VAN HOELAAT TOT HOELAAT ZOU JE DRAAIEN?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:27 schreef OverRated het volgende:
HOI MENSEN IK MOET HELAAS WEG EN KAN NIET DRAAIEN
En we rocken NONSTOPquote:Op maandag 17 januari 2011 17:27 schreef OverRated het volgende:
HOI MENSEN IK MOET HELAAS WEG EN KAN NIET DRAAIEN
Jahoor, kun je het nieuws via PM sturen?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:23 schreef Faux. het volgende:
[..]
Of je het nieuws-dagoverzicht van zes uur kon inspreken
De tekst staat half zes online, en koelkast zegt dat hij het in z'n uitzending doet
Die staat nou op loop.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Trouwens driepink ;
http://www51.zippyshare.com/v/6075431/file.html![]()
Dan gaat er minder kwaliteit verloren van haar prachtige stem.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
Dromenvangertje, lieve schat, waarom sla je jouw dingen op in wma
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jahoor, kun je het nieuws via PM sturen?
Doet windown ding automatisch.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
Dromenvangertje, lieve schat, waarom sla je jouw dingen op in wma
Je moet ze even converten of audacity downloaden.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doet windown ding automatisch.
Welk programma gebruik je om dit geluidsbestand te creëren?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doet windown ding automatisch.
audacity doet stoer en ben te lui om te converten. Doen ze zelf maarquote:Op maandag 17 januari 2011 17:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je moet ze even converten of audacity downloaden.![]()
standaard windows opname dinges waarschijnlijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welk programma gebruik je om dit geluidsbestand te creëren?
Dat ding dat er vast opstaat. Zo'n klein opname balkje.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welk programma gebruik je om dit geluidsbestand te creëren?
wow, hij is wel erg zachtquote:Op maandag 17 januari 2011 17:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Trouwens driepink ;
http://www51.zippyshare.com/v/6075431/file.html![]()
Sorry, ik stond tegen mn laptop aan, en kan niet echt hard schreeuwen, anders hoort m'n vader het.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
wow, hij is wel erg zacht
maar daar kan koelkast wel iets aan doen denk ik
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
standaard windows opname dinges waarschijnlijk.
Oja, dan weet ik het welquote:Op maandag 17 januari 2011 17:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat ding dat er vast opstaat. Zo'n klein opname balkje.
koelkast kan er vast wel wat mee johquote:Op maandag 17 januari 2011 17:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sorry, ik stond tegen mn laptop aan, en kan niet echt hard schreeuwen, anders hoort m'n vader het.
En ik heb sowieso geen shag stem
Weet ik wel zeker. Die man kan alles.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
koelkast kan er vast wel wat mee joh
Fuck yeah.quote:3) Payout is at $5!!! WOW! Adbrite pays out is at only $5 which is pretty cool. But they use the Net-60 payment meathod which requires the publisher to wait for 60 days from the date of generation of the click value. Im all cool about this, I can select my payout from $5 $xxxx. Which ever I am comforable with. In Adsense you need to reach $100 which is easily achiveable BUT If you achive it in the wrong way or if your CTR is above 10.. You are BANNED! This is not with Adbrite :-)
Heeft tie bij mij ook gedaanquote:Op maandag 17 januari 2011 17:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker. Die man kan alles.
moet je 'dat is een scheet' ooknog?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
DJ koelkast! kan je hiervan:
http://www4.zippyshare.com/v/46940562/file.html
maken (met je eigen stem dus ook):
Hij is pas 16 jaar! *insert koetsie koetsie* (over op stem met ruis die verder weg te horen is) En nu al toonaangevende DJ op Onzin Radio... (harder) DIT IS DJ ALTONAATJE
Jazekerquote:Op maandag 17 januari 2011 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
moet je 'dat is een scheet' ooknog?
Ik had de link al in 't forum gevonden, ik ga met 5 min opnemenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:35 schreef Faux. het volgende:
Dromenvangertje, heb je de PM goed ontvangen? Er is nl. geloof ik iets mis gegaan met de opmaak van het bericht
ach..!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:33 schreef sharr het volgende:
Ik krijg niks te eten omdat ik anders niet meer in m'n jurkje pas
Ik moest lachen om PMSquote:Op maandag 17 januari 2011 17:36 schreef Driepink het volgende:
koelkast gepmed..
weet iemand of hij vanavond zn pms nog bekijkt ?
Topquote:Op maandag 17 januari 2011 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik had de link al in 't forum gevonden, ik ga met 5 min opnemen
Ik vraag m wel even op msn.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:36 schreef Driepink het volgende:
koelkast gepmed..
weet iemand of hij vanavond zn pms nog bekijkt ?
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat las ik in de eerste instantie ook
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik hoor altijd "I beat up a guy" ipv "I'm blue dabadee"
Hmm Simon Webbe heeft nog een aantal toffe single albums uitgebrachtquote:Op maandag 17 januari 2011 17:38 schreef Dalando het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blue_(Da_ba_dee)
Een wikipedia?_!
I would beat up a guy.. Goeie mama appelsapquote:Op maandag 17 januari 2011 17:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
no shit , I am blue, if i was green I would die, aple piequote:Op maandag 17 januari 2011 17:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je microfoon muten.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe doe je binnen VDJ7 dat de mic stopt wanneer je muziek speelt ?
Of moet je gewoon je bek houden?
Steve, de eindbaas.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Steve Jobs, de man die iPod, Mac en iPhone-maker Apple weer terug de naar de top bracht
Wat is dat voor vage zin Faux?
mic uitzetten, rechtsboveninquote:Op maandag 17 januari 2011 17:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe doe je binnen VDJ7 dat de mic stopt wanneer je muziek speelt ?
Of moet je gewoon je bek houden?
Weet niet, ik pas het wel aan naar gewoon Steve Jobs, de man die Apple weer terug naar de top brachtquote:Op maandag 17 januari 2011 17:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Steve Jobs, de man die iPod, Mac en iPhone-maker Apple weer terug de naar de top bracht
Wat is dat voor vage zin Faux?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die jaquote:Op maandag 17 januari 2011 17:42 schreef Rockiejj het volgende:
En de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van pa.
Als je voorbeelden geeft kan ik het aanpassen en er volgende keer op lettenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
Faux, kun je de volgende keer wat moeite steken in het overnemen van het nieuws, ik snap er geen bal van. De zinsopbouw is zó bagger.
Nee gewoon bij je volume mixer.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is dat een optie binnen VDJ ?
Zo ja, waar?
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:42 schreef sharr het volgende:
DRIEPINK IK LACH JE NOOIT UIT.dan is het goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de groeten aan je ma die vast nog wel in dezelfde kamer staat ?
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:42 schreef Rockiejj het volgende:
En de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van pa.
Jezus.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:43 schreef Dalando het volgende:
En de trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van pa zijn zojuist gepasseerd
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan is het goed!
de groeten aan je ma die vast nog wel in dezelfde kamer staat ?
AHHAA AHHAAquote:Op maandag 17 januari 2011 17:44 schreef sharr het volgende:
Hij probeert te zeggen dat er zojuist een fiets voorbij kwam.
Steve Jobs, de man die iPod, Mac en iPhone-maker Apple weer terug de naar de top bracht, is met ziekteverlof. Tim Cook neemt het werk van Jobs tijdelijk over, maar Apple zegt er nog wel bij belangrijke beslissingen met hem overlegt wordt.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:42 schreef Faux. het volgende:
[..]
Als je voorbeelden geeft kan ik het aanpassen en er volgende keer op letten
Ik ben er mee bezig hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 17:45 schreef Driepink het volgende:
dromenvangertje, had je koelkast nog gesproken ?
Ik praat nu met hem, hoezo?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:45 schreef Driepink het volgende:
dromenvangertje, had je koelkast nog gesproken ?
Ik heb het aangepastquote:Op maandag 17 januari 2011 17:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Steve Jobs, de man die iPod, Mac en iPhone-maker Apple weer terug de naar de top bracht, is met ziekteverlof. Tim Cook neemt het werk van Jobs tijdelijk over, maar Apple zegt er nog wel bij belangrijke beslissingen met hem overlegt wordt.
toevallig alleen dit stukje, ik snap er niks van
Tuurlijk, maar of het goed wordt is de vraagquote:Op maandag 17 januari 2011 17:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
lukt jou dat, met zulk zacht geluid van dat fragment ?
Maakt niet uit toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Volgens mij gaat morgen echt alles verkeerd wanneer ik ga draaien
zei ik ook,quote:Op maandag 17 januari 2011 17:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Volgens mij gaat morgen echt alles verkeerd wanneer ik ga draaien
dat kan jij toch wel?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar of het goed wordt is de vraag
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:46 schreef Rockiejj het volgende:
WIL JIJ DAT JOU NUMMER VANAVOND IN DE DJ ROCK TOP 3 KOMT?
Stuur dan nu jouw nummer + artiest op de PM bij Rockiejj.
Word jou nummer het meest doorgevraagd hoor jij hem vanavond om 11 uur terug.
Bij DJ ROCK.
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja en op zender heb ik het verbeterd
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga weer met mijn krukken van de trap af.
Als ik jullie vanavond niet meer spreek heb ik mijn nek gebroken
Tekst?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
maak jij voor mij eens een mooie afsluitersjingle dan ?
doe rustig aan he, vriend!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
suc6 doe voorzichtig!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja, maar dat "harder dan hard" klinkt ZO lekker dat deze nog wel even gaat durenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat kan jij toch wel?
beetje late reactie
Staat de trap niet vol bekertjes?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:50 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Staat de trap niet vol bekertjes?
heb je mn PM ontvangen, voor het overzicht?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, maar dat "harder dan hard" klinkt ZO lekker dat deze nog wel even gaat duren
SpaghettiVreterquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
jij bent grappiger dan mij, jij verzint wel iets leuk
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik op me stoel en Spaghettivreter op de radio.
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik op me stoel en Spaghettivreter op de radio.
iets heel ergs bots zou wel leuk zijnquote:
Ik ookquote:Op maandag 17 januari 2011 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik ken hem nog steeds helemaal meerappen
Was je toen al geboren danquote:
Ik ookquote:Op maandag 17 januari 2011 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik ken hem nog steeds helemaal meerappen
Flitssmurfquote:Op maandag 17 januari 2011 17:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
iets heel ergs bots zou wel leuk zijn
zoiets als wat die flits smurf altijd doet @ radio veronica
"en nu weer terug naar jou! ZENDAMATEUR! "
maar dan iets van: En nu verder naar de volgende zendamateur ofzo
Dat hoeft toch niet, ik herinner me ook the beatles, W.O.L.D (dat is een titel van een liedje), the who...quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:53 schreef trolololo het volgende:
Ik maak het hier op school ook populair!
ik lees oppeens die tekst onder je username..quote:Op maandag 17 januari 2011 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet, ik herinner me ook the beatles, W.O.L.D (dat is een titel van een liedje), the who...
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:53 schreef trolololo het volgende:
Ik maak het hier op school ook populair!
Dat herinner jij je niet. Dat ken jij.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet, ik herinner me ook the beatles, W.O.L.D (dat is een titel van een liedje), the who...
ook goedquote:Op maandag 17 januari 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat herinner jij je niet. Dat ken jij.
Gewaun plaatje van die kutadvertentiequote:
Euj pier, ik wil ook draaien, moet ik je nu PMen ofzo?quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb teveel gegeten.Nu ga ik de hele avond luisteren.
Gudverdumme, nu heb ik al gegeten. Te vroeg gewoon.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:57 schreef PiRANiA het volgende:
Mystic: Vretenstijd. Dé show waar je naar luistert tijdens een broodje aap!
Wanneer
ma, 17. januari, 18:00 19:00
Anders doe je het zo livequote:Op maandag 17 januari 2011 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godver, het nieuws gaat telkens fout. Of ik stotter, of ik zeg iets verkeerd.
Dat kan je wel.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:00 schreef ValHallen het volgende:
Waarom kan ik mijn sig enzo niet veranderen..
geen idee, ga je wel naar je profiel toe?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:00 schreef ValHallen het volgende:
Waarom kan ik mijn sig enzo niet veranderen..
Tip: lees één nieuwsitem en sla het daarna op, en plak het daarna aan elkaar. Als je dat een fout maakt hoeft het niet allemaal opnieuwquote:Op maandag 17 januari 2011 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godver, het nieuws gaat telkens fout. Of ik stotter, of ik zeg iets verkeerd.
Zoek voor:quote:
Jup.. Snap er niks vanquote:Op maandag 17 januari 2011 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
geen idee, ga je wel naar je profiel toe?
quote:Titel: Rydeen (Official Video)
Ik kan niet achter elkaar plakken, audacity doet stoer. Maar ik wil het zo ook wel live doen.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:01 schreef Faux. het volgende:
[..]
Tip: lees één nieuwsitem en sla het daarna op, en plak het daarna aan elkaar. Als je dat een fout maakt hoeft het niet allemaal opnieuw
Doe dat gewoon. Doe rustig aan, dan komt t goed.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan niet achter elkaar plakken, audacity doet stoer. Maar ik wil het zo ook wel live doen.
danke! ik heb het ook gepmedquote:Op maandag 17 januari 2011 18:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
driepink, ik heb het doorgegeven.
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Doe dat gewoon. Doe rustig aan, dan komt t goed.
Skypen?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
hoe ga je dat live doen dan, dromenvangertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |