Steve Jobs, de man die iPod, Mac en iPhone-maker Apple weer terug de naar de top bracht, is met ziekteverlof. Tim Cook neemt het werk van Jobs tijdelijk over, maar Apple zegt er nog wel bij belangrijke beslissingen met hem overlegt wordt.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:42 schreef Faux. het volgende:
[..]
Als je voorbeelden geeft kan ik het aanpassen en er volgende keer op letten
Ik ben er mee bezig hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 17:45 schreef Driepink het volgende:
dromenvangertje, had je koelkast nog gesproken ?
Ik praat nu met hem, hoezo?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:45 schreef Driepink het volgende:
dromenvangertje, had je koelkast nog gesproken ?
Ik heb het aangepastquote:Op maandag 17 januari 2011 17:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Steve Jobs, de man die iPod, Mac en iPhone-maker Apple weer terug de naar de top bracht, is met ziekteverlof. Tim Cook neemt het werk van Jobs tijdelijk over, maar Apple zegt er nog wel bij belangrijke beslissingen met hem overlegt wordt.
toevallig alleen dit stukje, ik snap er niks van
Tuurlijk, maar of het goed wordt is de vraagquote:Op maandag 17 januari 2011 17:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
lukt jou dat, met zulk zacht geluid van dat fragment ?
Maakt niet uit toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Volgens mij gaat morgen echt alles verkeerd wanneer ik ga draaien
zei ik ook,quote:Op maandag 17 januari 2011 17:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Volgens mij gaat morgen echt alles verkeerd wanneer ik ga draaien
dat kan jij toch wel?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar of het goed wordt is de vraag
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:46 schreef Rockiejj het volgende:
WIL JIJ DAT JOU NUMMER VANAVOND IN DE DJ ROCK TOP 3 KOMT?
Stuur dan nu jouw nummer + artiest op de PM bij Rockiejj.
Word jou nummer het meest doorgevraagd hoor jij hem vanavond om 11 uur terug.
Bij DJ ROCK.
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja en op zender heb ik het verbeterd
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga weer met mijn krukken van de trap af.
Als ik jullie vanavond niet meer spreek heb ik mijn nek gebroken
Tekst?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
maak jij voor mij eens een mooie afsluitersjingle dan ?
doe rustig aan he, vriend!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
suc6 doe voorzichtig!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja, maar dat "harder dan hard" klinkt ZO lekker dat deze nog wel even gaat durenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat kan jij toch wel?
beetje late reactie
Staat de trap niet vol bekertjes?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:50 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Staat de trap niet vol bekertjes?
heb je mn PM ontvangen, voor het overzicht?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, maar dat "harder dan hard" klinkt ZO lekker dat deze nog wel even gaat duren
SpaghettiVreterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |