Heteroseksualiteit is normaal. Twee verschillende seksen horen bij elkaar.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:44 schreef Zolcon het volgende:
hetroseksualiteit is net zo normaal als homoseksualiteit.
Mannen die in strings op een bootje door de grachten varen terwijl ze elkaar spanken, dat is dan wel raar.
Rome en athene waren helemaal geen uitzondering aangezien in de nadagen sex tussen mannen in rome bij de elite meer geaccepteerd was dan hier.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:40 schreef Asphias het volgende:
[..]
kan jij uberhaupt een voorbeeld(met bron) geven van een samenleving waar het pas geaccepteerd werd in de nadagen van de succesvolle samenleving, en dus niet daarvoor. en nu wil ik niet weer rome en griekeland horen, want dat is dus die mooie uitzondering. heb je buiten dat nog voorbeelden? met bron graag?
Het zint je niet dus het is propagandaquote:Op maandag 17 januari 2011 19:46 schreef bart2009 het volgende:
Berlitz, wil je je homohaat propaganda in een ander topic doen?
bewijs jij eens dat het meestal om samenlevingen ging die op hun einde waren. behalve het voorbeeld van rome en griekenland, maar de twintig andere voorbeelden.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:44 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Er bestaan duizenden culturen en jij komt met een paar voorbeelden waarbij het alleen maar om de sex ging en dat waren meestal ook nog is samenlevingen die op hun einde waren.
Met de voorbeelden waar mee jij komt gaat het ook om shamanistische rituelen dat is compleet anders dan homo-stelletjes zoals we die nu kennen.
de mayas waren op hun einde omdat er een stel spanjaarden binnenviel en de plaag ook nog mee hielp. daarbuiten moet jij maar met een bron komen dat pas in de laatste jaren van de mayas homosexualiteit geaccepteerd werd, want voor zover ik weet was het altijd al geaccepteerd, dus ook lang voor het einde.quote:Neem dit nu is.
[..]
Dat was in de tijd dat het bergafwaarts met rome ging mede door de decadentie.
heb ik ook al drie keer gepost, dus aztecs zitten er ook tussen, ookal waren die niet op hun einde.quote:Homosexual and transgender individuals were also common among other pre-conquest civilizations in Latin America, such as the Aztecs, Mayans, Quechuas, Moches, Zapotecs, and the Tupinambá of Brazil.
Wil je on-topic blijven en uitleggen wat wat je zegt met het topic te maken heeft?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:48 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Het zint je niet dus het is propaganda
http://en.wikipedia.org/wiki/Homosexuality#Historyquote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Rome en athene waren helemaal geen uitzondering aangezien in de nadagen sex tussen mannen in rome bij de elite meer geaccepteerd was dan hier.
Kom jij is met voorbeelden van samenleving die niet op hun einde waren waar homo-stelletjes algemeen geaccepteerd waren en dus niet alleen tussen een meester en zijn leerling
Ik denk niet dat nivellering rechts is. Dat word tot ver in het midden gedragen denk ik. De CU streeft naar navolging van Jezus Christus. Dat moet niet het doel zijn van een partij maar van een geloof. De CU zijn Christenen die hun partij gebruiken om hun geloof te promoten.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef speknek het volgende:
Waarom denk je dat nivellering rechts is?
Ik denk dat CU grotendeels overeenkomt met je punten.
Dat klopt, maar is ook te wijten aan een hoge welvaart.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:29 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als een samenleving decadent word krijg je dit soort dingen en samenlevingen die decadent werden waren altijd op hun einde iets wat de onze duidelijk ook is.
Mijn bron is dezelfde als die van jou er waren duizenden culturen en maar in een paar werd sex tussen mannen bij de elite geaccepteerd.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:50 schreef Asphias het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Homosexuality#History
The first record of possible homosexual couple in history is commonly regarded as Khnumhotep and Niankhkhnum, an Egyptian male couple, who lived around the 2400 BCE. The pair are portrayed in a nose-kissing position, the most intimate pose in Egyptian art, surrounded by what appear to be their heirs.
en kom jij nu eens met uberhaupt een bron
Zal is kijken.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:51 schreef speknek het volgende:
De homosex ten tijde van de oude grieken was trouwens helemaal niet aan het einde van hun rijk, maar ergens halverwege. Alexander de Grote meegerekend zou je zelfs homosexualiteit aan het begin van de grote expansie van hun beschaving kunnen rekenen.
Ik heb dan ook groen-links gestemd.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:54 schreef DroogDok het volgende:
Als je dat hetro-homo gezeik laat varen kan je wel bij Groen Links terrecht lijk me.
Wat zijn de belangrijkste punten uit je lijstje TS?
Mee eens. Het gaat mij echter wat ver om te stellen dat onze maatschappij naar de klote gaat omdat homoseksualiteit wordt geaccepteerd.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:57 schreef mlg het volgende:
Ik weet niet exact of het ook de insteek is van Berlitz, maar dat verwijfde gedrag van sommige homo's vind ik ook een waardeloos. Misschien dat berlitz dat bedoelt met het homo cultuur.
Verder moeten ze dat allemaal zelf weten, maar dat ik sta te juichen; nee.
Onze maatschappij gaat daardoor niet naar de klote het is er een symptoom van.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mee eens. Het gaat mij echter wat ver om te stellen dat onze maatschappij naar de klote gaat omdat homoseksualiteit wordt geaccepteerd.
Mag ook. Maar ik zie eerlijk gezegd niet dat onze maatschappij naar de klote gaat.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:00 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Onze maatschappij gaat daardoor niet naar de klote het is er een symptoom van.
Ik begrijp wel wat je bedoelt. De homo emancipatie leidt er wel toe dat de samenleving wat gaat verwijven. Je ziet ook wel dat die jongeren van tegenwoordig met die laarsjes lopen etc. Geen echte mannen meer.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:00 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Onze maatschappij gaat daardoor niet naar de klote het is er een symptoom van.
De verhoudingen beginnen zich om te draaien. Tegenwoordig worden de echte mannen voor conservatief etc. uitgemaakt. Dat slaat natuurlijk ook nergens op.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mag ook. Maar ik zie eerlijk gezegd niet dat onze maatschappij naar de klote gaat.
Wat beschouw jij als een 'echte vent'?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:05 schreef mlg het volgende:
[..]
De verhoudingen beginnen zich om te draaien. Tegenwoordig worden de echte mannen voor conservatief etc. uitgemaakt. Dat slaat natuurlijk ook nergens op.
Ik vind gelijkwaardigheid van vrouwen en mannen de normaalste zaak van de wereld, en dat is al lang zo. Dat is niet iets meer waar voor gevochten hoeft te worden.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:04 schreef trancethrust het volgende:
SGP bijna. Let wel dat je bijna nooit een partij vindt waar je 100% achter staat, tenzij je je laat omlullen door een lijsttrekker. Pak degene waar je het er het meest mee eens bent (of richt zelf wat op).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |