VAN HOELAAT TOT HOELAAT ZOU JE DRAAIEN?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:27 schreef OverRated het volgende:
HOI MENSEN IK MOET HELAAS WEG EN KAN NIET DRAAIEN
En we rocken NONSTOPquote:Op maandag 17 januari 2011 17:27 schreef OverRated het volgende:
HOI MENSEN IK MOET HELAAS WEG EN KAN NIET DRAAIEN
Jahoor, kun je het nieuws via PM sturen?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:23 schreef Faux. het volgende:
[..]
Of je het nieuws-dagoverzicht van zes uur kon inspreken
De tekst staat half zes online, en koelkast zegt dat hij het in z'n uitzending doet
Die staat nou op loop.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Trouwens driepink ;
http://www51.zippyshare.com/v/6075431/file.html![]()
Dan gaat er minder kwaliteit verloren van haar prachtige stem.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
Dromenvangertje, lieve schat, waarom sla je jouw dingen op in wma
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jahoor, kun je het nieuws via PM sturen?
Doet windown ding automatisch.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
Dromenvangertje, lieve schat, waarom sla je jouw dingen op in wma
Je moet ze even converten of audacity downloaden.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doet windown ding automatisch.
Welk programma gebruik je om dit geluidsbestand te creëren?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doet windown ding automatisch.
audacity doet stoer en ben te lui om te converten. Doen ze zelf maarquote:Op maandag 17 januari 2011 17:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je moet ze even converten of audacity downloaden.![]()
standaard windows opname dinges waarschijnlijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welk programma gebruik je om dit geluidsbestand te creëren?
Dat ding dat er vast opstaat. Zo'n klein opname balkje.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welk programma gebruik je om dit geluidsbestand te creëren?
wow, hij is wel erg zachtquote:Op maandag 17 januari 2011 17:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Trouwens driepink ;
http://www51.zippyshare.com/v/6075431/file.html![]()
Sorry, ik stond tegen mn laptop aan, en kan niet echt hard schreeuwen, anders hoort m'n vader het.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
wow, hij is wel erg zacht
maar daar kan koelkast wel iets aan doen denk ik
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
standaard windows opname dinges waarschijnlijk.
Oja, dan weet ik het welquote:Op maandag 17 januari 2011 17:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat ding dat er vast opstaat. Zo'n klein opname balkje.
koelkast kan er vast wel wat mee johquote:Op maandag 17 januari 2011 17:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sorry, ik stond tegen mn laptop aan, en kan niet echt hard schreeuwen, anders hoort m'n vader het.
En ik heb sowieso geen shag stem
Weet ik wel zeker. Die man kan alles.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
koelkast kan er vast wel wat mee joh
Fuck yeah.quote:3) Payout is at $5!!! WOW! Adbrite pays out is at only $5 which is pretty cool. But they use the Net-60 payment meathod which requires the publisher to wait for 60 days from the date of generation of the click value. Im all cool about this, I can select my payout from $5 $xxxx. Which ever I am comforable with. In Adsense you need to reach $100 which is easily achiveable BUT If you achive it in the wrong way or if your CTR is above 10.. You are BANNED! This is not with Adbrite :-)
Heeft tie bij mij ook gedaanquote:Op maandag 17 januari 2011 17:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker. Die man kan alles.
moet je 'dat is een scheet' ooknog?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
DJ koelkast! kan je hiervan:
http://www4.zippyshare.com/v/46940562/file.html
maken (met je eigen stem dus ook):
Hij is pas 16 jaar! *insert koetsie koetsie* (over op stem met ruis die verder weg te horen is) En nu al toonaangevende DJ op Onzin Radio... (harder) DIT IS DJ ALTONAATJE
Jazekerquote:Op maandag 17 januari 2011 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
moet je 'dat is een scheet' ooknog?
Ik had de link al in 't forum gevonden, ik ga met 5 min opnemenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:35 schreef Faux. het volgende:
Dromenvangertje, heb je de PM goed ontvangen? Er is nl. geloof ik iets mis gegaan met de opmaak van het bericht
ach..!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:33 schreef sharr het volgende:
Ik krijg niks te eten omdat ik anders niet meer in m'n jurkje pas
Ik moest lachen om PMSquote:Op maandag 17 januari 2011 17:36 schreef Driepink het volgende:
koelkast gepmed..
weet iemand of hij vanavond zn pms nog bekijkt ?
Topquote:Op maandag 17 januari 2011 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik had de link al in 't forum gevonden, ik ga met 5 min opnemen
Ik vraag m wel even op msn.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:36 schreef Driepink het volgende:
koelkast gepmed..
weet iemand of hij vanavond zn pms nog bekijkt ?
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat las ik in de eerste instantie ook
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik hoor altijd "I beat up a guy" ipv "I'm blue dabadee"
Hmm Simon Webbe heeft nog een aantal toffe single albums uitgebrachtquote:Op maandag 17 januari 2011 17:38 schreef Dalando het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blue_(Da_ba_dee)
Een wikipedia?_!
I would beat up a guy.. Goeie mama appelsapquote:Op maandag 17 januari 2011 17:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
no shit , I am blue, if i was green I would die, aple piequote:Op maandag 17 januari 2011 17:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |