Jij welquote:Op maandag 17 januari 2011 18:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mag ik nog even op je onderschrift wijzen?
Knuffel voor Peuterquote:Op maandag 17 januari 2011 19:03 schreef L-E het volgende:
Tijd voor het bedritueel van Peuter, tot later!
Kwaliteitcontroleren. Of althans een poging tot.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:05 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Het was een verkapt: Wat doe je voor werk - antwoord. Dus...
Oh, dat heb je trouwens al 'ns verteld. Sorryquote:Op maandag 17 januari 2011 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kwaliteitcontroleren. Of althans een poging tot.Ik moest vandaag een product controleren en dat was niet goed. Dus het moest overnieuw alleen dat wilde ze niet doen. Vandaar dat het maar 5 uur duurde voordat ik klaar was ipv 2,5 uur.
Inderdaadquote:Op maandag 17 januari 2011 19:10 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Oh, dat heb je trouwens al 'ns verteld. Sorry
Haha! Maar goed. Ik ben House aan het kijken, niks te doen vanavond...quote:Op maandag 17 januari 2011 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ach zulke dingen zijn vrijwel dagenlijkse kost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:13 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Haha! Maar goed. Ik ben House aan het kijken, niks te doen vanavond...House is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga een beetje fokken en tv kijken als er tenmiste wat leuks is
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Komt er een leuke film op TV? Even kijken...quote:Op maandag 17 januari 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
House is leukik ga een beetje fokken en tv kijken als er tenmiste wat leuks is
Too many channels and still nothing on.quote:
Geen films in ieder geval. Er zal vast wel iets interessants op Discovery komen ofzo.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Too many channels and still nothing on.
Uiteraard!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe goorder de details hoe beter Q?
Veronica nieuwe serie kijken of dat wat is. Anders comedy centralquote:Op maandag 17 januari 2011 19:18 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Geen films in ieder geval. Er zal vast wel iets interessants op Discovery komen ofzo.
Hoe heet die serie?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veronica nieuwe serie kijken of dat wat is. Anders comedy central
Hawii 5 Oquote:
die reclames zagen er zo slecht uit dat ik het weiger te kijken, sorryquote:
Wat voor soort serie is 't?quote:
windows media player is helemaal te gekquote:Op maandag 17 januari 2011 19:25 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben supernatural aan het kijken.. zometeen seizoen 2 starten. Me luuuurrrves my mediaplayer
Hufters zijn het!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja! en HP7.1 die te vroeg draait
Ach het kijkt vast lekker wegquote:Op maandag 17 januari 2011 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij een soort van detective serie die zich afspeelt op Hawai
Oudere serie toch al ook?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:26 schreef Royco1 het volgende:
Volgens mij een soort van detective serie die zich afspeelt op Hawai
Van wie dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wel die gave muziek erbij!
Ja potdulleme, ik werd in Eindhovuh gedumpt en moest tot te laat werken en ik moest poepenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hufters zijn het!
Of jij had gewoon op tijd thuis moeten zijn
Geen idee. Die serie is uit jouw jeugd dus dat zou jij moeten weten.quote:
Had je het maar op moeten houdenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja potdulleme, ik werd in Eindhovuh gedumpt en moest tot te laat werken en ik moest poepen
Poepen.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja potdulleme, ik werd in Eindhovuh gedumpt en moest tot te laat werken en ik moest poepen
Nee ik bedoel zo'n ding dat je op je tv aansluit.. externe hd eraan en downloads kijken maar. Heb ik nou een verkeerde term te pakken?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:26 schreef backgammon het volgende:
[..]
windows media player is helemaal te gek
mk2 !quote:Op maandag 17 januari 2011 18:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zag ik nou dat jij een SL1200 hebt?
jup, remake. voor de herkenbaarheid hebben ze de oude tune zoveel mogelijk intact gelaten, maar verder heeft het, behalve de locatie, er weinig mee te maken als ik de recensie die ik las mag geloven.quote:
Dan had het nog veel langer geduurd, had ik mn broek leeg moeten scheppen en misschien toch maar even douchen enzo.quote:
Nee je term is goed, maareh, downloaden mag toch helemaal nietquote:Op maandag 17 januari 2011 19:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel zo'n ding dat je op je tv aansluit.. externe hd eraan en downloads kijken maar. Heb ik nou een verkeerde term te pakken?
quote:
MIquote:Op maandag 17 januari 2011 19:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan had het nog veel langer geduurd, had ik mn broek leeg moeten scheppen en misschien toch maar even douchen enzo.
Nee hoor, juiste termquote:Op maandag 17 januari 2011 19:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel zo'n ding dat je op je tv aansluit.. externe hd eraan en downloads kijken maar. Heb ik nou een verkeerde term te pakken?
Ah, ok!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:29 schreef JoeBravo het volgende:
jup, remake. voor de herkenbaarheid hebben ze de oude tune zoveel mogelijk intact gelaten, maar verder heeft het, behalve de locatie, er weinig mee te maken als ik de recensie die ik las mag geloven.
Ohja... maareh... dat doe ik natuurlijk ook helemaal nietquote:Op maandag 17 januari 2011 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee je term is goed, maareh, downloaden mag toch helemaal niet
dat is toch meer een Media center dan ofzo?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Engel!quote:
Hoi engeltjequote:
Doe je ook nog plaatjes draaien of niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met deze http://www.shure.com/amer(...)hile-phono-cartridge
http://nl.hardware.info/productgroep/43/dvd-blu-ray-mediaspelersquote:Op maandag 17 januari 2011 19:31 schreef backgammon het volgende:
[..]
dat is toch meer een Media center dan ofzo?
Weet ik veel!! Tis zo'n ding en ik ben er blij meequote:Op maandag 17 januari 2011 19:31 schreef backgammon het volgende:
[..]
dat is toch meer een Media center dan ofzo?
Voor thuisgebruik jaquote:Op maandag 17 januari 2011 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe je ook nog plaatjes draaien of niet?
Zeker een elliptische naald? (Site laadt niet meer).quote:Op maandag 17 januari 2011 19:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Voor thuisgebruik jageen dj werk, daar is die naald nie goe voor.
Morgen weerquote:
hou es op! nou krijg ik de neiging aan m'n audioverlanglijstje te gaan sleutelenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe je ook nog plaatjes draaien of niet?
Neuh, huishoudelijke aardquote:
Niet doenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hou es op! nou krijg ik de neiging aan m'n audioverlanglijstje te gaan sleutelen
Sorry but I cannot help you with thatquote:
I like living on the edgequote:Op maandag 17 januari 2011 19:34 schreef backgammon het volgende:
oo oke, ik heb ook zo'n ding, maar ik download nooit, ik ben geen crimineel
Mijn kamer ruikt nu zo lekker hequote:Op maandag 17 januari 2011 19:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehehe .... schoonmaken.... was ophangen
![]()
eten
We kunnen ook switchen naar onderwerp gamen?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hou es op! nou krijg ik de neiging aan m'n audioverlanglijstje te gaan sleutelen
quote:
Morgen nacht pas weerquote:
Rommelmarkt ongeveer 75 euro voor de draaitafel en 100 euro voor de naald en je hebt wat mooisquote:Op maandag 17 januari 2011 19:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Geen idee, "doe mij de beste" en toen kreeg ik dezequote:Op maandag 17 januari 2011 19:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeker een elliptische naald? (Site laadt niet meer).
ik had 'm gisteravondnacht even na 1-en eindelijk af, dus beter van niet iddquote:
Living on the edge of wuss cliff.quote:
Nee. Ik moet nog te lang wachten op m'n bestelde gamequote:Op maandag 17 januari 2011 19:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
We kunnen ook switchen naar onderwerp gamen?
WTFquote:Op maandag 17 januari 2011 19:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Morgen nacht pas weer![]()
Van 00:00 tot 05:30 ongeveer.. Maar die 05:30 kan nog uitgebreid worden morgenmiddag
gamen? singels die gamen???? wthquote:Op maandag 17 januari 2011 19:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
We kunnen ook switchen naar onderwerp gamen?
Dat heb ik gezien jaquote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik had 'm gisteravondnacht even na 1-en eindelijk af, dus beter van niet idd
75 euro voor een S1200 MK2?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
Rommelmarkt ongeveer 75 euro voor de draaitafel en 100 euro voor de naald en je hebt wat moois
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn kamer ruikt nu zo lekker he
Wasmiddel
Seks dan maar doet het altijd goed hierquote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef backgammon het volgende:
[..]
gamen? singels die gamen???? wth
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |